YogiSource.com my account | view cart | customer service
 Search:    
Welcome to the new Yoga.com Forums home!
For future visits, link to "http://www.YogiSource.com/forums".
Make a new bookmark.
Tell your friends so they can find us and you!

Coming soon ... exciting new changes for our website, now at YogiSource.com.

Search | Statistics | User Listing View All Forums
You are logged in as a guest. ( logon | register )



het ziet er geweldig
Moderators: Moderators

Jump to page : 1
Now viewing page 1 [25 messages per page]
View previous thread :: View next thread
   Yoga -> General YogaMessage format
 
xiaoxiangyu
Posted 2018-12-13 10:55 PM (#247355)
Subject: het ziet er geweldig


Expert Yogi

Posts: 4555
200020005002525
Mijn recensie van de originele Kinvara was een van de langste schoenrecensies die ik heb geschreven, en aangezien de Kinvara 3 echt geen groot verschil is met de formule die zo'n geweldige schoen voor me maakte, zal ik je daar verwijzen en niet opnieuw alle nitpicky details. Integendeel, ik zal hier focussen op wat er is veranderd in de Saucony Kinvara 3 en waarom ik vind dat de schoen een verbetering is.

Saucony Kinvara 3-zool De meest opvallende update in de Kinvara 3 is dat de voorvoet net iets ruimer aanvoelt dan in eerdere versies. Ik ging heen en weer over de vraag of het gevoel echt was of niet, en besloot Asics Gel Lyte 5 Womens uiteindelijk om Saucony te vragen of ze van te voren iets hadden veranderd. Mij ??is verteld dat de breedte van de voorvoet hetzelfde is, maar dat ze het volume van de boventanden in de voorvoet nog maar een klein beetje verhoogden. Het is een zeer positieve verandering (terwijl we het hebben over de pasvorm van de voorvoet, is het de moeite waard hier op te merken dat de Kinvara 3 beschikbaar is in breedtes voor mensen met brede voeten).

Het andere opvallende verschil in de Kinvara 3 is dat de voorvoet een beetje meer verend aanvoelt. Het is een beetje een raar gevoel, bijna alsof er een smal Newton-achtig stel nokken onder mijn middenvoetsbeentjes zit. Ik weet niet zeker of dit het gevolg is van de plaatsing van het toegevoegde rubber op de zool, maar er is absoluut een ander gevoel onder de voorvoet in vergelijking met eerdere Nike Air Max 270 Hombre modellen. Opnieuw vind ik dit een positieve verandering

Andere wijzigingen aan de nieuwe Kinvara omvatten de toevoeging van een beetje meer rubber onder de zool aan de zijkant (zie afbeelding hierboven en links en video hieronder), maar nog steeds niet over de gehele lengte van de voorvoet. Dit zal hopelijk de duurzaamheid verbeteren, maar persoonlijk heb ik geen probleem gehad met vroegtijdige slijtage in de Kinvara (mijn vriend Thomas at Believe in the Run gebruikte de Kinvara voorvoet te verwoesten, maar vond dat versie 3 duurzamer was - je kunt Nike Air Max Sequent 2 Dámské zijn Kinvara 3 review hier). Het bovendeel is volledig vernieuwd, en het ziet er geweldig uit en voelt geweldig aan. De schoen is zeer goed ademend, en zonder schoenen lopen heeft me geen blaren of hete plekken opgeleverd. Eindelijk, de hiel is een beetje meer afgerond of afgeschuind dan in eerdere versies - ik ben een fan van ondersneden hakken op schoenen, maar deze is niet zo overdreven als in de Brooks Pure-serie of New Balance Minimus Road (ik zou niet teleurgesteld zijn als ze in toekomstige versies een beetje meer afnamen).

In de meeste andere opzichten is dit een schoen die eerdere Kinvara-dragers erg bekend zullen vinden. Dezelfde 4 mm valse zool (23 mm hak, 19 mm voorvoet), vergelijkbare pasvorm door de hiel en middenvoet, vergelijkbaar lichtgewicht (7,9 oz). Saucony was verstandig om niet te veel met deze schoen te Nike Air Max 270 Womens knoeien, maar bij het aanbrengen van de veranderingen die ze hebben aangebracht slaagden ze erin om de schoen naar mijn mening beter te maken. Het is een solide update en de Kinvara blijft mijn favoriete schoen op afstand!
Top of the page Bottom of the page
Jump to page : 1
Now viewing page 1 [25 messages per page]
Jump to forum :
Search this forum
Printer friendly version
E-mail a link to this thread


(Delete all cookies set by this site)