YogiSource.com my account | view cart | customer service
 Search:    
Welcome to the new Yoga.com Forums home!
For future visits, link to "http://www.YogiSource.com/forums".
Make a new bookmark.
Tell your friends so they can find us and you!

Coming soon ... exciting new changes for our website, now at YogiSource.com.

Search | Statistics | User Listing View All Forums
You are logged in as a guest. ( logon | register )



maanden geleden ging
Moderators: Moderators

Jump to page : 1
Now viewing page 1 [25 messages per page]
View previous thread :: View next thread
   Yoga -> General YogaMessage format
 
xiaoxiangyu
Posted 2018-07-09 5:07 AM (#244853)
Subject: maanden geleden ging


Expert Yogi

Posts: 4555
200020005002525
"Waarom doe je het dan?" Ik heb dit veel gevraagd voordat ik SnowDublin ging doen. Hoewel mijn niet-rennende vrienden en collega's gewend zijn geraakt aan het idee dat Nike Air Max 2017 Damen rennen volgens mij leuk is, was het idee dat twee keer zo ver rijden misschien twee keer zo leuk is, een grote stap te ver. Maar het is waar, de belangrijkste motiverende factor voor het doen van SnowDublin was omdat we dachten dat het misschien een beetje lachte. Als je naar de audio van Snowdonia en Dublin hebt geluisterd, weet je dat het op dit gebied een missie was.

Naarmate het raceweekend dichterbij kwam, ging het niet alleen om plezier maken. Het ging over zien wat mogelijk was. Katie had eerder dit jaar 39 mijl gelopen op de Connemara Ultra Marathon, maar ze was sceptisch over Nike Air Max Jewell Damen hoe het lopen van 26,2 mijl op DOMS met haar benen zou afnemen. Ik heb nog nooit meer dan een marathonafstand gerend (tenzij je de mijl telt, sprint ik en Liz deed vorig jaar op tijd mee aan de start van de marathon van Manchester op tijd). Doen dat twee keer in een weekend was een beetje een onbekend.

We waren verstandig dat weekend: we renden in een ontspannen tempo, we aten veel, we liepen over de heuvels en we hadden plezier. We zijn ontsnapt zonder een blaar of zwarte teennagel tussen ons in (hoewel ik heel veel bh-schaafplekken had.) Blijkbaar was dat waar het wreef). We brachten Nike Air Max 97 Mujer de dag na de marathon van Dublin cake door en dwaalde rond in Dublin, verrast door hoe goed onze benen voelden. Ik keerde terug naar huis, nam 11 dagen (en het tellen) af en besloot toen dat ja, ik kan verder rennen.

Een paar maanden geleden ging Asics Gel Quantum 360 Womens ik (samen met de helft van Twitter) in januari naar Country to Capital, maar ik vertelde het maar aan een paar mensen. Ik wilde niet meegesleept worden door de menigte en wilde mezelf de ruimte geven om na te denken of mijn lichaam klaar was om verder te gaan. Sinds ik terug ben uit Ierland, heb ik me ook aangemeld voor een 80 km lang parcours door Parijs in maart dat eindigt bij de Eifeltoren.

Waarom wil ik verder gaan? Het is een vraag die ik al had en die ik de komende maanden nog meer zal stellen. Het antwoord is echter hetzelfde als de vorige keer: omdat ik denk dat het leuk zal Nike Air Max 2017 Damen zijn en om te zien wat ik kan doen. Dat, en ik heb gehoord dat er cake zal zijn!
Top of the page Bottom of the page
Jump to page : 1
Now viewing page 1 [25 messages per page]
Jump to forum :
Search this forum
Printer friendly version
E-mail a link to this thread


(Delete all cookies set by this site)