YogiSource.com my account | view cart | customer service
 Search:    
Welcome to the new Yoga.com Forums home!
For future visits, link to "http://www.YogiSource.com/forums".
Make a new bookmark.
Tell your friends so they can find us and you!

Coming soon ... exciting new changes for our website, now at YogiSource.com.

Search | Statistics | User Listing View All Forums
You are logged in as a guest. ( logon | register )



normale r?ntgenfoto zal het probleem
Moderators: Moderators

Jump to page : 1
Now viewing page 1 [25 messages per page]
View previous thread :: View next thread
   Yoga -> General YogaMessage format
 
xiaoxiangyu
Posted 2018-09-21 12:43 AM (#246159)
Subject: normale r?ntgenfoto zal het probleem


Expert Yogi

Posts: 4555
200020005002525
ITB-syndroom is een vaak voorkomende blessure voor hardlopers. Het kan geleidelijk gebeuren, te beginnen met een steek aan de buitenkant van je knie en een strakheid in je heupen, of je merkt het misschien pas wanneer het zich manifesteert als een scherpe, intense pijn aan de zijkant van je knie en dij, waardoor het onmogelijk is om te rennen . Het goede nieuws is, het is behandelbaar en te voorkomen. Het slechte nieuws is dat je niet kunt rennen terwijl je last hebt van ITB-syndroom.

In dit deel van de serie Running Tips wordt uitgelegd wat ITB-syndroom veroorzaakt, hoe je het effectief kunt behandelen en hoe je kunt voorkomen dat dit weer gebeurt. Lees verder, zodat u sneller weer aan de slag kunt!

Mijn uitdagingen omvatten vooral HEEL drukke dagen op het werk. Omdat mijn enige vrije tijd Nike Air Pegasus 89 Damen lunchtijd is, heb ik de neiging om een ??training te missen als de werkbelasting bijzonder zwaar is of als ik lunchbijeenkomsten voor klanten heb.

Je bent duidelijk een vrouw die een doel stelt en ervoor zorgt - wat biedt jou het beste?

Ik probeer voor het eerst een 10k uit te voeren. Training is optioneel. ?? Dit zou interessant moeten zijn. ?? Ik wil deze laatste 8 pond kwijt (OF krijg de door mij gewenste maat omdat dat getal op de schaal niet het hele verhaal vertelt!) Om ook weer mijn happyweight te bereiken!

Woo Hoo !! Ik kan niet wachten om meer te horen over je training en de 10K op je blog! Heel erg bedankt dat je vandaag op Fit Mama Friday bent, Nellie! Die prachtige jongens van jou hebben een geweldige mama!

De iliotibiale band is een dikke band van ligament en fascia, die helemaal langs de buitenkant van je heup loopt. Het komt voort uit het bekken en wordt ingevoegd op het scheenbeen in uw onderbeen. Adidas Nmd Donna ITB-syndroom treedt op hetzij wanneer de ITB wrijft tegen de laterale epicondyle van het femur (in termen van de leek, de knobbelige bit aan het uiteinde van het dijbeen, aan de buitenkant van de poot), of wanneer de spanning van de spieren is bevestigd aan de ITB in de heup (gluteus maximus en tensor fascia latae) veroorzaken ontstekingen in de band.

Hoe dan ook, je eindigt met een ontstoken band, die pijn aan de buitenkant van je knie veroorzaakt. U kunt zelfs een ploffend of knappend geluid horen of voelen terwijl de band over de epicondylus wrijft. Een vroeg waarschuwingsbord voor ITB-syndroom kan een benauwdheid in je heupen zijn tijdens het rennen.

Kortom, alles dat langdurige interne rotatie van de heup veroorzaakt, kan bijdragen aan het ITB-syndroom. Dit omvat het consequent rennen op een hellend oppervlak, dus het ene been is Nike Air Max 97 Femmealtijd hoger dan het andere tijdens het hardlopen; consistent alleen in één richting op een baan lopen; bergafwaarts rennen; het dragen van versleten schoenen; en door overmatig gebruik - ofwel hoge kilometrage of te snel kilometers verhogen.

Oké, hier krijg je het slechte nieuws. De nummer één behandeling voor ITB-syndroom is om te stoppen met hardlopen. Ik weet het, het is rot. Je kunt nog steeds kruisen terwijl je aan het helen bent, maar vermijd traplopen, want dat zal het probleem verergeren. Zwemmen, wandelen, elliptisch zwemmen, roeien en zwemmen behoort prima. Je kunt proberen fietsen, maar houd in gedachten dat ITB-syndroom ook voorkomt bij fietsers, vooral als hun voeten naar binnen wijzen terwijl ze trappen, dus als het pijn doet, doe het dan niet! (Evenzo, als je zwemt, kan een schoolslag schadelijk of heilzaam zijn,Nike Air Pegasus 92 Femme omdat je zowel de ontvoerders als de adductoren gebruikt. Nogmaals, als je het probeert en het doet pijn, stop dan gewoon).

Het beste idee is om een ??arts te bezoeken, bij voorkeur een sportorthopedist, om de diagnose en specifieke instructies over de behandeling te krijgen. Als uw arts niet zeker weet of ITB-syndroom uw pijn veroorzaakt, zal hij of zij u waarschijnlijk naar een MRI sturen - een normale r?ntgenfoto zal het probleem niet onthullen, maar een MRI kan een verdikking in de band laten zien, waarbij: het is ontstoken.

De reden dat ik stel voor om eerst naar uw arts te gaan, is omdat een van de voorgeschreven behandelingen vaak is om NSAID's te nemen, maar deze zijn niet geschikt voor iedereen en uw arts zou degene moeten zijn die u precies vertelt welke dagelijkse dosering u moet nemen. Dus laat geen handen vol Advil Nike Roshe Run Femme knallen tot je het bij je dokter hebt!
Top of the page Bottom of the page
Jump to page : 1
Now viewing page 1 [25 messages per page]
Jump to forum :
Search this forum
Printer friendly version
E-mail a link to this thread


(Delete all cookies set by this site)