YogiSource.com my account | view cart | customer service
 Search:    
Welcome to the new Yoga.com Forums home!
For future visits, link to "http://www.YogiSource.com/forums".
Make a new bookmark.
Tell your friends so they can find us and you!

Coming soon ... exciting new changes for our website, now at YogiSource.com.

Search | Statistics | User Listing View All Forums
You are logged in as a guest. ( logon | register )



aannemen dat je hond automatisch
Moderators: Moderators

Jump to page : 1
Now viewing page 1 [25 messages per page]
View previous thread :: View next thread
   Yoga -> General YogaMessage format
 
xiaoxiangyu
Posted 2019-05-16 1:54 AM (#251721)
Subject: aannemen dat je hond automatisch


Expert Yogi

Posts: 4555
200020005002525
Ik zal voluit zeggen dat dit bovenlichaam zich enigszins ongemakkelijk voelde om te beginnen. De dikke tong voelde aan alsof het aan de voorkant van mijn enkel aan het graven was tijdens de eerste paar runs. Het heeft spleten die erin zijn gesneden waardoor het op zijn plaats kan zakken wanneer je de veters aanspant en aanvankelijk veroorzaakte irritatie enige irritatie. Na verloop van tijd werd het materiaal milder en het probleem volledig opgelost. Er is helemaal geen zachtheid aan dit bovendeel. Als dat het soort dingen is dat u nodig heeft, zult u ergens Nike Air Max 2016 Femme anders moeten zoeken. Dat gezegd hebbende, toen ik eenmaal in het bovendeel brak, vond ik het echt leuk om in de schoen te rennen. Ik vond dat de comfortabelste manier voor mij om deze schoen te dragen eigenlijk was om ze wat minder strak te spannen dan ik normaal zou doen. Als ik het boa-systeem te strak naar beneden draaide, voelde het beperkend in de zin dat er te veel druk op de bovenkant en zijkanten van mijn voet was. Toen ik ze een beetje losliet, vond ik de goede plek. Dit duurde wat vallen en opstaan ??en een paar aanpassingen in het midden van de run.

De bovenkant bood uitstekende bescherming en ondanks het gebruik van duurzame materialen veroorzaakte het geen irritatie of wrijving. Het heeft een iets wijde pasvorm en een brede teenendoos. De pasvorm van de middenvoet is aan de losse kant of op zijn minst laat Nike Air Zoom Pegasus 34 Mujer ze op die manier is wat het beste werkte voor mij. Niet loszitten als vallen, maar loslaten tot waar ik me afvraag of ze strak genoeg zijn. Uit mijn eerste indrukken dacht ik dat ik de hele dag niet zou kunnen overwegen om zoiets te dragen, maar hoe meer ik erin liep hoe meer ik er van hield. Ik vond de beschermende eigenschappen van de materialen, het ademend vermogen en het vermogen om te draineren erg gunstig. Deze schoen heeft een bovenwerk dat niet als comfortabel kan worden beschreven, maar ook niet als ongemakkelijk kan worden omschreven. Het is comfortabel genoeg.

De Terrex Two boa begon als een blindganger voor mij. Na een pauze in de periode werd ik gek op de pasvorm en het gevoel. Er is een absoluut compromis tussen bescherming / bruikbaarheid en luxe. De bovenste krijgt de klus geklaard, maar was in eerste instantie Nike Air Max 720 Mujer enigszins ongemakkelijk. Ik vond het boa-systeem erg handig en vond het leuk om de mogelijkheid te hebben om mijn schoen snel aan te passen met weinig inspanning. Ik heb geen reden om te geloven dat het zou storen, maar het zou waarschijnlijk veel voor mij persoonlijk vergen om mijn vertrouwen in de wijzerplaat te stellen op de racedag. De buitenzool en tussenzool combinatie werkt zeer goed waardoor je voldoende grip, rebound en demping hebt.

Bij het vergelijken van de Terrex Two met een van mijn go-to trail hardloopschoenen, de Hoka One One speedgoat 2, zou ik de rijkwaliteit op peil houden. De Terrex heeft iets minder demping en ook een iets meer responsieve rit dan de Speedgoat. Het comfort van het bovendeel is ongeveer hetzelfde wanneer de Terrex is ingebroken. De Terrex heeft een beschermende rand en een bredere Adidas Superstar Womens pasvorm, vooral in de teenendoos. Qua grip en tractie zijn ze heel dichtbij en heeft de Terrex een lichte voorsprong.

Hardlopen heeft veel voordelen voor zowel u als uw hond. Het verhoogt uw gezondheid, helpt uw ??hond uit de problemen te blijven door energie te verbranden en verhoogt endorfines. Honden zijn de perfecte looppartner omdat ze altijd klaar om te gaan, gemotiveerd zijn en de meeste zijn geboren om te rennen.

Voordat je met je hond op pad gaat voor zijn eerste run rond het blok, zijn hier een paar dingen die je moet weten

Hoe oud moet uw hond zijn voordat u gaat hardlopen? Te snel rennen kan leiden tot blessures (gekoppeld aan het onderstaande gedeelte)
Is uw hond een van de beste rassen voor hardlopen? Een golden retriever kan gemakkelijk korte korte runs en een lange langzame afstand aan, maar wat als je een Parsons Russell Terrier hebt? Of een Border Collie? Zorg ervoor dat je in de juiste omstandigheden en voor de juiste hoeveelheid tijd rent.
Welk type training heeft uw hond nodig? Als het even duurde om te bouwen om 10k te kunnen rennen, waarom zou je aannemen dat je hond automatisch klaar zal zijn?
Hoe ver moet je rennen? Hoe lang kan uw hond rennen?
Welk oppervlak is het beste voor uw hond? Trail, beton, gras ... een specifieke zorg?
Let op het gedrag van uw hond. Je nieuwe looppartner zal je niet kunnen vertellen "Ik ben moe, ik heb wat water nodig". U moet het gedrag correct lezen om hem of haar geen pijn te doen.
Nog een belangrijke opmerking neem je hond mee naar de dierenarts en zorg ervoor dat ze op de hoogte zijn van hun opnamen en vraag of ze gezond genoeg zijn om te rennen.
Top of the page Bottom of the page
Jump to page : 1
Now viewing page 1 [25 messages per page]
Jump to forum :
Search this forum
Printer friendly version
E-mail a link to this thread


(Delete all cookies set by this site)