YogiSource.com my account | view cart | customer service
 Search:    
Welcome to the new Yoga.com Forums home!
For future visits, link to "http://www.YogiSource.com/forums".
Make a new bookmark.
Tell your friends so they can find us and you!

Coming soon ... exciting new changes for our website, now at YogiSource.com.

Search | Statistics | User Listing View All Forums
You are logged in as a guest. ( logon | register )



gejuich toen ze op weg
Moderators: Moderators

Jump to page : 1
Now viewing page 1 [25 messages per page]
View previous thread :: View next thread
   Yoga -> General YogaMessage format
 
xiaoxiangyu
Posted 2018-07-09 1:47 AM (#244843)
Subject: gejuich toen ze op weg


Expert Yogi

Posts: 4555
200020005002525
Deze race is snel uitverkocht, en met goede reden zoals ik nu weet. Het is strak georganiseerd door een heel vriendelijke groep triatleten en heeft enkele van de beste marshals waar ik ooit toe ben toegejuicht. Om te Nike Air Huarache Femme zeggen dat ik elke minuut leuk vond, zou een understatement zijn. Ik heb genoten van mijn teleurstellend trage duik. Ik vond het leuk om twee keer een heuvel op te rennen. En het lijkt erop dat ik zo van het fietspootje genoot dat ik 10 ronden deed in plaats van de 9 voorgestelde.

Ik heb me een paar maanden geleden ingeschreven voor de race. Je moet snel zijn om dit te doen - het is binnen 24 uur uitverkocht. Ik ging mezelf en Phil in: het zou zijn eerste triathlon ooit worden en mijn eerste triathlon op basis van pool. We gingen de sprintafstand in en, gebaseerd op het 50m-zwembad van Crystal Palace, was het zwemmen de volledige 750m-sprintafstand (soms wordt dit verkort tot 400m voor pool-gebaseerde tris). Op zondagochtend namen we onze fietsen mee in de trein en vertrokken naar zuid-Londen voor onze 9: 30je starttijden.

Het Nike Air Max 2017 Donna zwembad zwemmen had een gespreide start met snellere zwemmers afgaan eerste en een minuut tussen elke starter. Je zou één rij op en neer zwemmen voordat je onder het rijstouw zou duiken en hetzelfde zou doen in de volgende. Je hoeft hier geen lengtes te tellen, tegen de tijd dat je de laatste rijstrook hebt bereikt die je net 50 meter te doen hebt voordat je zwempartij voorbij is. Ik heb de afgelopen weken weer zwemles gehad en ik had goede hoop dat ik een geweldige tijd zou krijgen aan deze etappe. Maar ik was een beetje te optimistisch geweest toen ik binnenkwam, ikzelf te vroeg uitgezaaid en vervolgens over de eerste vier lengten ingehaald.

Elke keer dat ik een tik op mijn voet kreeg, kneep ik mezelf tegen het rijstouw in om de zwemmer achter te laten, een keer te dichtbij komen en mijn vinger op de baanverdeler in het Nike Air Max 2017 Femme proces slaan - ik dacht eerlijk gezegd dat ik gebroken het deed zoveel pijn. Ik stopte aan het einde van mijn rondjes om mensen voorbij te laten gaan, maar faalde toen niet om de kick-off van de muur te maken.

Ik kon Phil in de rij zien staan ??toen hij meeging en ik zwaaide over mijn schouder. Ik kon ook de klok aan de muur zien die bevestigde dat ik niet bijzonder snel ging. Ik haalde mijn schouders op (als het mogelijk is om dat tijdens het zwemmen te doen) maar ging door. Die ochtend, voordat ik het huis verliet, had ik een kort moment van 'Ik wil dit niet doen'. Maar ik dacht aan wat Katie tegen me zou zeggen, en wat we in Tricurious hebben geschreven: ik zou de ochtend doorbrengen om drie dingen te doen die ik snel achter elkaar geniet. Het is een niet-intimiderende manier om naar triatlon te kijken en een die ik gedurende de race heb omarmd.

Eenmaal uit het zwembad rende ik naar de overgang en op mijn manier zag ik Hannah die ik ken via Twitter. Ze gaf me een gejuich toen ze op weg was om haar fiets in te checken voor wat haar eerste triatlon ooit zou worden.

De fietscursus is niet snel. Ik wist tenminste dat het niet voor mij zou zijn. Het enige wielrennen dat ik de afgelopen negen maanden heb gedaan is van en naar mijn werk in mijn trainers. Ik was vergeten hoe ik mijn schoenplaatjes moest gebruiken en viel bijna van mijn fiets voordat ik begon. De fietscursus gaat onmiddellijk een heuvel op, dan om een ??hoek, door een chicane en een heuvel af, en herhaal negen keer. Ik keek naar mensen die negen stukjes tape op hun stuur in de overgang zetten en dacht bij mezelf: 'Ik kan tot negen tellen zonder tape. Geen probleem. "Het lijkt erop dat ik het niet kan.
Top of the page Bottom of the page
Jump to page : 1
Now viewing page 1 [25 messages per page]
Jump to forum :
Search this forum
Printer friendly version
E-mail a link to this thread


(Delete all cookies set by this site)