YogiSource.com my account | view cart | customer service
 Search:    
Welcome to the new Yoga.com Forums home!
For future visits, link to "http://www.YogiSource.com/forums".
Make a new bookmark.
Tell your friends so they can find us and you!

Coming soon ... exciting new changes for our website, now at YogiSource.com.

Search | Statistics | User Listing View All Forums
You are logged in as a guest. ( logon | register )



cyclusevenement ingegaan om te
Moderators: Moderators

Jump to page : 1
Now viewing page 1 [25 messages per page]
View previous thread :: View next thread
   Yoga -> General YogaMessage format
 
xiaoxiangyu
Posted 2018-07-12 12:42 AM (#244929)
Subject: cyclusevenement ingegaan om te


Expert Yogi

Posts: 4555
200020005002525
Maandagmiddag stelde dat gebruikelijke dilemma dat kantoorpersoneel in het hele land tegenkomt: wat te krijgen voor mijn lunch. Het was regenachtig, het was ellendig en om mezelf op te vrolijken maakte ik een ietwat onconventionele beslissing om een ??fiets te kopen. Het was niet zo vullend als een broodje kaas, Nike Air Max 2017 Femme maar hopelijk duurt het wat langer.
De winkelbediende was enigszins verrast toen hij, toen hij me vroeg of hij kon helpen, zei: "Ja, ik wil graag een fiets alsjeblieft" zo nonchalant alsof ik net een tonijnbaguette had besteld. Hij krijgt waarschijnlijk meer 'ik kijk alleen - laat me met rust' typ klanten en ik ben meestal in dit kamp. Maar op maandag, gefrustreerd door een gebrek aan hardlopen vanwege een probleem met mijn been, besloot ik de kogel door te bijten.

Ik heb een fiets. Het is een hybride ontworpen voor woon-werkverkeer en het is redelijk goed in die klus. In de zes jaar dat ik het door de ruige straten van het centrum van Londen heb gegooid, langs geplaveide Adidas Zx Flux Femme paden in Wapping en jukpaden langs grindpaden, heeft het nog geen lekke band gehad. Maar het is niet erg snel - of ik ben er niet erg snel in.

Op zaterdag nam ik het naar Hyde Park en fietste een paar ronden, somber dat ik op twee wielen zat in plaats van twee poten. Ik heb 20 mijl geklokt en een (kleine) beroemdheid waargenomen - het was een rijk kind van Made in Chelsea hoewel ik begin te denken dat hij misschien toch niet zo rijk is, rijdend als hij een Boris-fiets was.

Omdat ik minder tijd aan het rennen besteed, meer tijd in het zwembad om op te zwemmen en met de onthullingen van deze week door mijn zwemcoach, werd het hoog tijd dat ik mijn ros een upgrade gaf en een nieuwe fiets kreeg. Omdat ik op betrouwbare wijze weet dat dit is wat triatleten doen: ze geven geld uit dat ze niet in hun sport hebben. Ik ben ook mijn eerste Nike Air Max 2017 Donna cyclusevenement ingegaan om te bewijzen hoe serieus ik ben over dit triatlonstadium - het gaat om bier en fietsen, wat totaal telt als een duatlon!

In tegenstelling tot mijn huidige fiets, is de nieuwe fiets een 'racefiets', wat betekent dat hij er vrij slim uitziet, hij heeft gekruld paars stuur dat me pijn in de rug geeft om over te rijden en smalle banden die elke omwenteling zullen doorboren. Waar moet ik niet op uitkijken? Het duurt ook een paar weken om aan te komen - dus best wel wat langer dan die kaassandwich.
Top of the page Bottom of the page
Jump to page : 1
Now viewing page 1 [25 messages per page]
Jump to forum :
Search this forum
Printer friendly version
E-mail a link to this thread


(Delete all cookies set by this site)