YogiSource.com my account | view cart | customer service
 Search:    
Welcome to the new Yoga.com Forums home!
For future visits, link to "http://www.YogiSource.com/forums".
Make a new bookmark.
Tell your friends so they can find us and you!

Coming soon ... exciting new changes for our website, now at YogiSource.com.

Search | Statistics | User Listing View All Forums
You are logged in as a guest. ( logon | register )



eigen ingredi?nten voorbereidt
Moderators: Moderators

Jump to page : 1
Now viewing page 1 [25 messages per page]
View previous thread :: View next thread
   Yoga -> General YogaMessage format
 
xiaoxiangyu
Posted 2018-09-21 12:53 AM (#246160)
Subject: eigen ingredi?nten voorbereidt


Expert Yogi

Posts: 4555
200020005002525
En dat is mijn advies bij het afhalen van al je aangeleerde wijsheid over hoe je zelfvertrouwen kunt krijgen. Je moet gewoon naar buiten gaan en een poging doen, de moeite nemen en zien wat er gebeurt, vooral als het gaat om sporten. Misschien zul je ergens tegenaan zuigen, maar dat is een goede manier om het van je lijst met manieren af ??te leggen die je wilt trainen. Hoe weet je dat yoga niet jouw kopje thee is, of dat je nooit van gewichten zou genieten, tenzij je het eerst probeert?

Schrijf jezelf ook niet te snel af. Op de middelbare school genoot ik van het rennen op de 800 meter. Ik vond het leuk om mezelf te passen en geen zorgen te maken over sprinten tot aan Nike Air Zoom Pegasus 32 Donna het einde. Toen ik 15 was, zat ik in het laatste stuk van een race en net toen ik een groep van de schattige, populaire jongens in mijn klas naderde, schoot er een enorme snotraket uit mijn neus. Er was geen enkele twijfel over of ze het hadden opgemerkt, want ze waren nogal vrolijk over wat ze net het geluk hadden gehad om te getuigen. Na die race besloot ik dat rennen niet voor mij was. Ik ben zo blij dat ik er (veel) later in het leven weer naar ben teruggegaan, omdat het me echt vreugde en vrede en een gevoel van voldoening brengt.

Ik wil het weten - heb je ooit een training gedaan waarbij je echt dacht dat het vreselijk zou worden en het uiteindelijk geweldig werd?

Een paar weken geleden was ik uitgenodigd voor een Fitness Blogger-evenement in de culinaire studio Cook & Go NYC. Het nemen van een eenmalige kookles is Nike Air Max 270 Mujer iets dat ik altijd al wilde proberen, maar dat ik nooit heb gedaan, dus ik was enthousiast om te worden uitgenodigd. Ons menu voor de avond was vegetarisch, met een gezonde focus (aangezien Nike Internationalist Mujerwe allemaal gezondheidsbewuste bloggers waren!).

Het uitgangspunt: je kookt letterlijk je maaltijd voor één en neemt het mee naar toe (vandaar de naam). De lessen beginnen bij $ 39 per persoon en elke les duurt 90 minuten. Je gaat naar huis met je zelfgemaakte gerechten in afhaalcontainers, samen met uitdraaien van de recepten en hoe je je bereide gerechten thuis kunt assembleren. Ik heb gemerkt dat ze op hun website picknicklunchmenu's aanbieden in de zomer, in het bijzonder om te profiteren van hun nabijheid tot de High Line. Slim idee! Omdat de onze een speciale gebeurtenisavond was, aten we onze creaties daar in de studio. We hadden ook Nike Air Max 2017 Femme wijn terwijl we kookten - ik waardeer altijd koken met een glas wijn. ??

Het menu: We maakten kikkererwtenburgers met Tahini Yoghurtsaus, Green Juice Smoothie en Raspberry Filled Nike Air Max 95 Damen Shortbread Sandwich. (De zandkoek was weliswaar niet het gezondste recept ter wereld, maar onze lerares Christina herinnerde ons eraan dat we altijd moeten toegeven aan gematigdheid).

Waar ik van hield: je weet hoe het recept bij het koken zo belachelijk gemakkelijk lijkt, omdat al hun eten klaargemaakt is en klaar is om te gaan? Wel, terwijl je sommige van je eigen ingredi?nten voorbereidt (zoals het hakken en in stukken snijden van het fruit en groenten voor het sap, bijvoorbeeld), is alles voorgewassen en klaar en worden de ingredi?nten rond elk station aan de kooktafel gepasseerd, zodat je vecht niet voortdurend naar de volgende stap.

Ook was dit serieus stap-voor-stap instructie. Je kunt het niet echt verpesten. Een van de bloggers kookt nooit en was super nerveus over haar vermogen, maar haar gerechten kwamen perfect uit!Nike Air Max 90 Mens

Mijn enige klacht is dat ze geen koksmessen hadden, dus het hakken en bereiden was met heel kleine messen, maar ze bestellen blijkbaar messen voor de toekomst.
Top of the page Bottom of the page
Jump to page : 1
Now viewing page 1 [25 messages per page]
Jump to forum :
Search this forum
Printer friendly version
E-mail a link to this thread


(Delete all cookies set by this site)