YogiSource.com my account | view cart | customer service
 Search:    
Welcome to the new Yoga.com Forums home!
For future visits, link to "http://www.YogiSource.com/forums".
Make a new bookmark.
Tell your friends so they can find us and you!

Coming soon ... exciting new changes for our website, now at YogiSource.com.

Search | Statistics | User Listing View All Forums
You are logged in as a guest. ( logon | register )



behoorlijk serieus geopereerd
Moderators: Moderators

Jump to page : 1
Now viewing page 1 [25 messages per page]
View previous thread :: View next thread
   Yoga -> General YogaMessage format
 
xiaoxiangyu
Posted 2018-09-12 5:13 AM (#246005)
Subject: behoorlijk serieus geopereerd


Expert Yogi

Posts: 4555
200020005002525
Ik noemde in mijn laatste marathon-trainingsupdate dat sinds Baby T ziek was, dit betekende dat hij alleen maar verpleegster wilde worden. Een van de frustrerende dingen over het feit dat je een moederloper bent, is dat wanneer je baby's nog steeds baby's zijn, je niet alleen overgeleverd bent aan hun slaapschema (en vaak ook aan je gebrek aan slaap) en iemand nodig hebt om naar de baby te kijken. terwijl je naar buiten rent voor een run, ben je fysiek ook overgeleverd aan hun genade als het gaat om borstvoeding. Dit is niet alleen een tijdsbeperking. Het is niet alleen het uitwerken van hun specifieke - en soms onvoorspelbare - voedingspatroon. Het is iets dat fysiek veel Adidas Zx 750 Femme van je lichaam vraagt, wat een probleem is wanneer je belangrijkste vorm van lichaamsbeweging en stressverlichting ook fysiek veeleisend is.

Het is mogelijk, haalbaar en raadzaam om te trainen voor een uithoudingsvermogen terwijl u borstvoeding geeft? Het hangt ervan af (wist je dat ik dat ging zeggen?). Net zoals je tijdens de zwangerschap zou kunnen zien dat hardlopen gemakkelijk is, of niet iets dat je kunt blijven doen, zijn de effecten van training en je schema ook heel specifiek voor je lichaam en je baby.

Je weet niet of het mogelijk is, tenzij je het uitprobeert, en ondanks mijn kleine hapering in de afgelopen week, ben ik voor het grootste deel verrast door hoe goed de training meegaat als ik nog steeds borstvoeding geef. Baby T is nu bijna een jaar, dus hij eet de hele dag door een gezonde hoeveelheid regelmatig voedsel (die dijen groeien niet, weet je), maar hij Nike Air Max 95 Womens verzorgt ook minstens vier keer per dag. Het is mogelijk om rennen terwijl borstvoeding een comfortabele ervaring is - hier zijn enkele tips die me onderweg hebben geholpen.

Wanneer u voor het eerst aan borstvoeding gewend raakt, werkt uw lichaam precies hoeveel melk het moet produceren om uw kind blij en verzadigd te houden. Het mooie van vroeg beginnen met pompen is dat je veel voorraad kunt krijgen Nike Air Zoom Pegasus 33 Womens terwijl je (hopelijk) met zwangerschapsverlof bent en hoe meer je pompt, hoe meer melk je lichaam denkt te produceren. Het idee is om wat bevroren melk te bewaren die kan worden gebruikt als je klaar bent om weer te gaan hardlopen.

Als je eenmaal een goede voorraad hebt en je hebt een beter idee van wat je in een week nodig hebt om uit te gaan voor je runs, kun je beginnen om minder te pompen, zodat je niet eeuwig aanvoelt als je melk komt binnen.

Dit was een beetje een rare week in het marathontrainingsland voor mij. Al mijn Nike Air Max 97 Mujer trainingen voor de week gingen veel beter dan verwacht, maar mijn zelfvertrouwen was ver beneden. Misschien was het omdat ik de kou afschudde die ik bijna had gepakt maar erin geslaagd was om te vechten, dus ik voelde me de hele week lethargisch. Misschien raak ik net dat punt in een trainingsplan waarbij je je begint af te vragen of je meer hebt gebeten dan dat je kunt kauwen.

In elk geval is dit een van die trainingsweken waar ik op terugkijk en kan zeggen, ja, ik ben klaar, ik ben voorbereid, want de statistieken waren geweldig!

Ik was zo nerveus voor mijn lange termijn. Ik had de middag op vrijdag om het voor elkaar te krijgen en ik had het gevoel dat mijn maag de hele ochtend in de knoop zat. Het was gedeeltelijk omdat het 16 mijl was, de langste die ik in deze trainingscyclus had gelopen (en sinds ik zwanger was van Tanner). Het kwam ook omdat een vriend van mij die dag behoorlijk serieus geopereerd was en ik haar vertelde dat ik mijn lange termijn zou wijden aan het sturen van haar kracht. Ik bleef haar Facebook-pagina de hele Nike Air Max Tn Donna dag checken om de updates te zien (haar moeder was bezig met updaten naarmate de operatie vorderde) en aan haar te denken.

En natuurlijk, net toen ik weg wilde gaan, besefte ik dat ik waarschijnlijk water en brandstof nodig had. Ik zweer het, ik ben zo ongeorganiseerd voor deze marathon. Ik moest de kasten doorzoeken en genoegen nemen met een hapje met rozijnen. Toen, een halve mijl verderop, merkte ik dat ik mijn Adidas Ultra Boost Donna waterfles niet bij me had ... dus de eerste kilometer was snel en terug om mijn water te halen. Toen ik eenmaal in mijn ritme kwam en een beetje ontspannen was, voelde het goed. Toen ik eenmaal bij het meer was, was het belachelijk winderig - ik stopte mijn oortelefoon in zodra ik daar aankwam, maar gaf het op na ongeveer 20 minuten omdat ik het niet over de wind en de golven kon horen.
Top of the page Bottom of the page
Jump to page : 1
Now viewing page 1 [25 messages per page]
Jump to forum :
Search this forum
Printer friendly version
E-mail a link to this thread


(Delete all cookies set by this site)