YogiSource.com my account | view cart | customer service
 Search:    
Welcome to the new Yoga.com Forums home!
For future visits, link to "http://www.YogiSource.com/forums".
Make a new bookmark.
Tell your friends so they can find us and you!

Coming soon ... exciting new changes for our website, now at YogiSource.com.

Search | Statistics | User Listing View All Forums
You are logged in as a guest. ( logon | register )



horloge vergelijkt met veel meer
Moderators: Moderators

Jump to page : 1
Now viewing page 1 [25 messages per page]
View previous thread :: View next thread
   Yoga -> General YogaMessage format
 
xiaoxiangyu
Posted 2018-10-23 12:02 AM (#246502)
Subject: horloge vergelijkt met veel meer


Expert Yogi

Posts: 4555
200020005002525
Hoewel ik honderden kilometers liep, tientallen zwom, te veel fietste en het zelfs hier en daar www.vorstadtbluete.de gebruikte als stopwatch, droeg ik het tijdens maanden als een normaal horloge gedurende deze training. Er zijn een paar belangrijke dingen die u ontdekt wanneer u een horloge zo lang test.

De glazen wijzerplaat krast niet gemakkelijk, dus ik raad aan om de schermbeschermers over te slaan en het scherm duidelijk te laten schijnen. Dit horloge werd vaak rondgegooid en botste tegen een paar muren. Afgezien van een lichte kras op de rand van het gezicht die alleen zichtbaar is wanneer hij in het licht schuift, ziet dit horloge er nog steeds vrij nieuw uit. De band wordt een beetje versleten aan de onderkant als je net als ik bent en draag het tijdens het gebruik van computers, omdat je pols op het bureau wrijft. Niets bijzonders daar. Als ik een punt van mislukking zou moeten kiezen voor dit horloge, zou ik zeggen dat de batterij dat zou zijn na vele jaren gebruik. De band lijkt een paar jaar mee te gaan, de behuizing is Nike Air Presto Donna van stevig plastic, knoppen zijn goed gemaakt en een beetje van metaal, en het scherm is behoorlijk veerkrachtig. Het www.progettocasaspa.it enige item dat nog moet worden overgeslagen, is de batterij, die waarschijnlijk vijf of meer jaar zal duren voordat hij tekenen van ouderdom vertoont en u minder dan de gewenste levensduur van de batterij geeft.

Vrij goed. U ontvangt uw sms-berichten (hoewel u hierdoor niet door zeer lange berichten kunt bladeren), waarschuwingen voor toepassingen die op uw telefoon worden weergegeven en een handige tool voor 'telefoonlocaties'. Het enige vreemde dat me overkwam, was op een dag dat de Forerunner 935 ongecontroleerd begon te zoemen op mijn pols toen ik aan het rijden was. Om welke reden dan ook, waarschuwde het me voor de volgende stap op Google Maps terwijl ik aan het rijden was met mijn telefoon. Buzzed vertelde me "sla linksaf op 400 voet", "draai links in 390 Adidas Zx Flux Femme voet", "draai links in 380 voet" ... je snapt het. Ik weet nog steeds niet zeker of mijn telefoon of horloge verantwoordelijk was voor dit vreemde spel, maar ik kan het niet meer oplossen omdat het nu is opgelost. U kunt ook kiezen welke apps uw horloge waarschuwen in de Garmin Conenct-app als u een betere controle wilt over wat u kunt polsen. Over het algemeen zou ik zeggen dat het een geweldige aanvulling op je telefoon is, maar wees klaar voor een onverwachte waarschuwing.

Sporters die van Garmin een meer dagelijkse lifestyle-horloge willen, moeten de Vivofit- of Vivoactive-serie overwegen en degenen die het niet erg vinden om een ??paar functies op te offeren om een ??paar dollar te besparen, moeten oudere modellen van de Forerunner-lijn overwegen.

Een van jullie is klaar om de meest up-to-date technologie te kopen en moet weten of dit horloge beter is dan het vorige model Nike Air Max 97 Damen en of de prijs redelijk is. De andere leest deze recensie veel verder in de toekomst, waarbij het horloge in prijs is gedaald en je dit horloge vergelijkt met veel meer opties op de markt.

Als u de eerste bent, zult u blij zijn wetende dat dit horloge meetbare verbeteringen bevat van het vorige model van het horloge, dus de toegevoegde prijs geeft u extra functies.

Aan de andere lezer die op zoek is om te zien of dit horloge een slimme investering is en op lange termijn bij je blijft, vertel ik je dat je dit horloge waarschijnlijk moet pakken aangezien de concurrenten dit horloge met alle functies niet echt zullen verslaan.

Redenen waarom u dit horloge niet zou moeten krijgen, zijn als u geen gebruik hebt gemaakt van de multisport-activiteitstracking, of als een nieuwer horloge uitkwam met een comfortabeler frame tegen een betere prijs.
Top of the page Bottom of the page
Jump to page : 1
Now viewing page 1 [25 messages per page]
Jump to forum :
Search this forum
Printer friendly version
E-mail a link to this thread


(Delete all cookies set by this site)