YogiSource.com my account | view cart | customer service
 Search:    
Welcome to the new Yoga.com Forums home!
For future visits, link to "http://www.YogiSource.com/forums".
Make a new bookmark.
Tell your friends so they can find us and you!

Coming soon ... exciting new changes for our website, now at YogiSource.com.

Search | Statistics | User Listing View All Forums
You are logged in as a guest. ( logon | register )



calpestava la mia lama
Moderators: Moderators

Jump to page : 1
Now viewing page 1 [25 messages per page]
View previous thread :: View next thread
   Yoga -> General YogaMessage format
 
xiaoxiangyu
Posted 2019-05-22 1:37 AM (#251761)
Subject: calpestava la mia lama


Expert Yogi

Posts: 4555
200020005002525
En dus met hoop in zijn hart en een hernieuwd vuur in zijn onderbuik, Adidas Superstar Femme meldde hij zich aan voor de ontmoedigende Leadman-wedstrijd, een zomerse reeks van ultra-afstandsuithoudingsactiviteiten in de hooggelegen omgeving van Leadville, Colorado. Met zes slopende races in een tijdsspanne van acht weken tussen 10.200 en 12.600 meter boven zeeniveau is Leadman geen kleine taak. Maar na zijn tweede plaats in 2014, slechts negen maanden voor zijn ongeluk, wist Mackey precies waar hij aan begon.

"Waarom niet?" Zei Mackey. "Ik weet dat ik nooit zo snel zal zijn als voorheen, maar daarom wil ik dit soort evenementen niet blijven doen. Je kunt niet gewoon stoppen als het leven je een curvebal geeft en er iets verandert. "

Eerst moest Mackey uitvinden of hij een race kon afwerken, laat staan ??zes van de moeilijkste evenementen in Colorado. In januari vertrok hij naar Bandera, Texas, waar hij ooit een Nike Air Max 270 Pánské nationale 100K-titel won. Deze keer was zijn kijk, alleen maar om het af te maken, begrijpelijkerwijs nederiger. Maar trouw aan zijn karakter, zette hij door met een strompelende manier van lopen en bereikte hij de finish in amper zes uur tijd, met een respectabele 43e plaats van de 220 finishers. In juni runde hij de Jemez Mountain 50K in Los Alamos, New Mexico, en werd hij 33e van de 243 finishers.

"Ik wist niet wat ik kon verwachten, maar het was goed om daar te zijn en opnieuw te rennen, zelfs als ik traag was en mijn hardlopen niet alles was", zei hij. "Ik zou het niet racen noemen, in vergelijking met hard rennen, maar dat was zowel een stap in de goede richting als een teken dat ik niet gek was om voor Leadman in te tekenen."

Gek als een vos, maar niet gek. Hij was een van de slechts 100 moedige zielen die deelnamen aan de Adidas Zx 700 Dames wedstrijd, maar de enige geamputeerde die ooit onder de knie was om er ooit in te komen. Hij wist niet hoe moeilijk het zou zijn om 50 tot 100 mijl op een prothetische poot te lopen en te rijden, maar hij wist diep vanbinnen dat hij kon vertrouwen op zijn meedogenloze werkethiek, enorme aerobe motor en zijn enorme hoeveelheid ervaring.

Zijn eerste taak was het voltooien van de Leadville Trail-marathon, een 26-mijls grind op en neer 13.185-voet Mosquito Pass. Lopers beschouwen het als de moeilijkste marathon in de staat, zelfs harder dan de Pikes Peak-marathon die boven de 14.000 voet zweeft. Tot verbazing van niemand bestormde Mackey de rotsige paden schijnbaar met gemak op en neer en eindigde in 4:52:42, goed genoeg voor de 53e plaats van 679 hardlopers.

"Ik heb zeker vertrouwen opgebouwd rond 4:50, gezien het feit dat ik vier Nike Air Pegasus 89 Womens jaar geleden 4:10 liep voor het ongeluk," zei Mackey. "Het uitvoeren van 4:50 op een prothetische poot was voor mij een mooie stimulans. De secties zijn behoorlijk steil en technisch van Mosquito Pass af, dus om dat snel af te maken zonder gezichtplanten of vallen of struikelen was een behoorlijk goede dag. "

Vandaar verpletterde hij de Leadville Silver Rush 50-mijl mountainbike-race in 5:29 (plaats 127 van 564), gevolgd door de Silver Rush 50-mijl trailrun de volgende dag in 09:45:03 (62e plaats van de 478 finishers).

Als Leadman-concurrent had hij de keuze om ofwel de 50 of de 50 run te doen, maar hij koos voor beide omdat, nou, dat is wie hij is.

"Ik zou voor een tijdje met familie uit de Oostkust gaan, dus ik wilde profiteren van de tijd die ik op grote hoogte had en het gebruiken als een trainingsdag," zegt Mackey. "Ik Adidas Nmd Damen was behoorlijk geroosterd tijdens de laatste helft van de 50 run. Maar het grotere probleem was dat de buitenzool op mijn loopvlak viel en uit elkaar viel op het ruwe, rotsachtige terrein. Hij raakte helemaal kapot en viel uit elkaar. We ductten het samen, maar dat kwam er de laatste 20 mijl af, dus dat was een beetje een toegevoegde variabele, maar ik ben er doorheen gekomen. "

Na nog een maand training en een nieuwe buitenzool voor zijn lemmet, was Mackey klaar voor 'Hell Week', de periode van acht dagen midden augustus, toen Leadman-concurrenten een 100-mijl mountainbike race, een 10K trailrun en het ontmoedigen aanpasten 100-mijl Leadville Trail 100. Dat is 206,2 mijl van racen.

Na jammen door de 100-mijl fietstocht (9:40:53, 392e plaats van de 1.53 op 11 augustus in het weer, dat varieerde van 30 graden vroeg in de ochtend tot 85 graden tegen het midden van de middag, voltooide Mackey de bedrieglijk harde bergafwaarts-bergopwaarts 10K de volgende dag in 55:45 met een tweede-halve stijging die hem meer dan 75 hardlopers zag passeren.
Top of the page Bottom of the page
Jump to page : 1
Now viewing page 1 [25 messages per page]
Jump to forum :
Search this forum
Printer friendly version
E-mail a link to this thread


(Delete all cookies set by this site)