YogiSource.com my account | view cart | customer service
 Search:    
Welcome to the new Yoga.com Forums home!
For future visits, link to "http://www.YogiSource.com/forums".
Make a new bookmark.
Tell your friends so they can find us and you!

Coming soon ... exciting new changes for our website, now at YogiSource.com.

Search | Statistics | User Listing View All Forums
You are logged in as a guest. ( logon | register )



geobserveerd voor nieuwe sluipacties
Moderators: Moderators

Jump to page : 1
Now viewing page 1 [25 messages per page]
View previous thread :: View next thread
   Yoga -> General YogaMessage format
 
xiaoxiangyu
Posted 2020-05-17 11:01 PM (#255806)
Subject: geobserveerd voor nieuwe sluipacties


Expert Yogi

Posts: 4555
200020005002525
Ik kan nu volledig nadenken over de afgelopen zeven jaar en begrijpen wat een enorme rol het lopen (en vooral trail en ultrarunning) heeft gespeeld bij het veranderen van de manier waarop ik over mezelf en mijn lichaam denk. Hoewel ik een hekel heb aan hoeveel tijd en energie ik heb besteed aan het nadenken over calorie?n, het aantal op de Adidas Gazelle Hombre schaal en wat mensen van mijn lichaam dachten, leerde deze ervaring me hoe krachtig hardlopen kan zijn, vooral voor vrouwen.

Tegenwoordig breng ik mijn tijd door met hardlopen en vrijwilligerswerk doen voor Girls on the Run, een non-profitorganisatie die meisjes van de 3e tot en met de 8e klas leert waar ik mijn hele leven voor nodig had om erachter te komen - dat ze net zo capabel en sterk zijn als ze zijn. Als ik zie dat deze meisjes dit op jonge leeftijd leren, zwelt mijn hart op van vreugde. Als we meisjes kunnen inspireren om van zichzelf en hun lichaam te houden en hen te leren omgaan met negatieve zelfpraat op jonge leeftijd, dan is dat het halve werk.

Ik wil dat vrouwen van alle leeftijden hun grenzeloze potentieel activeren en hun blik op zichzelf vestigen omdat ze kunnen en kunnen. Dit betekent niet dat je ultramarathons Nike Air Max 95 Damen moet uitvoeren of zelfs moet uitvoeren! Het gaat erom je passie te vinden en niet tegengehouden te worden door jezelf of anderen. Voor velen van ons is dit waar hardlopen om draait.

Ik vraag me soms af waar ik zou zijn als ik Couch zeven jaar geleden niet begon met 5k - en ik ben blij dat ik er nooit achter zal komen.

Telefoons worden steeds groter en met een groot, mooi scherm is het fantastisch, maar het kan moeilijk zijn om de beste accessoires ervoor te vinden. Hier zijn onze keuzes voor de allerbeste iPhone 6 Plus-armbanden, Nike Air Presto Damen riemen en andere hardloopaccessoires.

Ik zal eerlijk zijn, ik heb het moeilijk om loopbanden te vinden die ik leuk vind. Er zijn veel riemen, maar ze zijn niet allemaal even comfortabel als een Fitbelt of een SPIbelt. Om comfortabel een riem te dragen tijdens het hardlopen, hoeft deze niet te stuiteren. Dat is het belangrijkste voor mij en nog belangrijker als ik iets zo groots als een iPhone 6 Plus bij me heb.

Het grote tennisnieuws zou de Australian Open moeten zijn. In plaats daarvan wordt het eerste Grand Slam-toernooi van het jaar overschaduwd door beschuldigingen van matchfixing, sportweddenschappen, het gooien van wedstrijden, het negeren van bewijsmateriaal allemaal met de betrokkenheid van tientallen professionele spelers, de Tennis Integrity Unit en schimmige goksyndicaten.

De BBC en Buzzfeed ontvingen geheime dossiers Nike Air Max 90 Damen van klokkenluiders. Volgens de BBC "geven die dossiers aan dat de afgelopen tien jaar zestien spelers die in de top 50 van de wereld zijn gerangschikt, herhaaldelijk zijn aangemeld bij de Tennis Integrity Unit (TIU) vanwege vermoedens dat ze wedstrijden hebben gegooid.

Alle spelers, inclusief winnaars van Grand Slam-titels, mochten blijven meedoen. "

Er is zelfs gesuggereerd dat acht van die gemarkeerde spelers momenteel spelen op de Australian Open van dit jaar.

Op dit moment zijn er geen spelers genoemd. Echter, nummer 1, Novak Djokovic, beweert dat hij werd benaderd voor het gooien van een wedstrijd en weigerde. Net als sommige andere spelers op het hoogste niveau, gelooft hij niet dat matchingfixing op een hoog niveau voorkomt, wat logisch is, een speler op het hoogste niveau kan veel meer winnen dan een wedstrijd gooien. Nike Air Max 2017 Mujer Tennissers die op een lager niveau zijn gerangschikt, verdienen echter niet veel (iedereen onder de 200 kan ongeveer 40.000 pond of ongeveer $ 56.000 verdienen) en dat is voordat wordt betaald voor vliegtickets, hotels, andere reizen, uitrusting, training, enz. Tennisranglijsten worden opgemaakt op een puntensysteem. Elk toernooi geeft je punten, dus als je een toernooi mist, mis je die punten. Dat betekent dat je de hele wereld over moet vliegen om in deze toernooien te spelen. Die kosten lopen op.
Top of the page Bottom of the page
Jump to page : 1
Now viewing page 1 [25 messages per page]
Jump to forum :
Search this forum
Printer friendly version
E-mail a link to this thread


(Delete all cookies set by this site)