YogiSource.com my account | view cart | customer service
 Search:    
Welcome to the new Yoga.com Forums home!
For future visits, link to "http://www.YogiSource.com/forums".
Make a new bookmark.
Tell your friends so they can find us and you!

Coming soon ... exciting new changes for our website, now at YogiSource.com.

Search | Statistics | User Listing View All Forums
You are logged in as a guest. ( logon | register )



behoefte aan de bredere
Moderators: Moderators

Jump to page : 1
Now viewing page 1 [25 messages per page]
View previous thread :: View next thread
   Yoga -> General YogaMessage format
 
xiaoxiangyu
Posted 2018-10-22 12:25 AM (#246489)
Subject: behoefte aan de bredere


Expert Yogi

Posts: 4555
200020005002525
De 2000 6 is de lichtste en meest ademende Adidas Zx 750 Womens versie van de schoen, maar biedt een minder controle bij de afzet; het oude ontwerp heeft een bredere basis.

Ik geef de voorkeur aan de oude basis, maar een ons minder per schoen moedigt een effici?ntere cadans aan: dat is het compromis. (Herenmodel is 6,5 liter lichter.)

Ontwerpers voegden ventilatiegaten toe aan het mediale aspect van het bovendeel net boven de boog, en ik voel de Adidas Zx Flux Mujer luchtbeweging mijn voet koelen - een subtiele maar leuke aanraking.

GT-2000 4 Lite-Show is mijn enige vorige ervaring in deze reeks en het was mijn keuze voor een marathonschoen afgelopen januari.

In vergelijking, waar om te beweren, is de teenkast van de 6's net iets langs de zijbovenkant geopend, merkbaar als je buitenste drie tenen dichter bij de eerste twee staan, maar het is niet voor de hand liggend, zoals in Ravenna 8, dat ook hoogte toegevoegd aan het teengedeelte.

Ik hou van die schoen voor comfort onder de voeten, en als je je tenen aanzienlijk verhoogt tijdens het hardlopen, wil je misschien Ravenna bekijken.

De 2000 concurreert met Nike Structure. Vergelijkbaar in gewicht en functie, Structure's middenvoet scherpt iets beter, en 2000's hak past meer knus: een brede hiel kan de voorkeur geven aan structuur of het bestellen Adidas Nmd Donna van een maat in de 2000.

ASICS 'FlyteFoam is echt gehyped voor duurzaamheid, maar met vergelijkbare mijlen op deze twee (ongeveer 70), is de middenzooldip onder de voorvoet vergelijkbaar - niet slecht; Ik verwachtte alleen beter. (Om de slijtage van de middenzool te controleren, verwijdert u de voering van de sok en voelt u de mate van onderdompeling in de voorvoet.)

Het concurreert ook met de ISO-gids van Saucony, maar ik ben er niet in gelopen om je het verschil in pasvorm en gevoel te vertellen.

ASICS heeft deze schoen volledig geherstructureerd, geheel in de verwachting, door hun Fluidride tussenzool te vervangen door FlyteFoam en toch (kleinere) pockets van gel in de laterale hiel en voorvoet te behouden voor schokabsorptie en veerkracht.

FlyteFoam is lichter, maar ik denk dat een groot deel van het gewichtsverlies van Nike Air Zoom Pegasus 32 Dames deze schoen te wijten is aan het feit dat de enige eenheid dunner is en ook enkele millimeters smaller in breedte, wat het op één lijn stelt met Nike Structure.

De daling in gewicht bevordert een effici?ntere (snellere) cadans, wat de behoefte aan de bredere basis vermindert, naar mijn mening: ik hou van de verandering.

De geleidelijn en Trusstic System-nietjes van een ASICS-schoen zijn aangepast aan de aangepaste zool en bieden hun beproefde loopgeleiding en stabiliteit aan de middenvoet. De 2000 handhaaft zijn 10 mm-offset.

Het bovendeel werd uitgedund voor de laatste versie en zelfs nog meer in dit 6e model. De hielkraag is basic, niet pluche; het biedt meer opvulling dan een racer of een hybride trainer / racer zoals Adizero Tempo 9, maar is niets om over naar huis te schrijven.
Top of the page Bottom of the page
Jump to page : 1
Now viewing page 1 [25 messages per page]
Jump to forum :
Search this forum
Printer friendly version
E-mail a link to this thread


(Delete all cookies set by this site)