YogiSource.com my account | view cart | customer service
 Search:    
Welcome to the new Yoga.com Forums home!
For future visits, link to "http://www.YogiSource.com/forums".
Make a new bookmark.
Tell your friends so they can find us and you!

Coming soon ... exciting new changes for our website, now at YogiSource.com.

Search | Statistics | User Listing View All Forums
You are logged in as a guest. ( logon | register )



gekozen voor op gebaren gebaseerde
Moderators: Moderators

Jump to page : 1
Now viewing page 1 [25 messages per page]
View previous thread :: View next thread
   Yoga -> General YogaMessage format
 
xiaoxiangyu
Posted 2018-10-23 3:38 AM (#246510)
Subject: gekozen voor op gebaren gebaseerde


Expert Yogi

Posts: 4555
200020005002525
Als Android-gebruiker zou ik onvermijdelijk kiezen voor een smartwatch die compatibel is met alle Android-telefoons. Zelfs als ik de optie zou krijgen, zou ik niet graag extra geld uitgeven aan een smartwatch die compatibel is met zowel Android als iOS, omdat ik deze laatste niet gebruik. Is mijn aanpak correct, vertel me? Nee, dat is het niet.

Want, gemiddelde Amerikaan verandert zijn / haar telefoon slechts twee jaar, en gooit het Nike Air Pegasus 83 Womens voor 'een andere' geavanceerde telefoon. En niemand - zelfs jij niet - zou kunnen vertellen wat het besturingssysteem van je volgende telefoon zal zijn.

Daarom, om ervoor te zorgen dat u uw smartwatch niet hoeft te Asics Gel lyte 3 Womens vervangen telkens wanneer u uw smartphone vervangt, investeert u er een die compatibel is met een breed scala aan besturingssystemen.

Waterbestendig of waterdicht?
Een ding dat smartwatch-fabrikanten niet willen is dat er een enorm verschil is tussen een waterbestendig en een waterdicht product. Terwijl de eerste zo veel als slechts een paar spatten van water kon afstoten, kunt u de laatste in de douche nemen.

Dus hoe weet u of een product waterbestendig of waterdicht is? Hiertoe controleert u de IPX-classificatie van het product: een beoordeling die aangeeft hoe een product zich zal gedragen tegen waterinfiltratie.

Nike Air Force 1 DonnaGe?ntegreerde actieve applicatie
Of je het nu gelooft of niet, er zijn smartwatches die GEEN ge?ntegreerde apps hebben. Ondanks dat ze duur zijn - de belangrijkste reden waarom hardlopers ervoor kiezen - dwingen ze je om naar dat piepkleine scherm te kijken dat op je pols rust. Je zou nooit zo'n smartwatch moeten kopen.

De mobiele app die de smartwatch begeleidt, vormt een belangrijk onderdeel van de vergelijking. Hiermee kunt u door uw gegevens navigeren, uw dagelijkse activiteiten volgen, uw vrienden uitdagen, uw doelen instellen, enzovoort. Een ander ding dat je misschien wilt opmerken is de gebruikersinterface van de app. Hiervoor moet u misschien de opmerkingen van de vorige gebruikers van de applicatie controleren.

Knoppen of touchscreen?
Bij het eerste nadenken lijkt een smartwatch met een touchscreen niet te kloppen. Zijn Nike Air Max 2016 Dames tenslotte niet onze smartphones en komen zelfs onze laptops tegenwoordig met een touchscreen? Hoewel het geen kwaad kan om een ??touchscreen te kiezen, zijn er nog steeds dingen die u moet overwegen.

Als een touch-display interface bijvoorbeeld eenvoudig te navigeren is, moet de grootte ervan aanzienlijk zijn. U wilt geen kleine menubalken op een kleiner scherm dat u niet kunt zien zonder een optisch glas.

Om deze tekortkoming te verhelpen, hebben fabrikanten van smartwatch gekozen voor op gebaren gebaseerde gebruikersinterfaces. Android Wear is een zeer goed voorbeeld, omdat u meldingen met slechts een veeg kunt negeren. Nike Air Max 2017 FemmeMaar toch, als je het mij vraagt, zou ik kiezen voor een combo-aanpak: een voor zowel knoppen als een touchscreen.

Zoals je misschien wel vermoedde, kwam het idee van een combo-touchscreencombo niet uit mijn hoofd.Nike Air Max Command Mujer In plaats daarvan was het de Apple Watch die me liet zien dat het ontwerp mogelijk was. Met dit horloge kun je de knoppen gebruiken om in te zoomen, waarna het touchscreen in het spel komt.
Top of the page Bottom of the page
Jump to page : 1
Now viewing page 1 [25 messages per page]
Jump to forum :
Search this forum
Printer friendly version
E-mail a link to this thread


(Delete all cookies set by this site)