YogiSource.com my account | view cart | customer service
 Search:    
Welcome to the new Yoga.com Forums home!
For future visits, link to "http://www.YogiSource.com/forums".
Make a new bookmark.
Tell your friends so they can find us and you!

Coming soon ... exciting new changes for our website, now at YogiSource.com.

Search | Statistics | User Listing View All Forums
You are logged in as a guest. ( logon | register )



avait réuni une équipe
Moderators: Moderators

Jump to page : 1
Now viewing page 1 [25 messages per page]
View previous thread :: View next thread
   Yoga -> General YogaMessage format
 
xiaoxiangyu
Posted 2019-12-02 10:30 PM (#254161)
Subject: avait réuni une équipe


Expert Yogi

Posts: 4555
200020005002525
Ik kan niet genoeg over Krysten praten en hoeveel haar reis mij en zoveel Nike Air Presto Femme anderen heeft ge?nspireerd. Een jaar geleden maakten ik en mijn vrouw een reis naar Toronto en ik liep de GoodLife-marathon in een tutu, aten alle Timbits, probeerden Canadese Maple Syrup, zagen de watervallen en aten wat poutine. Maak dat af met een geweldige groep hardlopers (zie foto hier) en van een internetvriend een echte vriend kunnen maken. Afgelopen Nike Air Max 270 Womens weekend liep Krysten weer de halve Nike Air Max 270 Heren marathon van Goodlife en trainde hij als een baas en racete hij zo sterk.

Deze twee mensen (Christina en RunEmz) lichten mijn Instagram-feed op als ze samen zijn. Bekijk haar laatste bericht "De beste verrassing ooit" en je zult de vriendschap en liefde tussen deze twee voelen. Ze vingen zelfs de verrassing op video, wat het nog epischer maakt. Maar Christina liep zondag de Vancouver-marathon voor Team Vega een paar maanden nadat ze met Emz een PR in Phoenix had genageld. Haar racefoto's zijn gevuld met ALLE GLIMLACHEN en ik ben altijd een fan van dat soort races. We moeten niet vergeten dat hardlopen ons gelukkig maakt en tijd doorbrengen met mensen van wie we houden om ons heen is des te meer reden om te vieren.

Terugkijkend op mijn kalender 2014 is er dit jaar nauwelijks Nike Air Pegasus 83 Damen een weekend geweest waarin ik niets heb gedaan. Training, races, Nike Air Huarache Mujer meer training: ik heb een marathon, halve marathon, 10 km, de run leg van een 70.3, Olympische triatlon, half-ijzer triatlon, een poging tot Ironman en mijn 'ijzeren persoon', evenals een paar sportives. Het was leuk, maar in september was het tijd voor rust. Dus ging ik op vakantie.

Sommige mensen hebben post-race blues nadat een groot raceseizoen is afgelopen. Ik vind dat ergens weggaan waar de lucht en zee veel blauwer zijn, een goed tegengif is. Dus ging ik naar Sardini?, waar het elke dag zonnig en 30 ° C was, en waar het bier en ijs koud en overvloedig waren.

Ik nam natuurlijk mijn hardloopschoenen mee, maar rende omdat ik dat wilde en niet omdat ik Nike Air Max 90 Homme voelde dat ik moest. Ik rende een heen en terug vier miler naar en langs het strand waarop ik wist te verdwalen. En ik rende drie mijl rond een lagune met wilde flamingo's erin. Dat was best leuk.

Ik nam ook mijn bril op. Het water was warm en helder en ik zag vissen Nike Air Pegasus 83 Dámské onder me zwemmen terwijl ik verder zwom. Ik volgde een paar vissen, onderzocht een kleine grot en rommelde over een aantal verzonken rotsen zonder er bij na te denken. Ik zwom in de zee, waar ik de bodem niet kon raken en ik was niet bang.

Ik begon te leren zwemmen om een ??triatlon te voltooien. Weken en weken ging ik naar een groezelig zwembad in Victoria toen het buiten koud en donker was en ik deed wat mijn coach mij vertelde. Ik stapte met nat haar op de buis en kwam laat, moe en hongerig thuis. En het was het allemaal waard. Omdat ik nu op plaatsen zoals Sardini? kan zwemmen.

Het was een geweldig einde van een leuk seizoen en gaf me voldoende tijd om na te denken over wat ik volgend jaar wil doen.

Er staan ??nog een paar races op mijn kalender voor 2014 waar ik naar uitkijk. Ze worden een grote uitdaging, maar in plaats van het einde van de uitdagingen van dit jaar te zijn, zijn ze het begin van de volgende. Daarover binnenkort meer.
Top of the page Bottom of the page
Jump to page : 1
Now viewing page 1 [25 messages per page]
Jump to forum :
Search this forum
Printer friendly version
E-mail a link to this thread


(Delete all cookies set by this site)