YogiSource.com my account | view cart | customer service
 Search:    
Welcome to the new Yoga.com Forums home!
For future visits, link to "http://www.YogiSource.com/forums".
Make a new bookmark.
Tell your friends so they can find us and you!

Coming soon ... exciting new changes for our website, now at YogiSource.com.

Search | Statistics | User Listing View All Forums
You are logged in as a guest. ( logon | register )



dus ik loop dit weekend
Moderators: Moderators

Jump to page : 1
Now viewing page 1 [25 messages per page]
View previous thread :: View next thread
   Yoga -> General YogaMessage format
 
xiaoxiangyu
Posted 2018-09-20 12:24 AM (#246133)
Subject: dus ik loop dit weekend


Expert Yogi

Posts: 4555
200020005002525
Veel hardlopers benaderen een race met een strategie die is uitgestippeld voordat ze zelfs maar aan de start verschijnen. Ze weten welk tempo ze willen halen voor elk onderdeel van de race, ze weten waar ze conservatief willen rennen en de punten waarop ze zichzelf willen pushen, en ze hebben vaak verschillende doelen voor ogen, afhankelijk van hoe ze zich op die dag voelen. Je hoeft geen doorgewinterde racer te zijn of professionele hulp te hebben bij het plannen van je strategie voor een race. Hier zijn tips voor het ontwikkelen van een racestrategie voor elk evenement.

Stel eerst uw doel in. Wees realistisch, maar wees niet bang om jezelf te willen duwen. Maar Adidas Zx 750 Femme vooral, je moet geloven dat je het kunt. Moet je doel altijd een PR zijn? Het is zo verleidelijk voor hardlopers om altijd voor een betere tijd te gaan in elke race. Je weet rationeel dat je niet elke dag een PR kunt uitvoeren, dus waarom zou je je doelen niet aanpassen, zodat je niet continu teleurgesteld bent? Kies de doelrace voor je seizoen dat je echt een nieuwe best wilt proberen en baseer je racen rond dat doelevenement. Wat kun je instellen als een doel in plaats van een PR? Hoe zit het met racen in de tweede helft van je race sneller dan de eerste? Of probeert u een bepaalde hoeveelheid tijd uit uw laatste paar kilometers van de race te halen? Je kunt zelfs gek zijn en je doel bereiken om gewoon plezier Nike Air Max 270 Mens te hebben in de race - geniet van elke mijl, high five elke jongen juichen, dank elke vrijwilliger op de cursus. Je doel is persoonlijk, maar wat het ook is, verbind je er volledig aan om het te laten gebeuren.

Ken je koers. Zelfs als je delen van een parcours niet voor de race kunt laten lopen, is de schoonheid van ons informatietijdperk dat de hele route met hoogteverschil en bochten slechts een paar klikken verwijderd is. Bekijk de cursus zo snel mogelijk. Verdeel het elke kilometer. Kijk waar de heuvels liggen, controleer waar de vloeistofstations langs de baan zullen zijn. Houd rekening met scherpe bochten die je moet maken. Het bestuderen van de cursus zal je helpen met twee dingen:

De eerste training is specifiek voor de race. Als je weet waar de heuvels op de racedag zullen zijn, kun je trainingsritten uitzetten die de Adidas Nmd Donna koers nabootsen. Als alle heuvels aan het einde van de cursus liggen, kun je baat hebben bij heuvelherhaaltrainingen, dus je bent gewend aan het rennen van heuvels als je al moe bent. Als de heuvels in het midden liggen, kun je met verschillende gangen experimenteren om te zien hoe snel je die heuvels kunt rennen en nog steeds energie hebt voor je laatste trap. Als er meerdere scherpe bochten in de baan zijn, oefen dan het in stand houden van de snelheid rond de bochten, en vind het juiste traject om de bocht zoveel mogelijk te minimaliseren.

In ander nieuws bezweek ik aan de kou waarvan ik vermoedde dat ik eraan zou komen, dus ik loop dit weekend niet meer weg. Ik heb me de afgelopen dagen behoorlijk gewoon gevoeld, maar ik denk dat ik het nu min of meer over heb. Ik ben van plan morgen hard te lopen. Deze zondag is de overdekte Adidas Zx 750 Damen bruggen Halve Marathon in Vermont, dus dit zal een klein experiment zijn van hoe een volledige week van hardlopen en ziek zijn je be?nvloedt tussen PR-pogingen. Blijf kijken…
Top of the page Bottom of the page
Jump to page : 1
Now viewing page 1 [25 messages per page]
Jump to forum :
Search this forum
Printer friendly version
E-mail a link to this thread


(Delete all cookies set by this site)