YogiSource.com my account | view cart | customer service
 Search:    
Welcome to the new Yoga.com Forums home!
For future visits, link to "http://www.YogiSource.com/forums".
Make a new bookmark.
Tell your friends so they can find us and you!

Coming soon ... exciting new changes for our website, now at YogiSource.com.

Search | Statistics | User Listing View All Forums
You are logged in as a guest. ( logon | register )



vervelende omstandigheden
Moderators: Moderators

Jump to page : 1
Now viewing page 1 [25 messages per page]
View previous thread :: View next thread
   Yoga -> General YogaMessage format
 
xiaoxiangyu
Posted 2018-12-10 8:49 PM (#247269)
Subject: vervelende omstandigheden


Expert Yogi

Posts: 4555
200020005002525
Hoewel deze mobiliteitswinsten een verbeterde loopvorm mogelijk maken, is er nog steeds de noodzaak om het samen te stellen op de vlucht. De juiste gedachte om dit te doen komt van Caleb Masland, die het vereenvoudigt tot "teen, teen off". Hoewel het een beetje contra-intu?tief is om te denken aan dorsaalflexie van je enkel als je je voet opheft (aangezien dit lijkt te leiden tot een neiging tot hielcrash), het effect, naast het verkorten van de arm van je onderbeen en dus versnellen - als slechts een klein beetje - je swing door, is om de voet op te rollen voor een maximale elastische rebound na een voetstoot. Dit leidt dan tot een Adidas Nmd Damen sterke teen en een grotere effici?ntie, ongeacht hoe precies uw voet de grond raakt.

Bij het oefenen van dit, vond ik dat het leek te helpen bij het promoten van een middenvoetlanding; de voet draaide instinctief naar beneden om de grond te ontmoeten. Hoewel het op dit moment een zwaardere staking lijkt dan ik op dit moment zou willen, is de realiteit dat de combinatie van bovenstaande inspanningen de chronische kalf pijn die ik tot nu toe ervaren volledig heeft verlicht, en dit heeft me ertoe gebracht om te kunnen om een ??aantal meer uitdagende trainingen op een consistente basis te integreren. En dit is het jaar waarin ik uitkijk naar de volgende stap in een reis die is gegaan van 'traditionele' schoenen met een stabiliteit van 12 mm van hiel tot teen en op dit Adidas Superstar Pánské moment zachte lage overgangsschoenen.

De New Balance MT110 is een trailschoen die veel van de eerste belofte voor me hield, maar werd gedaan door een zool die overmatig was opgebouwd onder de laterale voorvoet. Dit zorgde ervoor dat mijn voeten naar binnen kantelden door gewoon in de schoenen te staan ??en leidde tot een aanval van achterste peesontsteking na een lange trailrun. Het lijkt erop dat de mate van de laterale opbouw nogal variabel was, en sommige mensen vonden het erg opvallend, terwijl anderen het niet als een probleem zagen. Als een voorbeeld, mijn vriend Nate houdt van de MT110, maar toen hij mijn paar probeerde, merkte hij op dat het duidelijk schuiner was dan het zijne. Als niets anders, bevestigde dit voor mij dat ik niet gek ben.

Ik wilde de MT110 nog eens proberen, en ik heb gehoord dat de laterale opbouw is Nike Air Max Command Donna afgenomen in de onlangs uitgebrachte update. Maar in plaats van de update vroeg ik New Balance of ik de MT110-winterschoen voor hen kon beoordelen omdat ik deze winter last heb gehad van een aantal vervelende omstandigheden in NH (onthulling: de hier beoordeelde schoenen werden gratis verstrekt door de fabrikant voor revisiedoeleinden).

De MT110 bestaat al een tijdje, dus ik ga de zool hier heel oppervlakkig behandelen - voor zover ik weet is de MT110WR-zool identiek aan die op de MT110. De zool heeft een val van 4 mm (18 mm hak, 14 mm voorvoet) en voelt behoorlijk stevig onder de voeten. De buitenzool is bezaaid met ruitvormige lussen die zorgen voor behoorlijke tractie en bescherming is goed door de aanwezigheid van een rotsplaat in de voorvoet. Het belangrijkste voor mij is dat de laterale opbouw in deze schoen aanzienlijk Nike Air Pegasus 83 Mujer minder prominent is dan in mijn originele paar MT110s - ik heb er zonder problemen tot 8 mijl opgelopen. Dit geeft mij grote hoop dat de MT110-update inderdaad dit probleem voorgoed heeft opgelost.
Top of the page Bottom of the page
Jump to page : 1
Now viewing page 1 [25 messages per page]
Jump to forum :
Search this forum
Printer friendly version
E-mail a link to this thread


(Delete all cookies set by this site)