YogiSource.com my account | view cart | customer service
 Search:    
Welcome to the new Yoga.com Forums home!
For future visits, link to "http://www.YogiSource.com/forums".
Make a new bookmark.
Tell your friends so they can find us and you!

Coming soon ... exciting new changes for our website, now at YogiSource.com.

Search | Statistics | User Listing View All Forums
You are logged in as a guest. ( logon | register )



spraken over de noodzaak
Moderators: Moderators

Jump to page : 1
Now viewing page 1 [25 messages per page]
View previous thread :: View next thread
   Yoga -> General YogaMessage format
 
xiaoxiangyu
Posted 2019-02-15 3:22 AM (#248470)
Subject: spraken over de noodzaak


Expert Yogi

Posts: 4555
200020005002525
De teenendoos van de Summit Unknowns is Asics Gel Lyte 3 Dámské voorzien van rubber en is beschermend, maar het gaas is licht en maakt drainage mogelijk. Het buitenste hielgebied is ook van rubber voorzien. Hoewel de teenendoos niet overdreven breed is, is hij comfortabel en heb ik nooit wrijvingen of blaren op mijn tenen gehad, zelfs niet als het nat was.

Hoewel deze geenszins een minimale schoen zijn, hebben ze geen opvallende hoeveelheid vulling zoals je in een Hoka (of vergelijkbare) trailschoen zou kunnen vinden. Ik voelde echter dat de rotsplaat mijn knokige voeten ervan weerhield de rotsen en stenen te voelen en dat er genoeg opvulling in de zool was om mijn voeten comfortabel en beschermd te maken.

Ik heb nooit merkbare slijtage van het bovenwerk van het gaas gezien, zelfs na een nat, modderig pad en op sommige scherpe rotsen, wortels en doornen waarvan ik verwachtte dat deze waarschijnlijk www.soulfiresurfer.de scheuren of gaten zouden veroorzaken. De hele schoen hield goed op, hoewel ik ze aan het werk bracht en mijn best deed de stof en het rubber tot het uiterste te duwen.

Ik verwacht dat ze ook op moeilijker terrein zullen presteren dan ik heb Nike Air Max 270 Herren getest, zoals rotsen en langere beklimmingen / afdalingen. Ik zou ze zeker in mijn line-up hebben voor een ultra trail race.

Als een medium-of-the-pack-runner vond ik dat de Summit Unknowns me een snel gevoel gaven. Hoewel ik meer gewend ben aan een zwaardere, "vleziger" schoen, vond ik dat het lichtere gewicht me het gevoel gaf dat ik makkelijker kon afstoten en mijn voeten optillen.

Ik zou deze schoenen zeker kiezen op een snelle onverharde weg, zelfs een met enkele technische plekken. Ik duwde mijn snelheid op een paar verschillende runs en mijn voeten voelden altijd licht aan. De schoenen Nike Air Zoom Pegasus 35 Dames droeg goed, en ik vond dat ze mijn prestaties echt verbeterden als het op snelheid aankwam.

The Summit Unknowns passen qua maat en zijn lichtgewicht en responsief. De opvulling en tractie zouden geweldig zijn voor elke renner die van een snelle Adidas Eqt Support Adv Femme vlucht houdt of op een droge onverharde weg klimt. Ik was in staat om ze op te zetten en te gaan met heel weinig aanpassing.

Sommige reviewers spraken over de noodzaak om de tong van de schoen herhaaldelijk aan te passen vanwege het ontwerp, maar ik heb nooit gemerkt dat dit een probleem is, zelfs als het nat is. Deze schoenen lopen ook goed af in modder en beekjes.

Hoewel de Summit Unknowns niet noodzakelijk het brede profiel hebben waardoor ze mijn eerste keus zijn voor diepe modder of dik ijs, schitteren ze op elke andere manier als een polyvalente, all-terrain sleepschoen. Ze zijn licht, reageren goed, vormen goed voor de voet, hebben een comfortabele hoeveelheid zoolvulling en ze lopen uitzonderlijk goed af voor hardlopers die het niet erg vinden om af en toe door de beekjes te spatten.
Top of the page Bottom of the page
Jump to page : 1
Now viewing page 1 [25 messages per page]
Jump to forum :
Search this forum
Printer friendly version
E-mail a link to this thread


(Delete all cookies set by this site)