avertira lorsque vous serez
xiaoxiangyu
Posted 2020-01-18 8:24 PM (#254360)
Subject: avertira lorsque vous serez


Expert Yogi

Posts: 4555
200020005002525
Laat me eerst zeggen hoe vereerd en opgewonden ik ben om als gast hier te posten! Dit was een van de eerste blogs die ik las toen ik voor het eerst de blogwereld betrad!

Dus word ik soms gevraagd of ik altijd zo snel ben geweest als nu. Laat me dit eerst voorafgaan door te zeggen dat ik denk dat snelheid relatief is. Ik beschouw mezelf als redelijk snel maar niet gek snel. Ik heb een paar vrienden die 10 mijl hardlopen voor een gemakkelijke run sneller dan ik ooit kan voorstellen dat je 10 mijl racet. Maar ik denk dat het punt Nike Air Max Thea Damen van de vraag meer gaat over mijn snelheid ten opzichte van mij ... eigenlijk vragen of ik altijd de tijden heb gerend die ik nu ren? Ik heb PR's neergezet op vrijwel elke afstand die ik het afgelopen jaar heb geracet en ben vandaag aanzienlijk sneller dan ik 5, 10, 15 jaar geleden was.

Een van de meest opvallende voorbeelden hiervan is wanneer ik mijn tempo voor mijn eerste APFT (Army Physical Fitness Test) vergelijk met mijn doeltempo voor mijn aanstaande marathon:

De APFT is een fysieke test die ik 2-4x / jaar moest doen (en slagen) gedurende de vier jaar dat ik op West Point was en daarna de zes jaar dat ik in het leger zat. Mijn eerste APFT was terug in 1999 (zomer voor mijn eerste jaar) en ik eindigde het rungedeelte (2 mijl) in 16:02 (8:01 min / mijl).

Hoe en wanneer ben je betrokken geraakt bij hardlopen?
Ik begon in 2Nike Cortez Damen 007 met Team in Training (TnT) te lopen. Ik ontving een informatieve folder per post om lid te worden van Team in Training. Rond dezelfde tijd kreeg de zoon van mijn baas de diagnose Non-Hodgkin Lymphoma. Omdat ik mijn vaderkanker had verloren, vond ik dat teveel toeval om over het hoofd te zien, dus ik woonde de informatiesessie bij.

Ik heb me die avond aangemeld om de San Diego 1/2 Marathon te lopen. De training ging zo goed in Connecticut dat ik besloot de hele marathon te doen. Vanwege een verhuizing van een baan naar NJ, begon ik te trainen met het Northern New Jersey TnT-hoofdstuk. Ik had niet echt de intentie om meer dan één evenement met Team in Training te doen voordat ik naar NJ kwam. De medewerkers, deelnemers en coaches waren echter zo leuk dat ik besloot om zelf mentor te worden en coach te worden. Ik heb sindsdien Nike Internationalist Womens zeven evenementen met TnT voltooid, en heb in totaal ongeveer $ 50.000 opgehaald voor het goede doel.

Wat is je meest trotse hardloopmoment?
Ik zou moeten zeggen vlak nadat de NYC Marathon 2012 was geannuleerd vanwege orkaan Sandy. Een paar honderd lopers verzamelden zich op de Staten Island Ferry om voorraden te brengen, opruimingsinspanningen te helpen en ondersteuning te bieden aan het gebied van New Dorp. Het was een lange dag van het verplaatsen van puin, het neerhalen van beschadigde gipsplaten, het leveren van voorraden en het helpen van de buurt naar beste vermogen. Ik heb wat knuffels gekregen, nieuwe vrienden gemaakt en over het algemeen het beste uit een vreselijke situatie gehaald.

Hoe inspireer je je kinderen om te rennen en / of te sporten?
Nou, mijn zoon is nu pas tien maanden oud, maar het is nooit te vroeg om te beginnen. Ik kruip rond met Ethan om hem te vermoeien zodat hij de hele nacht slaapt. Het heeft niet echt gewerkt, maar toch leuk. Voorafgaand aan kruipen ... zou ik Ethan's benen in een joggingbeweging bewegen om gas te ontlasten. Hij leek het zo leuk te vinden dat hij het zou nabootsen zonder enige coaching van mij.

Hoe ben je een inspiratie voor anderen?
Ik denk Nike Air Pegasus 83 Femmeniet dat ik speciaal ben - als een deel van mijn energie op andere mensen wrijft om eruit te gaan en te rennen, dan voel ik dat ik mijn doel heb bereikt. (Opmerking van Matt: hij is echt te bescheiden, wat hem nog inspirerender maakt. Alex gaat verder dan hij wanneer hij anderen helpt, en heeft een ontelbaar aantal hardlopers geholpen hun droom van het lopen van halve en volledige marathons te bereiken.)

Wat is je meest trotse opvoedmoment?
Ethan voor het eerst zien en horen hoe hij zijn eerste zucht kreeg. Dat zal ik nooit vergeten.

Wat is je grappigste ouderschapsverhaal tot nu toe?
Er is echt niets leuks aan gepoept worden. Wat rond gaat ... komt rond ... als ik oud word ... zal ik de gunst teruggeven.

Welk advies zou je geven aan het runnen van vaders daar?
Hou het simpel. Laat de tijd- / afstandsdoelen achter zodra je www.balconismo.de eerste voet de stoep raakt. Ren vrij. Ren hard. Je lichaam laat je weten wanneer je ver genoeg bent gegaan. Laat elke "pas" en elke "adem" tellen - tijdverspilling aan deze dingen is tijdverspilling weg van huis en uw gezin. Evenwicht is alles - als hardlopen niet langer plezierig is, is er iets uit balans.
Top of the page Bottom of the page