YogiSource.com my account | view cart | customer service
 Search:    
Welcome to the new Yoga.com Forums home!
For future visits, link to "http://www.YogiSource.com/forums".
Make a new bookmark.
Tell your friends so they can find us and you!

Coming soon ... exciting new changes for our website, now at YogiSource.com.

Search | Statistics | User Listing View All Forums
You are logged in as a guest. ( logon | register )



wat de echte belemmering
Moderators: Moderators

Jump to page : 1
Now viewing page 1 [25 messages per page]
View previous thread :: View next thread
   Yoga -> General YogaMessage format
 
xiaoxiangyu
Posted 2018-09-19 4:11 AM (#246110)
Subject: wat de echte belemmering


Expert Yogi

Posts: 4555
200020005002525
U bent nu een hardloper en een fitnessprofessional, maar ik begrijp dat u niet altijd een fit en actief persoon was. Hoe was je levensstijl zoals vroeger en wat motiveerde je om te veranderen?
Nike Roshe Run Damen
Ja, ik was een ongezond persoon tot mijn twintiger jaren. Ik at chips, chocolade, rookte en was opzettelijk inactief behalve voor paardrijden wat mijn enige activiteit was - lesgeven was mijn werk op de universiteit. Mijn ouders waren erg actief; mijn vader is een ervaren marathonloper en mijn moeder is altijd in beweging en een competitieve tennisspeler. Ik rebelleerde gewoon en deed niets. Dat is totdat ik mijn eigen weg ging en begon te werken in een kliniek voor arbeidsgezondheid ... en toen begon ik te veranderen. Mijn beste vriend daar was een kinesioloog, ze was erg fit en ik dacht: kan ik dit ook doen?

Ik wist dat wat ik aan het eten was en aan mijn lichaam deed slecht was. Ik wist ook dat elke verandering een verbetering zou zijn ten opzichte van mijn slechte gewoonten omdat ik er zoveel had (roken, eetbuien, enz.).Nike Air Max 97 Mens Dus begon ik langzaam mijn dieet te veranderen, schreef ik in een voedseldagboek en begon ik 's avonds laat alleen te rennen en lopen. Ik heb die journalen jarenlang bewaard ... bang dat ik het gewicht zou terugwinnen. Ik was 165 pond op mijn zwaarste.

Ik verbood niet echt voedsel, behalve volle kazen en zure room (ik was op dat moment een grote fan van zure room-chip dip en ruches voor het avondeten). Ik maakte mijn eigen maaltijden en hield alles bij dat ik had gegeten en schreef hoe ik me voelde in mijn dagboek. Ik heb het zo lang gedaan dat ik nu nog steeds mijn maaltijden plan en precies kan vertellen wat ik aan het einde van de dag heb gegeten. Het maakte me heel bewust van wat ik aan het eten was. Het duurde nog lang om kleine veranderingen aan te brengen, maar na verloop van tijd begon het gewicht af te nemen.

Ik ben in 2008 getrouwd met iemand die me niet goed behandelde. Ik was al gezonder en at marathons aan het eten toen we trouwden, maar at nog steeds te veel van al het juiste voedsel. Omdat ik een marathonloper was, dacht ik dat ik grote porties kon eten. Ik had een sterk lichaam, maar het zag er niet naar uit omdat ik al het juiste voedsel at, gewoon veel te veel. Ik weet nu dat ik tegen mezelf loog dat ik actief was, zodat ik meer kon eten. Ik probeerde waarschijnlijk ook de leegte van die relatie te vullen.

Dus, wat is het geheim om jezelf te motiveren? Als je hoopte dat ik het geheim zou onthullen, ben ik bang dat ik slecht nieuws heb. De waarheid is, ik weet het niet. Het zal voor elke persoon anders zijn en er zijn talloze variabelen bij betrokken. Ik ben gaan geloven dat je, in plaats van te proberen uit te zoeken wat je motivatie is om fit en gezond te worden, je echte focus zou moeten hebben op de gebieden waar je op zoek bent naar hand in hand. Dat zijn uw persoonlijke wegversperringen en als u manieren om hen heen kunt vinden, kan dit u de druk geven die u nodig hebt om de leiding te nemen.

Bijvoorbeeld - als je geen probleem hebt om cardio te doen in de Adidas Nmd Herrensportschool, maar je hebt nog nooit met gewichten gewerkt, denk dan aan het onderliggende probleem. Voel je je ge?ntimideerd door de mensen die de gewichten gebruiken? Probeer je routine te veranderen om te zien of er een andere menigte is, of verander zelfs van sportschool als je je echt niet op je gemak voelt. Heb je geen idee wat je moet doen als het gaat om krachttraining? Je kunt altijd een inleidende sessie met een trainer doen, of zelfs oefeningen doen die je hebt gedaan in een groepsoefenklasse en je eigen routine samenstellen.

Als het belangrijkste knelpunt is om gezond te kunnen eten, denk dan eens aan wat de echte belemmering is - is het gebrek aan tijd om te koken? Gebrek aan vermogen om te koken? Bent u op zoek naar comfort door voedsel? Zoek dat wortelprobleem en behandel het - als je niet kunt koken, misschien lessen Nike Air Zoom Pegasus 32 Mujervolgt, of een deal sluit met iemand in je huishouden om te koken als je schoonmaakt. Als je een comfort-eter bent, bedenk dan hoe je je favorieten kunt verlichten, zodat je kunt genieten zonder een enorme caloriehit. Of zoek een therapeut die met u kan werken aan emotionele problemen die zich in uw eetgewoonten kunnen voordoen.

Denk er ten slotte aan dat wat je wilt halen uit sporten en goed eten niet hoeft te zijn wat elk vrouwenblad beweert dat je zou willen. Beweeg je lichaam omdat het goed voelt. Zoek een training waarbij je je sterk, gelukkig of voldaan voelt, of zelfs alle drie! Eet goed, want je voelt je beter als je dat doet.
Top of the page Bottom of the page
Jump to page : 1
Now viewing page 1 [25 messages per page]
Jump to forum :
Search this forum
Printer friendly version
E-mail a link to this thread


(Delete all cookies set by this site)