YogiSource.com my account | view cart | customer service
 Search:    
Welcome to the new Yoga.com Forums home!
For future visits, link to "http://www.YogiSource.com/forums".
Make a new bookmark.
Tell your friends so they can find us and you!

Coming soon ... exciting new changes for our website, now at YogiSource.com.

Search | Statistics | User Listing View All Forums
You are logged in as a guest. ( logon | register )



eindigde met een gemiddelde snelheid
Moderators: Moderators

Jump to page : 1
Now viewing page 1 [25 messages per page]
View previous thread :: View next thread
   Yoga -> General YogaMessage format
 
xiaoxiangyu
Posted 2018-09-13 12:55 AM (#246015)
Subject: eindigde met een gemiddelde snelheid


Expert Yogi

Posts: 4555
200020005002525
We weten allemaal dat hardlopen een mentale Nike Air Presto Donna sport is. Gisteren, in de ruimte van twintig minuten, ging ik van het midden in een van de slechtste delen van mijn leven naar een run die mijn vertrouwen in mijn eigen kunnen herstelde. Laat het me uitleggen.

Blijkbaar ben ik ook niet zo goed in programmeertechnologie als ik niet in staat ben om elementaire wiskundige vaardigheden te doen tijdens het hardlopen. Ik heb de trainingsfunctie op mijn horloge gebruikt om een ??intervalsnelheidssessie vooraf te programmeren. Ik doe mijn warming-up aan, daarna mijn 4 herhalingen met hersteltijden en daarna een afkoeling. Ik fotografeerde rond een snelheid van 8:20 voor de snelheidsintervallen, maar ik heb bewust mijn horloge ingesteld zodat ik mijn tempo niet kon zien - ik wilde rennen door te voelen en te zien of mijn inspanningsniveau overeenkwam met de snelheid die ik zocht .

Je Nike Roshe Run Womens weet dat je hard loopt als je je pauze hebt be?indigd en dat soort van 'Unngghh'-geluid achter in je keel maakt in plaats van alleen maar te ademen.

Toen mijn laatste reeks herhalingen was voltooid, keek ik op mijn horloge, klaar voor de afkoelperiode. Het vertelde me dat ik op het punt stond om mijn tweede interval te beginnen. Op de een of andere manier had ik het zo geprogrammeerd dat mijn eerste 'interval' eigenlijk alle vier was. Ik was een beetje ge?rriteerd, maar besloot dat ik gewoon mijn afkoeling als een aparte run zou doen. Geen buistelevisie. En aangezien ik toch maar aan het afkoelen was, dacht ik dat ik mijn spagaat zou controleren.

Er gaat niets boven het zien van "9:43" als een tempo wanneer je om 20:20 uur fotografeerde om je ALLES te laten ondervragen. Mijn inspanningsniveau voelde zo veel sneller. Ik voelde het Nike Air Max 95 Donna verschil in mijn benen en longen - maar dat kwam allemaal neer op een traag tempo, dat ik onlangs heb gezien tijdens mijn lange runs.

Het klopte niet. Het was zo dicht bij mijn opwarmingsritme dat er geen merkbaar verschil was in mijn waargenomen inspanning. Maar cijfers op een scherm kunnen niet liegen, toch? Dus ik drukte op mijn horloge en begon mijn 2 mijl naar huis te rennen in een totale funk.

Ik heb besloten om me aan kleinere, wekelijkse doelen te houden, dus ik heb iets om op te focussen in plaats van onnodig snel na te denken over wat ik wil dat mijn doel voor racedag is. Deze week wilde ik echt vier keer rennen en dat lukte niet. Ik heb maar drie runs gerund, maar ik heb gedaan wat ik kon en het is tenminste nog vroeg genoeg om te trainen dat de extra mijlen die ik had kunnen aankunnen niet zo belangrijk zijn. Mijn doel voor volgende week is om elke mijl van mijn lange termijn te splitsen - ik wil wennen aan het doorwerken van vermoeidheid en in staat zijn om snelheid te behouden als ik moe ben.

Ik hou van, hou van, hield van mijn lange termijn deze week. De enige dag dat ik het uiteindelijk kon plannen was het donderdag en ik heb er veel over gedaan op het pad rond Lake Champlain. Terwijl ik mijn horloge droeg, keek ik niet naar mijn tempo of spagaat voor elke mijl. Ik probeerde me te concentreren op mijn waargenomen inspanning en het iets gemakkelijker te houden Nike Air Presto Womens dan mijn gematigde tempo. Het was een prachtige dag, een heldere blauwe lucht en veel zonneschijn, maar het was koud. Ik eindigde met een gemiddelde snelheid van 10:15 voor de run. Mijn snelste splitsing was 9:50 op mijl 5 en mijn langzaamste was 11:00 op mijl 8 (dat was de Battery St heuvel die mijl 15 van de marathon zal zijn). Het is nederig om te doen wat ik als een traag tempo beschouw, maar ik concentreer me op de positieven!

Dit was mijn eerste dubbelcijferige run sinds mijn eerste trimester van de zwangerschap bij Tanner en ik voelde me overal goed. Mijn tempo was redelijk consistent, behalve de trage kilometer waarin ik het heuvelmonster aanpakte. Het uitzicht langs het meer is echt spectaculair en maakt me gelukkig. Wat kun je nog meer vragen in een loop van 10 mijl, toch? ??
Top of the page Bottom of the page
Jump to page : 1
Now viewing page 1 [25 messages per page]
Jump to forum :
Search this forum
Printer friendly version
E-mail a link to this thread


(Delete all cookies set by this site)