YogiSource.com my account | view cart | customer service
 Search:    
Welcome to the new Yoga.com Forums home!
For future visits, link to "http://www.YogiSource.com/forums".
Make a new bookmark.
Tell your friends so they can find us and you!

Coming soon ... exciting new changes for our website, now at YogiSource.com.

Search | Statistics | User Listing View All Forums
You are logged in as a guest. ( logon | register )



misschien te duur om te rechtvaardigen
Moderators: Moderators

Jump to page : 1
Now viewing page 1 [25 messages per page]
View previous thread :: View next thread
   Yoga -> General YogaMessage format
 
xiaoxiangyu
Posted 2018-09-13 1:26 AM (#246016)
Subject: misschien te duur om te rechtvaardigen


Expert Yogi

Posts: 4555
200020005002525
Hallo lange termijn. 10 mijl voor de lange termijn deze week en het voelde fantastisch. Het was koud, maar niet belachelijk. Het belangrijkste was dat het een prachtige blauwe hemel, Asics Gel Quantum 360 Femme zonnige, perfecte winterdag was. Ik rende langs het meer en het was zo mooi. Ik vond dit lieve kleine strand met een speeltuin net buiten de kust, die ik van plan ben in de zomer met de jongens te bezoeken. Het was gewoon een prachtige run.

Ontbijt, schat. Voordat ik de Runner's Reset bij Laura deed, was mijn stand-by-ontbijt pindakaas-toast. Op een niet-lopende dag is dit mijn nieuwe go-to: een kleine bolletje muesli, volle melk, pure Griekse yoghurt, ongezoete kokosvlokken, chiazaadjes en bevroren bessen die worden verwarmd en gemarmerd als een saus. Het is heerlijk en zo vullend!

Momentum Jewelry genas het met deze geweldige #sharetheSPARK-campagne die het op Valentijnsdag lanceerde! Alle Momentum-ambassadeurs ontvingen deze gloednieuwe Motivate Wrap-ontwerpen, ontworpen om anderen te motiveren. ?? Onze missie tussen nu Adidas Zx 750 Damen en 14 april is om deze wraps te delen met mensen die misschien een beetje extra inspiratie nodig hebben - compleet vreemden, vrienden, collega's, gymmaatjes, wie dan ook! Ik heb er twee klaar om naar twee geweldige vrienden te worden gestuurd en ik hou me aan de andere twee totdat ik de juiste ontvangers vind. (Je kunt ze ook kopen voor slechts $ 10 op de Momentum Jewelry-site tot het einde van de campagne!)

Ik ben verliefd op deze foto van mij en Baby T die de Baby Strong Workout doet. Ik maakte het mijn profielfoto op Facebook en ik overweeg zelfs ... wacht op het ... PRINTING IT. Ik weet. Gek gesprek. Ik herinner me niet eens de laatste keer dat ik foto's afdrukte.

Gisteren was Nationale drinkwijndag. Dit zijn de soorten vakanties waarvan ik wou dat ik er van tevoren op lette. Gelukkig had ik vrijdagavond Local Drink Wine Asics Gel Lyte 5 Femme Night. Vanavond is het misschien Living Room Drink Beer Evening. Het draait allemaal om balans, mensen.

Ik vond het heerlijk dat ik niet hoefde na te denken over wat ik in de blender gooide om mijn smoothie te maken, of iets anders te meten dan een kopje water.

Het was ook leuk om totaal verschillende combinaties van ingredi?nten te proberen die ik niet had overwogen, zoals goji-bessen, munt- en erwteneiwit. De 'boosters' die in kleine pakketjes bij je ingredi?nten zitten, zijn dingen als kruiden, bessen, noten enz. Die je meestal niet in je voorraadkast hebt, dus ik waardeerde het om exotische ingredi?nten zoals camu camu en matcha te kunnen proberen zonder een fortuin kopen van een grote hoeveelheid.

Als je veel smoothies en hele sappen drinkt, is deze service perfect voor jou. Als u ze al thuis maakt, bespaart u veel tijd met winkelen en klaarzetten en krijgt u veel meer afwisseling. Als je ze in een juice bar of winkel koopt, betaal je al veel per smoothie.

Als je echter bijna elke dag geen smoothies Nike Internationalist Donna hebt, is Green Blender misschien te duur om te rechtvaardigen, vooral als je de volledige smoothie als maaltijdvervanger drinkt (denk eraan, elk recept is voor twee porties).

Het enige andere probleem is de verpakking. Het is zo min mogelijk milieubelastend mogelijk - ingredi?nten zoals limoenen, bananen en avocado's worden niet apart ingepakt, maar uiteraard is gesneden fruit of greens in plastic voor transport. De ingredi?nten van de booster zitten ook allemaal in kleine plastic enveloppen. Maar over het algemeen was ik veel meer onder de indruk van de verpakking van Green Blender dan een paar maaltijdbezorgdiensten die ik heb geprobeerd.
Top of the page Bottom of the page
Jump to page : 1
Now viewing page 1 [25 messages per page]
Jump to forum :
Search this forum
Printer friendly version
E-mail a link to this thread


(Delete all cookies set by this site)