YogiSource.com my account | view cart | customer service
 Search:    
Welcome to the new Yoga.com Forums home!
For future visits, link to "http://www.YogiSource.com/forums".
Make a new bookmark.
Tell your friends so they can find us and you!

Coming soon ... exciting new changes for our website, now at YogiSource.com.

Search | Statistics | User Listing View All Forums
You are logged in as a guest. ( logon | register )



adembenemende landschappen
Moderators: Moderators

Jump to page : 1
Now viewing page 1 [25 messages per page]
View previous thread :: View next thread
   Yoga -> General YogaMessage format
 
xiaoxiangyu
Posted 2018-07-13 12:29 AM (#244956)
Subject: adembenemende landschappen


Expert Yogi

Posts: 4555
200020005002525
Draaien verandert de manier waarop u meetelt. Lopers werken naar een ander numeriek systeem voor de rest van hun land. Een marathon wordt bijvoorbeeld niet 26,2 mijl maar vier vijf-milers en een 10k. Dat is hoe ik de afstand verbreek.

Niet-lopende activiteiten kunnen ook maatregelen in lopende termen zijn. Mijn vier uur durende busreis was de andere dag (voor mij) een snelle marathon. En mijn reis duurt in totaal vier maanden, of zoals elke marathonloper je zal vertellen, zolang het duurt om te trainen voor de 26,2 mijl race.

Dus met drie weken klaar, zouden de lange runs vanaf nu langer worden. Maar aangezien ik in Alice Springs ben, waar de temperatuur vandaag 40 graden Celsius is, ben ik blij dat deze 16 weken geen deel uitmaken van een marathontrainingsplan en de race van april in mijn achterhoofd houden.

G'day mensen. Zoals ik misschien al een paar keer heb genoemd, ben ik op mijn kop met mijn nieuwe vriend Skippy op het moment Nike Air Max Jewell Mujer in Australi?, waar al deze culturele stereotypering een traktatie is. Als je, net als ik, hardlopen en reizen wilt combineren, bekijk dan deze races. Ze zijn de top van mijn lijst van wereldwijde races waar ik het liefst de eindstreep over zou willen passeren.

Als je foto's van de Big Sur in Californi? hebt gezien, weet je waarom Bart Yasso zei: "Als ons werd verteld dat we maar één marathon konden uitvoeren tijdens ons leven, zou Big Sur het moeten zijn." Dat ben ik daar op de Big Sur toen ik er een paar jaar geleden doorheen reed op een roadtrip voordat ik een marathonloper werd. Ik heb altijd gewild terug te keren en die kustlijn in een langzamer tempo te zien - hoe beter dan om het te runnen?

Misschien komt het doordat het de oudste jaarlijkse marathon ter wereld is, misschien omdat vrouwen daar de grond hebben onderbroken Nike Air Huarache Damen om recht te hebben op de marathonafstand, of misschien omdat omdat om zelfs maar de startlijn te maken, je hard moet trainen, een goede tijd neerzet in een andere marathon en maak de kwalificatietijd voor Boston. Voor een vrouw van mijn leeftijdsgroep zou ik een marathon van 3,40 moeten lopen om zich te kwalificeren voor Boston. Het zal tijd kosten, maar ik kom er wel.

Lopen in het zuiden van Frankrijk door wijngaarden, op deze marathon krijg je geen isotonische sportdranken, maar een glas wijn. Het is geen race om te doen om een ??goede tijd neer te zetten (dus nu Boston Qualifying-tijd voor het grijpen hier) maar voor de sfeer. Oh en het sterke element van de gekostumeerdheid. Wie houdt er niet van fancy dress en wijn?

De behoefte aan koolhydraten voor een marathon betekent dat je, minstens één keer in je leven, een Nike Air Max 90 Donna race moet proberen in het land met de beste koolhydraten ter wereld. Ik breng liever geen paar dagen door met koolhydraten dan in Itali? en in 2012 zal ik precies dat doen terwijl ik me voorbereid op de Marathon van Veneti?. Laat de 14 bruggen je niet afschrikken, het is een vlakke baan met adembenemende landschappen.

Oh Londen, mijn geadopteerde geboortestad, waarom wijs je me zo af? Je weet dat ik er des te meer zin in heb. Ik heb een turbulente relatie gehad met de London Marathons. Ondanks vier afwijzingen blijf ik terugkomen voor meer, alleen om afgewezen te worden. Maar het is de stad waar ik woon, de stad waar ik van hou en mijn vroegste herinneringen aan een marathon waren om elke ochtend in april op te staan ??om te proberen mijn oom en zijn felgekleurde vest op de tv te zien terwijl hij de marathon van Londen rende. Nike Air Max 90 Womens Flower Ik weet dat er andere marathons zijn, ik heb andere marathons gerund maar elk jaar als ik de hardlopers in de London Marathon blij ga maken, wil ik de overkant van de stoeprand zijn die door mijn stad loopt. Er zijn andere manieren om een ??plek in Londen te krijgen. Een goed voor de leeftijd van 3,45 zou me op een dag moeten krijgen, tot die tijd zal ik de meest enthousiaste toeschouwer blijven.
Top of the page Bottom of the page
Jump to page : 1
Now viewing page 1 [25 messages per page]
Jump to forum :
Search this forum
Printer friendly version
E-mail a link to this thread


(Delete all cookies set by this site)