YogiSource.com my account | view cart | customer service
 Search:    
Welcome to the new Yoga.com Forums home!
For future visits, link to "http://www.YogiSource.com/forums".
Make a new bookmark.
Tell your friends so they can find us and you!

Coming soon ... exciting new changes for our website, now at YogiSource.com.

Search | Statistics | User Listing View All Forums
You are logged in as a guest. ( logon | register )



maanden geleden doorbrak
Moderators: Moderators

Jump to page : 1
Now viewing page 1 [25 messages per page]
View previous thread :: View next thread
   Yoga -> General YogaMessage format
 
xiaoxiangyu
Posted 2018-07-17 4:59 AM (#245013)
Subject: maanden geleden doorbrak


Expert Yogi

Posts: 4555
200020005002525
Vol Nike Air Max Command Womens vertrouwen van de run van maandag reed ik gisteren lunchtijd op naar de sportschool, klaar om weer een goede tijd op de loopband te Nike Air Zoom Pegasus 33 Femme zetten. Ik denk dat de zin die we zoeken 'overmoedig' is.
In al mijn nieuw gevonden scherpte vergat ik te rekken voordat ik begon te rennen en het duurde niet lang voordat mijn benen begonnen te pijnigen en er een steek in mijn zij verscheen.
Na 10 minuten hardlopen moest ik een minuut lang langzamer lopen en daarna nog eens 5 minuten rennen om 3 KM te overbruggen. Ik weet sinds ik begon dat ik goede hardlooptrainers nodig heb, maar ik heb niet graag een paar trainers willen betalen voor iets dat ik misschien heb opgegeven. De run van gisteren zorgde ervoor dat ik me realiseerde dat ik ze nu nodig heb, omdat mijn huidige, niet-lopende trainers me echt pijn doen.
Hoewel ik, zoals de meeste meisjes, dol Nike Air Max 90 Mens ben op het krijgen van nieuwe schoenen - met een paar loopschoenen komt een verplichting. Ik heb een naaimachine en een klimset zitten in de onderzijde van de kast van vorige nieuwe hobby's waar ik al snel genoeg van kreeg of dat het gewoon te gecompliceerd was om door te gaan. Ik hoef geen ? 60 te spenderen aan een paar trainers om hetzelfde te doen.
Ik heb er lang over nagedacht en ik zal worden uitgerust met een nieuw paar trainers. Ik heb gehoord dat naar een winkel gaan om goed uitgerust te worden met de juiste soort schoen, je veel pijn en mogelijk letsel kunt besparen. Ik vermoed dat het een beetje zal aanvoelen als toen je een kind was en dat je vroeger je schoenen liet meten. Waarom gebeurt dat niet als je volwassen bent? Ik zou minder paar schoenen hebben die ik ooit droeg en daarna ophield omdat ik de pijn niet kon Adidas Tubular Femme verdragen. Vergeet ons te vertellen dat we moeten stoppen met het verspillen van geld aan voedsel dat we weggooien in deze tijden van kredietcrisis, mijnheer Brown, en breng de schoenfitter terug!
Dus het is vaarwel aan mijn oude trainers. Ik denk dat ze al een jaar of vijf bij me zijn, maar ze hebben niet zoveel kilometers afgelegd. Ze waren ongeveer ? 20 in de verkoop en zijn meer 'modetrainers' dan voor de echte sport, maar dat is ongeveer de som van de oude ik. Kom maar op met de nieuwe ik en wat lelijke, functionele trainingsschoenen!

Ik was verrast dat ik gisteren 20 minuten achter elkaar kon rennen, maar nog meer verrast dat ik vandaag niet rondloop. Elke vorm van oefening voor mij in het verleden heeft meestal betekend dat ik een paar dagen later als John Wayne zou gaan wandelen.

Wat nog zorgwekkender is, is dat ik er voorlopig Nike Air Zoom Pegasus 32 Damen geen spijt van heb om me in te schrijven voor die 10k en ik ben, durf ik te zeggen, helemaal uit op terugkomst op de loopband. Maar vandaag niet - ik denk niet dat de drie pinten die ik gisteravond had, me zouden helpen naar een andere PB.

Ik denk niet dat ik het risico loopt een van die mensen te worden die verslaafd is aan lichaamsbeweging, maar ik zie een aantal voordelen.

Mijn huid, die nog maar twee jaar geleden te midden van acne voor volwassenen lag en nog steeds een paar maanden geleden doorbrak, ziet er het beste uit. Ik zeg tegen mezelf dat dit een voordeel is van regelmatige lichaamsbeweging om me naar de sportschool te laten gaan - maar het is logisch: een betere bloedsomloop en zo.
Top of the page Bottom of the page
Jump to page : 1
Now viewing page 1 [25 messages per page]
Jump to forum :
Search this forum
Printer friendly version
E-mail a link to this thread


(Delete all cookies set by this site)