YogiSource.com my account | view cart | customer service
 Search:    
Welcome to the new Yoga.com Forums home!
For future visits, link to "http://www.YogiSource.com/forums".
Make a new bookmark.
Tell your friends so they can find us and you!

Coming soon ... exciting new changes for our website, now at YogiSource.com.

Search | Statistics | User Listing View All Forums
You are logged in as a guest. ( logon | register )



kijken naar een bokswedstrijd
Moderators: Moderators

Jump to page : 1
Now viewing page 1 [25 messages per page]
View previous thread :: View next thread
   Yoga -> General YogaMessage format
 
xiaoxiangyu
Posted 2018-07-16 12:12 AM (#244973)
Subject: kijken naar een bokswedstrijd


Expert Yogi

Posts: 4555
200020005002525
Vandaag had ik een vrije dag en de zon scheen, dus besloot ik om te gaan hardlopen in een vrij langzaam tempo, mijn tijd te nemen en te verkennen. Zoals Blogger Stats me vertelt dat veel van mijn lezers buiten het Verenigd Koninkrijk wonen, dacht ik dat ik onderweg wat foto's zou maken, zodat je kunt zien hoe mijn kleine hoekje van Engeland eruit ziet. Als je in het Verenigd Koninkrijk bent en vandaag nog aan je bureau zit, voel ik voor jou. Misschien wil je niet verder scrollen ...
Ik begon met die heuvel op te rennen (omdat het me sneller maakt) naar Wimbledon Village. (Excuseer de wazige foto's en het feit dat mijn arm in de helft is).

Ik rende door het dorp en een steile heuvel af. Wat nu naar beneden gaat, moet omhoog gaan - dus ik zou op deze manier terug moeten rennen, daarom ga ik meestal niet zo. Maar ik houd nu van heuvels - of eerlijker, ik hou van heuvels die me sneller maken, dus ik rende ernaartoe en maakte me niet druk. Onderaan liep ik langs de All England Lawn Tennis Club - dat is waar Wimbledon elk jaar wordt gehouden.

Ik ging hier voorbij en ging naar Wimbledon Park. Ik heb hier nog nooit Nike Air Max Command Femme eerder rondgelopen omdat ik de Common verkies. Ik heb de atletiekbaan bekeken en ik moet nog de moed verzamelen om met de grote kinderen te gaan trainen.

Toen ging ik door naar het meer, waar ik vijf minuten ging zitten en naar een hond keek die achter de ganzen aanzwom.

Toen ging ik terug de heuvel op, terug naar het dorp en naar Starbucks, waar ik mezelf beloonde met een latte latte en een kaneelzwaai. Ik denk dat dit de aanbevolen traktatie is voor het lopen van 5 mijl inclusief twee grote heuvels.

Kort na het nemen van deze foto kwam een ??kleine hond naar me toe en probeerde mijn kaneelzwaai te stelen. Hij was niet succesvol. Voor de zekerheid dacht ik dat het verstandig was om het zo snel mogelijk te eten - dat is mijn excuus om het in twee happen te eten. Ik strekte me uit en ging toen een tijdje zitten op de gewoonte en Adidas Zx Flux Hombre vroeg me af wat ik zou doen met de vrije dag van morgen. Weer hetzelfde?

Ik heb nog nooit de Marathon van Londen gerund, maar de laatste paar jaar heb ik enthousiast aan de kant van de weg gestaan, juichend van de eerste elites tot de achterblijvers thuis ploeteren.
Het is altijd een emotioneel iets om van dichtbij en persoonlijk te kijken. Ik ging eens kijken naar een bokswedstrijd in het WK en had stoelen zo dicht bij de actie dat we gevaar liepen te worden doorweekt van zweet, spuug en wie weet wat nog meer. Het geluid dat de bokshandschoen van het lichaam maakt, is vreselijk en dat wordt niet op prijs gesteld totdat het van dichtbij wordt gehoord.
Kijken naar een marathon, high-fives delen met hardlopers, hun handpalmen kleverig voelen met zweet en sportdrank, en de pijn en de emotie op hun gezichten zien, is iets dat ook een Nike Air Max 2017 Womens stoel op de eerste rang vereist. Omdat ik zelf in de ban was, weet ik hoeveel verschil een goed getimede 'You can do it' kan maken.
Dus, als je ooit hebt gerend, nagedacht over het runnen van een marathon of iemand kent die heeft, een dag lang gejuich doorbrengen. Het zal een enorm verschil maken voor de hardlopers en zal je echt inspireren. Wat me altijd verbaast, is de verschillende vormen en maten waarin marathonlopers komen. Denk je dat je te kort, te zwaar, te oud om te rennen bent? Ga kijken en denk opnieuw.
Top of the page Bottom of the page
Jump to page : 1
Now viewing page 1 [25 messages per page]
Jump to forum :
Search this forum
Printer friendly version
E-mail a link to this thread


(Delete all cookies set by this site)