YogiSource.com my account | view cart | customer service
 Search:    
Welcome to the new Yoga.com Forums home!
For future visits, link to "http://www.YogiSource.com/forums".
Make a new bookmark.
Tell your friends so they can find us and you!

Coming soon ... exciting new changes for our website, now at YogiSource.com.

Search | Statistics | User Listing View All Forums
You are logged in as a guest. ( logon | register )



het ook in Europa had
Moderators: Moderators

Jump to page : 1
Now viewing page 1 [25 messages per page]
View previous thread :: View next thread
   Yoga -> General YogaMessage format
 
xiaoxiangyu
Posted 2018-02-23 1:31 AM (#241158)
Subject: het ook in Europa had


Expert Yogi

Posts: 4555
200020005002525
Als ik 1000 jaar de tijd kreeg om deze aarde te bewandelen,Nike Air Max Presto Mujer zou ik nog steeds geen enkele van de plaatsen hebben ontdekt die ik deze week heb bezocht tijdens de race in Peneda-Gerês Trail Adventure in het noorden van Portugal.

De race werd georganiseerd door Carlos Sa, een Portugese ultra-runner en knappe kerel. Soms voelde het alsof Carlos het had verloren tijdens een lange training - hij liet elke 10 tot 20 meter een vlag vallen zodat hij de weg terug kon vinden - en daarna hadden we het genoegen zijn wilde route door enkele van de ruigste te volgen terrein dat de bergen van het nationale park Peneda-Gerês te bieden hebben.

Dat klinkt misschien als een slechte zaak, maar dat was het zeker niet. De race had een gevoel van verkenning - paden leken vooral voor de dag speciaal te zijn opgeruimd, of we passeerden gebieden die helemaal geen paden waren totdat Carlos besloot dat ze het waren.

In Groot-Brittanni? zijn we gewend om paden af Asics Gel Lyte 3 Donna ??te leggen voor de meeste van onze off-road-avonturen, behalve voor rennen en bergmarathons waarbij je vrij bent om je eigen "directissima" -route te vinden. Maar dit was een route die voor ons werd gekozen en die bestond uit watervallen, rivierkruisingen, enorme keigebieden en volkstuinen in afgelegen dorpen.

De consensus, vooral in hardlopen, is dat we veel geld moeten betalen en iets echt geweldigs moeten doen, want het is een echt avontuur. Maar avontuur hoeft niet anders te zijn dan toen je een klein kind was dat door het bos rende, verkende wat de natuur te bieden had en de wegen negeerde die je zou moeten nemen.

Ik hou meer van het zien van een heuvel en probeer er recht bovenop te gaan, net zoals ik me voorstel dat vroege ontdekkingsreizigers zouden hebben gedaan in onbekende gebieden van de wereld. Alleen omdat er nu een spoor is, waarom voelen we dan altijd de drang Adidas Tubular Femme om het te volgen? Avontuur begint bij je eigen voordeur en het hoeft niet eens in de wildernis te zijn - een stad kan ook de jouwe zijn om te verkennen. Verdwalen mag geen probleem zijn: het moet een kans zijn.

Dus, de volgende keer dat je die schoenen voor een run veters, waarom ga je niet gewoon verkennen: ren iets nieuws en ga van de gebaande paden, net als Carlos deed. Wie weet ontdek je misschien een eigen avontuur.

Als inwoner van Kathmandu heb ik een goede week uitgezocht om in de bergen te gaan hardlopen. Op 20 april ging ik samen met 25 andere enthousiastelingen van over de hele wereld naar Jomsom (geen reis voor nerveuze flyers) om de achttraps Upper Mustang Trail Race te beginnen. Nu in zijn vierde jaar staat de race bekend om zijn spectaculaire landschappen, brute beklimmingen en afgelegen plaatsen. Een paar dagen voor het begin zou die afgelegen plek zowel een zegen als een vloek worden.

De eerste drie etappes van de race brachten ons door oude boeddhistische dorpen, meer dan 4.000 meter lange passen en over precaire voetgangersbruggen naar de hoofdstad van de regio, Lo Manthang. Onder normale omstandigheden zou ik het prachtige landschap in meer detail beschrijven, maar halverwege de vierde etappe sloeg de aardbeving met een kracht van 7.9 toe.

We waren ongeveer 200 km van het epicentrum en de effecten waren duidelijk zichtbaar - met een aantal muren die afbrokkelden en rotsen die langs de bergwanden tuimelden - maar het was veel minder dramatisch dan aan de zuidkant van de Himalaya. Toen we die middag door het dorp liepen op zoek naar communicatiemiddelen, vroegen mensen ons of het ook in Europa had plaatsgevonden of vertrouwden ze ons vol vertrouwen dat er op verschillende specifieke tijden een andere zou zijn.
Top of the page Bottom of the page
Jump to page : 1
Now viewing page 1 [25 messages per page]
Jump to forum :
Search this forum
Printer friendly version
E-mail a link to this thread


(Delete all cookies set by this site)