YogiSource.com my account | view cart | customer service
 Search:    
Welcome to the new Yoga.com Forums home!
For future visits, link to "http://www.YogiSource.com/forums".
Make a new bookmark.
Tell your friends so they can find us and you!

Coming soon ... exciting new changes for our website, now at YogiSource.com.

Search | Statistics | User Listing View All Forums
You are logged in as a guest. ( logon | register )



wat ze aan het doen waren
Moderators: Moderators

Jump to page : 1
Now viewing page 1 [25 messages per page]
View previous thread :: View next thread
   Yoga -> General YogaMessage format
 
xiaoxiangyu
Posted 2018-12-12 12:06 AM (#247305)
Subject: wat ze aan het doen waren


Expert Yogi

Posts: 4555
200020005002525
Ik had nooit gedacht dat ik dit zou zeggen, maar ik ging vandaag naar een yogales. Een echte yogales, met matten en muziek en mantra zingen en zweten en alles wat je zou denken zou samengaan met het doen van yoga in een studio.

Weet je, mijn vrouw Erin is een yoga-instructeur en is al ongeveer zo lang als een yogini, een serieuze hardloper. Ze loopt ook, maar tot vandaag was ik nooit met Nike Air Max 270 Dames haar naar een yogales geweest. Om eerlijk te zijn, hoewel Adidas Zx Flux Damenze me als een proefkonijn gebruikte om een ??paar van haar lesplannen uit te proberen, had ik echt geen idee wat ze precies deed toen ze het huis verliet om naar een klas te gaan. Het was altijd een soort zwarte doos voor me - ze zou het huis verlaten, ik zou de kinderen bekijken, en ze zou een paar uur later een beetje rustiger en veel zweteriger zijn dan toen ze wegging.

Heel lang geleden hebben we een kleine deal gemaakt. Ze is een uitstekende schrijver en ik heb haar lang aangemoedigd om haar eigen blog te starten. Ze heeft veel kennis om over verschillende onderwerpen te vertellen, maar ze is ook veel persoonlijker dan ik en had me niet aangemoedigd. Ze voelt zich niet zo op haar gemak als ik. Ze vertelde me echter dat ze het zou doen als ik met haar naar een yogales zou gaan. Leek eenvoudig genoeg - ze begon te schrijven (Adidas Zx Flux Femme haar blog is hier, hoewel ze veel minder vaak schrijft dan ik en meestal voor zichzelf), maar er ging een jaar voorbij en ik had nog steeds niet voldaan aan mijn einde van de afspraak.

Waarom kon ik mezelf er niet toe brengen om met haar naar een klas te gaan? Een belangrijke reden was het plannen - als ze naar yoga gaat, kijk ik naar de kinderen en we hebben nooit de moeite genomen om een ??babysitter te krijgen zodat we samen kunnen gaan. De andere grote reden is eerlijk gezegd, ik zie yoga als een zeer spirituele oefening, en ik ben over het algemeen niet het spirituele type. Bovendien was de gedachte om mijn onbuigzame lichaam te verdraaien in de verschillende posities die Erin gemakkelijk kan aantonen op zijn zachtst gezegd nogal intimiderend (vooral tegenover andere doorgewinterde beoefenaars!). Ik geef toe dat ik me schaamde Asics Gel Lyte 5 Dames om het zelfs te proberen.

Welnu, mijn ouders waren dit weekend in de stad voor het verjaardagsfeest van mijn zoon, en op een of andere manier liet ik in een moment van zwakte de deur open voor de mogelijkheid dat ik met haar naar de zondagochtendles zou gaan. Dit is haar favoriete les van de week omdat het wordt gegeven door de eigenaar van de studio, ze zingen op voorhand en de klas is altijd goed bezocht. Ik gaf de chantsessie door (babystapjes ...) en ontmoette haar in de studio vlak voordat de les begon. Ze bracht me naar de oefenruimte - een rustgevende, lichte ruimte met bamboe vloerplanken en lichtgroene muren - en we zetten onze matten op. Het juiste dode punt voor de leraar. Voor bijna 30 andere beoefenaars was de zaal vol met mensen die eruit zagen alsof ze echt wisten wat ze aan het doen waren. Ik was op zijn minst Adidas Zx 750 Womens ge?ntimideerd!

Gelukkig is Erin heel goed in wat ze doet en kon ik haar in de gaten houden terwijl we door de klas vorderden - het lukte me niet om te verdwalen. Het feit dat ze me thuis een beetje heeft bijgeleerd hielp, en als Taekwondo-beoefenaar hielp ik mezelf met een deel van de balans en hield ik vast. Maar ik ben niet flexibel en dat werd heel duidelijk. Ik heb het overleefd, ik heb een goede workout gehad en ik heb er echt van genoten.
Top of the page Bottom of the page
Jump to page : 1
Now viewing page 1 [25 messages per page]
Jump to forum :
Search this forum
Printer friendly version
E-mail a link to this thread


(Delete all cookies set by this site)