YogiSource.com my account | view cart | customer service
 Search:    
Welcome to the new Yoga.com Forums home!
For future visits, link to "http://www.YogiSource.com/forums".
Make a new bookmark.
Tell your friends so they can find us and you!

Coming soon ... exciting new changes for our website, now at YogiSource.com.

Search | Statistics | User Listing View All Forums
You are logged in as a guest. ( logon | register )



niet alleen achter de camera
Moderators: Moderators

Jump to page : 1
Now viewing page 1 [25 messages per page]
View previous thread :: View next thread
   Yoga -> General YogaMessage format
 
xiaoxiangyu
Posted 2018-08-14 1:50 AM (#245562)
Subject: niet alleen achter de camera


Expert Yogi

Posts: 4555
200020005002525
De Fit Mama Friday van vandaag is Wendy Del Signore, www.lavieenlumiere.fr trotse mama van Caleb, die 3 en een half is, en getrouwd met Ryan voor iets meer dan 5 jaar. Waar begin ik met de introductie van Wendy? Haar verhaal heeft het allemaal - ze is een gediplomeerd bootkapitein. Ze is een blogger bij Daily Dose of Del Signore. Ze is meer dan 75 kilo kwijt (op weg naar 100!). Ze heeft grote gezondheidsproblemen overwonnen. Haar reis van het gewichtsverlies werd in de wacht gezet door een natuurramp ... Hier is Wendy's Fit Mama Friday-verhaal!

Dus Wendy, je bent een kapitein van een boot! Dat is zo geweldig. Vertel me meer over je baan.

Ik ben absoluut dol op mijn werk! Ik ben al 13 jaar actief in de scheepvaart en heb het geluk om met mijn vader, man en broer samen te werken. Ik ben een officemanager bij een grote jachthaven aan de rivier de Tennessee en ja, ik ben een gediplomeerd bootkapitein. Nike Air Max Zero Femme Ik zit meestal achter een computer, maar ik ben gepassioneerd door het ontmoeten van watersporters en het verkopen van boten.

Vertel me een beetje over je 'fitness-verhaal'. Was je fit voordat je zwanger werd van Caleb?

Ik was fit voordat ik met mijn man trouwde. Ik kreeg langzaam gewicht door de jaren heen, en werd toen zwanger. Ik dacht dat de zwangerschap me een "All You Can Eat" -pas gaf, dus dat deed ik.

Hoe zit het met lichaamsbeweging - heb je tijdens de zwangerschap gewerkt?

Nee! Ik was te druk bezig met eten en hormonaal zijn! Mijn derde trimester was bijzonder ruw omdat ik niet voor mijn lichaam gaf vóór of tijdens de zwangerschap. Ik leed aan ernstige zure reflux en dagelijks brandend maagzuur, zwelling en duizeligheid. Mijn baby groeide snel en ik werd beschouwd als een hoog risico in mijn derde trimester. Zijn grootte zorgde ervoor dat ik duizelig werd en ik bleef uitgedroogd. Ik werd ongeveer 26 weken in het ziekenhuis opgenomen om ons allebei 24 uur te monitoren. Uiteindelijk leidden ze arbeid tot 37,5 weken. Ik had een ellendige 21 uur arbeid en vervolgens een C-sectie.

Ik heb het gevoel dat het voor mij veel gemakkelijker zou zijn geweest als ik me had verplicht om goed te eten en actief te blijven. Mijn Nike Air Presto Womens lichaam ging door tijdens de zwangerschap en ik kreeg 40 pond. Nadat Caleb was geboren, gooide ik mezelf in de zorg voor hem en leerde ik moeder te worden. Ik vergat om onderweg voor mezelf te zorgen.

Dus wat zorgde ervoor dat je besefte dat je voor jezelf moest zorgen en je gezondheid moest herstellen?

Ik kreeg geen wake up call totdat Caleb twee jaar oud was. Maar ik ben elk stukje van mijn gewichtsverlies aan hem verschuldigd. Op 12 november 2011 vierden we zijn tweede verjaardag door de dag door te brengen met onze families in een lokaal spoorwegmuseum. Toen ik thuiskwam, begon ik alle foto's te doorlopen. Dat was precies op het moment dat ik me realiseerde dat ik er helemaal klaar mee was. Ik was meer dan helemaal kapot van het feit dat ik mijn zoon op mijn dikke roll balanceerde op foto's.

Ik zat aan de zijlijn van mijn Nike Air Force 1 Womens leven en zag hoe mijn kleine jongen opgroeide. Ik wilde een actief onderdeel van zijn leven zijn en niet alleen achter de camera staan ??om foto's te maken. Ik wilde rennen en spelen met mijn kleine jongen, niet te uitgeput zijn en 's avonds in de ligstoel zitten. Ik miste een deel van zijn jeugd te zijn en dat was genoeg om me de controle over mijn leven te geven.

En hoe is het nu dat je zo fit en actief bent, omdat je een moeder bent?

Ik kan spelen met mijn kleine jongen! Ik kan rennen, springen, rollen in de vloer en hem achtervolgen zonder het gevoel te hebben dat ik dood ga! Ik heb een veel betere houding tegenover het leven. Ik ben energieker en we kunnen samen meer doen! Ik zit niet in een stoel met rugklachten. Ik ben buiten op het erf aan het voetballen of voetballen.
Top of the page Bottom of the page
Jump to page : 1
Now viewing page 1 [25 messages per page]
Jump to forum :
Search this forum
Printer friendly version
E-mail a link to this thread


(Delete all cookies set by this site)