YogiSource.com my account | view cart | customer service
 Search:    
Welcome to the new Yoga.com Forums home!
For future visits, link to "http://www.YogiSource.com/forums".
Make a new bookmark.
Tell your friends so they can find us and you!

Coming soon ... exciting new changes for our website, now at YogiSource.com.

Search | Statistics | User Listing View All Forums
You are logged in as a guest. ( logon | register )



zien hoe ze voedselkeuzes kiezen
Moderators: Moderators

Jump to page : 1
Now viewing page 1 [25 messages per page]
View previous thread :: View next thread
   Yoga -> General YogaMessage format
 
xiaoxiangyu
Posted 2018-09-19 4:07 AM (#246109)
Subject: zien hoe ze voedselkeuzes kiezen


Expert Yogi

Posts: 4555
200020005002525
Mijn familie is redelijk gezond. Mijn moeder kookte altijd thuis, dus dat was niet vreemd voor mij. Mijn zus is onder andere een hardloper. Ze houdt van lichaamsbeweging en in vorm blijven, meer dan ik, dus het inspireert me.

Toen we voor het eerst contact opnamen, zei je dat je aan de Adidas Ultra Boost Womens verschillende definities van 'fit' had gedacht en hoe je tot nu toe bent gekomen in het houden van je lichaam - zelfs als het niet hetzelfde was als voor kinderen. Kun je me daar wat meer over vertellen?

Mijn doel is om zo gelukkig te blijven als ik nu ben. Het is een lange reis geweest. Ik heb een groot deel van mijn leven last gehad van stemmingswisselingen en ik Nike Air Max 95 Donna ben gestaag bezig chemicali?n te krijgen en te experimenteren met welk dieet en lichaamsbeweging het beste voor mij werkt. Dit te weten was ongelofelijk. Ik ben echt niet comfortabeler geweest met mezelf.

Ik ben altijd het type geweest dat schoonheid in alle vormen vindt en denkt dat een zelfverzekerde, soulvolle vrouw die niet te hard probeert, de mooiste is - en sexy is ook hetzelfde. Dit geloof is echter nog sterker nu ik zwaarder ben dan ik geweest ben, maar nog steeds sterk en mooi voel. Ik vermeld alleen het gewicht omdat ik denk dat heel veel vrouwen hun gewicht koppelen aan hun eigenwaarde.

Ik heb me helemaal niet slecht gevoeld over het bereiken van gewicht - gewoon verrast! Ik voelde me geweldig en wist niet dat het was gebeurd. Dit gebeurt bij veel vrouwen in de 40, vooral als ze kinderen hebben. We zijn allemaal Nike Cortez Damen biochemisch uniek en onze lichamen doen dingen en reageren anders op dingen. Ik ben hierin ge?nteresseerd en ben er niet gealarmeerd door. Het gebeurde vrij snel en er was de afgelopen jaren veel gaande in mijn leven, dus ik ben nog steeds bezig met het onderzoeken van sommige dingen, maar ik hou nog steeds van wat ik in de spiegel zie !! Dit heeft veel te maken met mezelf omringen met een authentieke, inspirerende vrouw.

Mijn dieet evolueert, maar altijd wat ik als gezond beschouw. Ik was altijd ge?nteresseerd in chemicali?n en hoe voedsel zich verhoudt tot wellness, zowel fysiek als mentaal. Zelfs in mijn eentje in NYC kookte ik helemaal zelf en gebruikte ik biologisch voedsel. Na mijn eerste zwangerschap ging ik naar het Institute of Integrative Nutrition. Ik experimenteerde met een zuivelvrij, vegetarisch bloedtype dieet, Adidas Zx 750 Womens noem maar op! Ik ontdekte dat traditioneel eten het beste bij mij paste. Weidewezens en rauwe zuivelproducten (minimaal), gevarieerde granen (en gebruik het alleen gekiemd of gekweekt door yoghurt te drenken), het beperken van tarwe, veel groen en ik probeer zeker te zijn dat er gekweekt voedsel binnenkomt. Ik maak yoghurt en kombucha (en mijn kinderen drinken dit ook, ik heb volledig een verschil in hun immuniteit opgemerkt) en we krijgen ook kefir en zuurkool van onze boerderij. Ik ben hier nog steeds aan het leren. Dit is misschien de plek die mij nu het meest opwindt.

Ik eet en kook echt om goed te blijven. Ik denk erover na als een manier om goed te verouderen. Ik zou liever een beetje "overgewicht" zijn (die term is op dit moment zo vervelend voor mij, omdat veel vrouwen het tijdschrift-ideaal van het perfecte lichaam Nike Internationalist Femme niet kunnen waarmaken zonder ondervoed te zijn) en weten dat ik geen medicatie nodig heb, dat mijn hersenen werken goed, en ik voel me geweldig.

Hoe denk je dat je kinderen baat hebben bij een gezonde manier van eten en bewegen?

Ik voel dat door het cre?ren van een goede manier van eten en een gezonde liefde voor beweging ik energiek en jeugdig ben gebleven. Ik geef dit door aan mijn kinderen en onderricht hen zo veel over eten / humeur en voedsel / gezondheid. Het is geweldig om te zien hoe ze voedselkeuzes kiezen met dit in gedachten.
Top of the page Bottom of the page
Jump to page : 1
Now viewing page 1 [25 messages per page]
Jump to forum :
Search this forum
Printer friendly version
E-mail a link to this thread


(Delete all cookies set by this site)