YogiSource.com my account | view cart | customer service
 Search:    
Welcome to the new Yoga.com Forums home!
For future visits, link to "http://www.YogiSource.com/forums".
Make a new bookmark.
Tell your friends so they can find us and you!

Coming soon ... exciting new changes for our website, now at YogiSource.com.

Search | Statistics | User Listing View All Forums
You are logged in as a guest. ( logon | register )



comment y arriver dans votre
Moderators: Moderators

Jump to page : 1
Now viewing page 1 [25 messages per page]
View previous thread :: View next thread
   Yoga -> General YogaMessage format
 
xiaoxiangyu
Posted 2019-12-26 9:35 PM (#254281)
Subject: comment y arriver dans votre


Expert Yogi

Posts: 4555
200020005002525
Natuurlijk wil ik niet suggereren dat vrouwen niet dezelfde egogestuurde beslissingen en fouten konden nemen. Het lijkt er echter op dat in onze cultuur van mannen wordt verwacht dat ze het “hard maken” of “man up” of, mijn minst favoriete, voorkomen dat ze “chicked” worden. De mentaliteit van “als ZIJ het kan, kan ik het” is in het ergste geval giftige mannelijkheid, zelfs onder deze mannen die ik in het algemeen als bondgenoten respecteer en zie. Rob is iemand die ik leuk vind als persoon en als vriend, en het schokt me om te denken dat iets in hem de behoefte voelt om zichzelf op de een of andere manier te www.buenasreferencias.es bewijzen, wat mij en anderen keer op keer in gevaar heeft gebracht.

Wat waarschijnlijk het meest kwetsend is, is zijn gebrek aan nederigheid na de rampzalige dag die we samen hadden. Geen schaapachtigheid, geen excuses, geen dank aan de vrouw die naast hem bleef zitten terwijl hij sjokte en pauzeerde en sjokte en pauzeerde. Als vrouwen voelen we ons vaak verplicht om voor anderen te zorgen wanneer ze dat nodig hebben en onze eigen behoeften op die momenten te mijden. Ik had gehoopt dat na zo'n vervelende dag zijn ego gekneusd zou worden; in plaats daarvan liet zijn houding na de run zien dat zijn trots intact was en dat hij waarschijnlijk dezelfde fout opnieuw en opnieuw zou blijven maken.

Waarschijnlijk spreekt het vanzelf dat ik niet meer met Rob ga rennen. Maar deze ervaring heeft absoluut het belang van vertrouwen onder Nike Air Max Command Womens trailvrienden versterkt, vooral op afgelegen paden. En er is niemand die ik meer vertrouw dan mijn medesleepzusters, die me herhaaldelijk hebben bewezen dat ze in staat zijn om zichzelf te beoordelen, onzelfzuchtige beslissingen nemen en koel blijven tijdens noodsituaties.

Het kan zijn dat al mijn toekomstige groepsavonturen in het achterland alleen voor vrouwen zijn. Klinkt echt niet zo slecht.

Vorig jaar verhuisde mijn nummer één Trail Sister van Iowa City, Iowa naar Fort Smith, Arkansas. Julie en ik ontmoetten elkaar tijdens de training voor wegmarathons in 2012 en raakten beiden ge?nteresseerd in hardlooproutes en ultramarathons tegelijkertijd. We waren allebei bij elkaars eerste echografie en ondersteunden elkaar bij volgende 50-milers en 100-milers als bemanningsleden en pacers. Maar het waren onze talloze trainingsruns Adidas Zx Flux Uomo waar we echte trailzusters werden. comment y arriver dans votre Het is best Nike Air Max Tavas Womens bijzonder om een ??vriend te hebben die elk weekend bij het krieken van de dag urenlang wil rennen. Toen ze verhuisde, besefte ik dat ik het als vanzelfsprekend beschouwde.

Nadat Julie was vertrokken, merkte ik dat ik erover dacht om meer vrouwen op de paden te krijgen - ego?stisch, om meer vrouwelijke trailrende vrienden te hebben - maar ook om meer vrouwen te laten kennismaken met trailrunning. Ik besloot dat als ik meer vrouwen op de paden wilde, ik de mogelijkheid moest cre?ren om dit te laten gebeuren.

In juni 2017 werd de hardloopgroep 'Iowa City Trail Sisters' opgericht en meer dan een jaar later ben ik blij te kunnen melden dat we nog steeds sterk bezig zijn. Allereerst, dankzij Gina voor het mogen gebruiken van het merk Trail Sisters om te organiseren! Ik ben hier om je te vertellen wat werkte, wat niet, en hoe het in jouw omgeving te laten gebeuren als je ook denkt: "Ik wou dat ik meer trailzusters had!" Hier zijn een paar dingen om over na te denken het starten van een normale groepsrun
Top of the page Bottom of the page
Jump to page : 1
Now viewing page 1 [25 messages per page]
Jump to forum :
Search this forum
Printer friendly version
E-mail a link to this thread


(Delete all cookies set by this site)