YogiSource.com my account | view cart | customer service
 Search:    
Welcome to the new Yoga.com Forums home!
For future visits, link to "http://www.YogiSource.com/forums".
Make a new bookmark.
Tell your friends so they can find us and you!

Coming soon ... exciting new changes for our website, now at YogiSource.com.

Search | Statistics | User Listing View All Forums
You are logged in as a guest. ( logon | register )



samen met verschillende
Moderators: Moderators

Jump to page : 1
Now viewing page 1 [25 messages per page]
View previous thread :: View next thread
   Yoga -> General YogaMessage format
 
xiaoxiangyu
Posted 2017-06-29 3:31 AM (#231830)
Subject: samen met verschillende


Expert Yogi

Posts: 4555
200020005002525
Onze voeten en enkels zijn erg belangrijk, gezien het feit dat we niet konden staan, lopen, rennen of rondrennen iemand zonder hun in het gezicht schoppen. Helaas hebben onze onderbenen Nike Air Force 1 Homme de neiging om te verwaarlozen, tenzij er iets misgaat.

FeetStrong en flexibele voeten, enkels en kalveren bieden onze basis voor stabiele beweging en zijn essentieel voor het uitvoeren van onze dagelijkse activiteiten zonder pijn of spanning.

In mijn 18+ jaar als fysiotherapeut heb ik met talloze pati?nten gewerkt met voet- en / of Nike Air Max Command Donna enkelproblemen en heb ik de impact van deze problemen op training en reguliere activiteiten gezien.

Als u met pijn of beperkingen in uw voeten, enkels of kalveren leeft, hoeft het Adidas Gazelle Damen niet zo te zijn.

Dit artikel geeft u een korte inleiding tot de basisanatomie en bewegingen in de enkel en de voet (net genoeg voor een goede bekendheid, maar niet genoeg voor u om een ??operatie uit te voeren ...). Dan bespreekt ik het primaire belang van het werken op dit gebied, en tenslotte hoe oefeningen voor deze gebieden Nike Air Max 90 Damen Pink in je trainingsroutine opnemen.
Uw beenbeen is verbonden met uw hielbeen (met een ander bot tussenin)

Uw onderbeen bestaat uit de grotere tibia aan de binnenzijde en de kleinere fibula aan de buitenkant, verbindt dan lager naar beneden en de calcaneus (hiel), vervolgens naar de vijf kleine botten van de wang en de metatarsals en Adidas Zx 700 Femme phalanges ( Je tenen).

Veel verschillende ligamenten koppelen de botten samen voor stabiliteit, samen met verschillende spieren van het grote kalf naar de kleine spieren die je tenen verplaatsen.

De enkel en de voet zijn gemaakt om in een grote verscheidenheid van hoeken te bewegen om stabiliteit en behendigheid te bieden, die ons over alle soorten terrein van zacht zand naar rotsachtige grond vervoeren. Je enkel is niet als een scharnier op een deur, en je voet is niet alleen een grote klontje, je schuift je Nike Air Max 2017 Dames sokken op.

Alle grote en kleine gewrichten in dit gebied werken samen om deze nimbleness te bieden, maar alleen als we ze bewegen, zoals ze moeten!
Top of the page Bottom of the page
Jump to page : 1
Now viewing page 1 [25 messages per page]
Jump to forum :
Search this forum
Printer friendly version
E-mail a link to this thread


(Delete all cookies set by this site)