YogiSource.com my account | view cart | customer service
 Search:    
Welcome to the new Yoga.com Forums home!
For future visits, link to "http://www.YogiSource.com/forums".
Make a new bookmark.
Tell your friends so they can find us and you!

Coming soon ... exciting new changes for our website, now at YogiSource.com.

Search | Statistics | User Listing View All Forums
You are logged in as a guest. ( logon | register )



verbetering gezien in hun lichaam
Moderators: Moderators

Jump to page : 1
Now viewing page 1 [25 messages per page]
View previous thread :: View next thread
   Yoga -> General YogaMessage format
 
xiaoxiangyu
Posted 2018-09-20 1:05 AM (#246134)
Subject: verbetering gezien in hun lichaam


Expert Yogi

Posts: 4555
200020005002525
Stephanie heeft de bonen al gemorst dat je een fitte moeder was toen zij en haar zus opgroeiden. Had je een lange geschiedenis van actief zijn voordat je je dochters hebt?

Ik was actief terwijl ik naar de universiteit Nike Air Max Zero Hombre ging. Ik heb overal op mijn fiets gereden omdat ik geen eigen auto had - ik moest er een delen met mijn broer. Ik werkte in een bakkerij en reed meestal met mijn fiets om er te komen. Ik heb daar een aantal jaren parttime gewerkt en werd niet zwaarder. Ik genoot ook van de heerlijke lekkernijen van de bakkerij.

Ik heb niet gewerkt terwijl ik zwanger was. Geen excuses, gewoon lui. Ik had de hele negen maanden de hele dag last van ochtendmisselijkheid. Ik kreeg minder dan 10 lbs tijdens elk van mijn zwangerschappen, maar beide mijn kinderen werden gezond geboren.

Opgroeien was ik niet te zwaar. Ik begon aan te komen toen ik uitging met mijn man. Het was een geleidelijke toename van het gewicht. Door de jaren heen was het niet actief, slecht eet, te veel en te vaak. De kinderen meenemen om te oefenen en naar hun verschillende spellen Nike Air Max Thea Womens gaan en daarna fastfood krijgen voor het avondeten, omdat het makkelijker was dan proberen te koken. Met andere woorden, het leven.

Wat dacht je toen Stephanie je de weddenschap aanbood om elke dag een maand lang naar de sportschool te gaan?

Toen Stephanie me uitdaagde, was de 'prijs' dat ze me zou trakteren op happy hour in Ruth Chris 'Steak House. Ik dacht dat het niet te moeilijk zou zijn en ik wist dat het goed voor me zou zijn. Dus ik ging naar de sportschool. Ik trainde elke dag een maand en won de weddenschap. Jongen, heb ik genoten van die happy hour-traktatie.

En hoe zit het met de tweede weddenschap van Stephanie's zus? Dat was een heel ander beest, toch? Elke dag trainen voor een jaar - hoe was dat?

Ja, het volgende dat ik wist, mijn andere dochter, Michelle, wedde met haar vader (Sonny) en met mij. We moesten naar de sportschool en trainden elke dag een jaar, anders konden we buiten lopen of rennen. Ik moest minstens een kilometer op de loopband gaan en aangezien Sonny zijn been had bezeerd, kon hij de stationaire fiets of elliptische trainer voor twee mijl gebruiken. Als we het jaar hadden voltooid, zou Michelle ons trakteren op een cruise. Als we het Nike Air Max 270 Femme niet gehaald hadden, zouden we haar een bed moeten kopen. Er waren ook geen excuses. Het deed er niet toe of we ziek werden of pijn deden, we moesten nog steeds trainen. Ze was zwaar. Ik dacht dat ik onmogelijk elke dag een jaar kon trainen.

Om een ??of andere gekke reden hebben we ingestemd met de weddenschap. Als we het deden, kregen we een gratis cruise en als we dat niet deden, konden we het ons veroorloven haar een bed te geven. Ik wist dat het me zou helpen om af te vallen en gezonder te worden.

Dachten jij en je zus dat je ouders je uitdaging zouden accepteren? Dacht je dat ze het doel zouden bereiken?

Ik denk dat het interessant was om te zien dat ze zich konden binden aan een maand. Eerlijk gezegd denk ik niet dat Shell dacht dat ze de weddenschap daadwerkelijk zouden aannemen. Ik weet niet eens zeker of ze wisten of Nike Air Max Tavas Damen ze de weddenschap ook zouden aannemen. Als ze er eenmaal aan toegewijd waren, wist IEDEREEN het ... dus falen zou moeilijk zijn om toe te geven. De mensen bij hun plaatselijke sportschool wisten ervan, al hun vrienden en familie, en uiteindelijk wist iedereen het allemaal! Hun gewicht en algehele gezondheid liep uit de hand. Ik wilde alleen dat ze in de buurt waren voor belangrijke gebeurtenissen in het leven en in de snelheid waarmee ze gingen, ik denk niet dat dat in hun sterren was.

Hoe krijg je het gevoel dat je hebt gezien dat je moeder zo'n positieve, gezonde levensstijlverandering heeft doorgevoerd?

Ik denk niet dat veel kinderen te zeggen hebben dat ze zich voelen en trots zijn op hun ouders. Ik was gelukkig voor hen en ik heb samen met anderen een verbetering gezien in hun lichaam, hun geestelijke gezondheid en hun Nike Internationalist Donna algehele personen. Ze lijken gelukkiger, gedreven en kunnen meer doen dan vroeger. Het was een overweldigend gevoel om mijn moeder iets te zien doen waarvan ze dacht dat ze het "nooit" zou kunnen doen, haar eerste halve marathon lopen.

Ze zijn niet superfit, maar omdat ik weet dat ze proactieve beslissingen nemen om gezonder te leven, ben ik blij. Het is echt iets magisch om twee mensen te zien, naar wie je altijd hebt gekeken, om controle te krijgen over hun leven en om betere keuzes te maken. Ik denk dat we allemaal betere mensen zijn voor wat tegelijk was, gewoon een domme gok. Ik ben er trots op hun dochter te zijn!
Top of the page Bottom of the page
Jump to page : 1
Now viewing page 1 [25 messages per page]
Jump to forum :
Search this forum
Printer friendly version
E-mail a link to this thread


(Delete all cookies set by this site)