YogiSource.com my account | view cart | customer service
 Search:    
Welcome to the new Yoga.com Forums home!
For future visits, link to "http://www.YogiSource.com/forums".
Make a new bookmark.
Tell your friends so they can find us and you!

Coming soon ... exciting new changes for our website, now at YogiSource.com.

Search | Statistics | User Listing View All Forums
You are logged in as a guest. ( logon | register )



armwarmers zijn daar de perfecte oplossing
Moderators: Moderators

Jump to page : 1
Now viewing page 1 [25 messages per page]
View previous thread :: View next thread
   Yoga -> General YogaMessage format
 
xiaoxiangyu
Posted 2018-05-17 4:43 AM (#243737)
Subject: armwarmers zijn daar de perfecte oplossing


Expert Yogi

Posts: 4555
200020005002525
Terwijl september in het hele land toeslaat, is de halve en volle marathontraining in volle gang. Op dit moment zijn de dingen nog steeds erg warm en op de meeste locaties iets te vochtig, maar het afkoelen is voor de boeg. Met dat in gedachten is het belangrijk om ervoor te zorgen dat je de juiste overgangskleding hebt voor valtraining. In deze tijd van het jaar draait het allemaal om kwaliteitsstukken die je helpen om vooruit te komen in het koelere weer en om lagen te leggen, zodat je het kunt vastgrijpen of naar behoefte kunt verwijderen.

Hier zijn mijn beste Nike Air Max Thea Womens suggesties voor Transitional Apparel voor herfsttraining:

1. Seeker Tee - Je wilt beginnen met een geweldige tee die alleen op warme dagen kan worden gedragen of als basislaag kan worden gebruikt wanneer het wat koeler begint te worden. Het Seeker Tee is perfect omdat het is gemaakt van Cupro-garen voor duurzaamheid en zachtheid (je wilt een comfortabele basis), maar het is nog steeds een fantastisch vochtoverdragend materiaal, zodat je droog blijft.

2. Inspire Long Sleeve Tee - Nu je je basislaag hebt ingesteld, is het tijd voor een geweldig shirt met lange mouwen. Het Inspire Long Sleeve T-shirt is fantastisch omdat het er alleen geweldig uitziet, maar ruim genoeg is om het over het Seeker Tee te gooien op dagen dat je wat extra laagjes nodig hebt. Ik ben persoonlijk dol op dit shirt met een langere lengte en een flatterende Adidas Zx 700 Mujer snit die je billen een beetje verbergt.

3. Katara inpakbare hoody - Omdat het weer deze tijd van het jaar een beetje onvoorspelbaar kan zijn met een mix van warme en koele dagen is het belangrijk om een ??goede toplaag te hebben. Deze hoody is zowel water- en windbestendig, maar toch ademend. Het is een geweldig herfststuk voor een beetje extra warmte en gelaagdheid, maar niet zo zwaar als dat grote winterrennerjack dat je hebt.

4. Zephyr 3/4 Tight - Deze capri-lengte maillot is perfect voor vallen. Niet zo minimaal als je zomerbroek, maar niet zo zwaar als je winterbroek voor de volle lengte. De brede tailleband is zeer flatterend (om Nike Air Max Thea Femme dat muffin top effect te voorkomen) en deze panty blijft perfect op zijn plaats tijdens het rennen - ik hoef de mijn nooit omhoog, omlaag of helemaal af te trekken.

5. Breath Thermo Gebreide Armwarmer - Sommige herfstdagen begint uw ochtendrit koel, maar u weet dat tegen de tijd dat u klaar bent het een beetje opgewarmd is. Deze armwarmers zijn daar de perfecte oplossing voor. Werp ze 's morgens door met je Seeker Tee en het is net of je een lang shirt draagt. Als je dan een hete middenbaan hebt, kun je ze gemakkelijk uittrekken en in de tailleband van je panty stoppen. Dit is met name handig tijdens wedstrijden waarbij je geen tijd wilt verspillen aan het stoppen van een shirt met lange mouwen.

6. Ademend winddichte thermische hoofdband - net als bij de armwarmers met een winddichte hoofdband is het geweldig als het herfstweer Adidas Tubular Femme kouder begint te worden en je ochtendritten een beetje kil worden. Ik vind het geweldig dat ik dit om 6 / 7u kan gooien als ik op weg ga naar mijn lange runs, maar als het dan ongeveer 8 of 9 uur is en begint op te warmen, is het gemakkelijk opstijgen en opbergen.
Top of the page Bottom of the page
Jump to page : 1
Now viewing page 1 [25 messages per page]
Jump to forum :
Search this forum
Printer friendly version
E-mail a link to this thread


(Delete all cookies set by this site)