YogiSource.com my account | view cart | customer service
 Search:    
Welcome to the new Yoga.com Forums home!
For future visits, link to "http://www.YogiSource.com/forums".
Make a new bookmark.
Tell your friends so they can find us and you!

Coming soon ... exciting new changes for our website, now at YogiSource.com.

Search | Statistics | User Listing View All Forums
You are logged in as a guest. ( logon | register )



bijna parallel aan je romp
Moderators: Moderators

Jump to page : 1
Now viewing page 1 [25 messages per page]
View previous thread :: View next thread
   Yoga -> General YogaMessage format
 
xiaoxiangyu
Posted 2018-09-12 4:48 AM (#246003)
Subject: bijna parallel aan je romp


Expert Yogi

Posts: 4555
200020005002525
Ik sloop weg voor wat uiteindelijk slechts 6 mijl was (ik had gehoopt 8 gemakkelijke mijlen te doen) in het midden van de week. Ik heb geen idee van splitsingen of tijd omdat ik het bewust niet wilde volgen. Ik wilde het super gemakkelijk maken om mijn spieren wat herstel te geven van de heuvelherhalingen, voordat Adidas Nmd Mujer ik mijn 20 miler aanpakte.

Niet zozeer ... Ik merk dat ik weer nederig ben door mijn omstandigheden. Weet je hoeveel blogberichten en artikelen ik bemoedigende moeders heb geschreven om zelfs maar 15 minuten van hun dag te vinden voor een training? Blijkt wanneer je baby ziek is en alles wat hij wil doen is vastgehouden worden, verplegen of slapen, die op de achterbank zit. Ik ben gewoon dankbaar dat Fran een schema heeft waarin de trainingsritten zijn ondergebracht die voor mij essentieel zijn om dit 26.2 te halen.

Het was slecht, maar ik deed het. (Er is een mantra voor jou!) En de mijlen voor deze week zullen binnen twee weken zijn vruchten afwerpen als ik een 22 mijl lange run aanpakt. Ik heb het gevoel dat het goed gaat worden - dat de vreselijke lange termijn van deze week precies die was die je moet hebben tijdens Adidas Zx Flux Hombre de training, snap je?

Het spijt me dat het bericht van deze week zo dom is! Maar er zijn waardeloze weken wanneer de marathon wordt opgeleid. Dit zijn de weken waarin niet-hardlopers de wenkbrauwverhoging definitief doorbreken en de ongelovige vragen als: "Waarom doe je het als het zo afschuwelijk is?"

Omdat het meestal geweldig is. En soms - niet zo vaak als we zouden willen, zeker, maar soms - is het meer dan geweldig. Dat is waarom.

De volgende is de kick-to-triceps-terugslag. Persoonlijk houd ik ervan om dit te doen in een gebogen positie (scharnierend aan de heup, neutrale rug), afwisselend aan beide zijden. Met een halter roeit u uw arm met een smalle elleboog naar uw lichaam en strekt u uw onderarm vervolgens uit in een triceps-verlenging.

De Super Scapula Superman is een geweldige zet voor hardlopers. Het versterkt Nike Air Force 1 Damen je rug, bilspieren en schouders, allemaal tegelijk. Leg het gezicht naar beneden op de grond, met uitgestrekte armen. Hef je armen en benen in een superman positie, knijpen je bilspieren als je doet. Als je eenmaal in de opgeheven positie bent, trek je je ellebogen naar achteren en knijp je in je schouderbladen. Breng je armen terug naar de startpositie terwijl je naar beneden gaat.

De Ax Chop kan worden gedaan met een halter, medicijnbal, kabel of een weerstandsband. Begin in een brede houding met een medicijnbal of een halter. Leun naar één kant, dan met rechte armen, zwaai op en over je tegenoverliggende schouder. Dit moet een gecontroleerde beweging zijn, niet afhankelijk van momentum, en terwijl je draait, moeten je heup en je voet de beweging volgen.

Dumbbell-adducties worden het gemakkelijkst gedaan in de sportschool Nike Air Max Tavas Mujer met een vervalbank en een paar dumbbells. Denk aan het doen van een bankdrukken vanuit deze positie - in plaats van recht op je borst te drukken, druk je bijna parallel aan je romp, maar tegen de zwaartekracht in sinds je de achteruitgang gebruikt.

Ten slotte is de Sit-up to Bench-pers nog een geweldige combinatie van het tegelijkertijd werken van uw schouders en borst op uw buikspieren. Op een bank, Adidas Nmd Femme met halters op je borst, ga zitten en druk dan op de halters bovenaan. (Opmerking: je wilt altijd tegen de zwaartekracht in werken, dus je kunt merken dat de bankdrukken meer op een overheadpers lijkt om ervoor te zorgen dat dit gebeurt.)

Laat het me weten als je deze training uitprobeert! Ik hou ervan stiekem in een onderlichaam en buikspieroefeningen te kruipen, zelfs als je je op je bovenlichaam concentreert. Nu, ben je klaar Adidas Superstar Womens voor meer geweldige bovenlichaamtrainingen voor hardlopers? Mijn vrienden hebben je gedekt.
Top of the page Bottom of the page
Jump to page : 1
Now viewing page 1 [25 messages per page]
Jump to forum :
Search this forum
Printer friendly version
E-mail a link to this thread


(Delete all cookies set by this site)