YogiSource.com my account | view cart | customer service
 Search:    
Welcome to the new Yoga.com Forums home!
For future visits, link to "http://www.YogiSource.com/forums".
Make a new bookmark.
Tell your friends so they can find us and you!

Coming soon ... exciting new changes for our website, now at YogiSource.com.

Search | Statistics | User Listing View All Forums
You are logged in as a guest. ( logon | register )



stabiele toestand volgen
Moderators: Moderators

Jump to page : 1
Now viewing page 1 [25 messages per page]
View previous thread :: View next thread
   Yoga -> General YogaMessage format
 
xiaoxiangyu
Posted 2018-10-22 11:50 PM (#246501)
Subject: stabiele toestand volgen


Expert Yogi

Posts: 4555
200020005002525
Mijn Forerunner 935 stuurde elke run over Bluetooth naar mijn Google Pixel, die vervolgens de gegevens uploadde naar Garmin Connect. Het is super eenvoudig om dat te koppelen aan je Strava-account als je van dat soort atletische sociale media houdt.

Het horloge maakt standaard gebruik van slimme opnames die uw training comprimeren tot minder datapunten en ruimte besparen op het horloge. Als u de hoogste nauwkeurigheid wilt krijgen en weet dat u uw horloge ten minste om de paar dagen synchroniseert, zou ik zeggen dat u "elke seconde wilt opnemen" inschakelt. Dit geeft je de meest gedetailleerde kijk in je Adidas Zx 700 Femme training. Je krijgt je workout in kaart gebracht met een inzichtelijk tempo, hartslag, cadans, hoogte, temperatuur ... wachttemperatuur? Ja, ik ben een beetje Adidas Yeezy Boost 350 Damen in de war waarom de temperatuur een halve centimeter boven je pol is zo belangrijk tijdens het rennen, maar hey, we hebben de gegevens, dus laten we het opslaan en uitzetten! Handiger dan pols temperatuur is pols hartslag.

Ik zei de hartslag van de pols omdat dit niet de standaard hartslagmeting van je borstband is. Je horloge maakt foto's van de huid rond je pols die verlicht wordt door de drie groene lampjes rondom de fotosensor en "ziet" wanneer het beeld van kleur verandert vanwege de periodieke instroom van bloed veroorzaakt door je hartslag. Kortom, het horloge ziet je hartslag. Dit is niet zo goed als de borstriemen die het elektrisch voelen, en absoluut niet de manier van Nike Air Max 1 Mujer de oude school verslaan om je hand op je borst te leggen en de beats over een minuut te tellen.

Ik vond dat de hartslaggegevens leuk waren om te hebben, Adidas Ultra Boost Donna maar was niet zo nauwkeurig. Het zou met succes uw hartslag in een stabiele toestand volgen en alles dat met een snelheid die lager is dan 60 spm per minuut. Als u sprints begon en uw hartslag in 15 seconden van 100 naar 170 sprong, zal het horloge achterblijven en meer dan 30 seconden nodig hebben om uw hartslag te bepalen. En als je echt iets geks doet dat je hartslag hoger dan 200 of onder de 50 krijgt, lijkt het erop dat het horloge het zal filteren en doen alsof het het niet ziet.

Hier is een fragment van een loopbandtraining waarbij ik begon af te wisselen tussen 6 mph en 14 mph gedurende 0,25 km. Je zult zien dat het horloge erachter kwam dat mijn loopband snelheid veranderde, maar worstelde om bij te houden hoe mijn hart ging van 140 naar 180 + bpm, waarbij vrijwel elke set miste.

Ik zou sterk aanbevelen om dit horloge te Adidas Zx Flux Donna combineren met een borstriem als je bruikbare gegevens van een training wilt. Een laatste gril over de pols-gebaseerde hartslag is dat het minder goed werkt als je handen koud zijn omdat de bloedstroom beperkt is tot aan je ledematen.
Top of the page Bottom of the page
Jump to page : 1
Now viewing page 1 [25 messages per page]
Jump to forum :
Search this forum
Printer friendly version
E-mail a link to this thread


(Delete all cookies set by this site)