YogiSource.com my account | view cart | customer service
 Search:    
Welcome to the new Yoga.com Forums home!
For future visits, link to "http://www.YogiSource.com/forums".
Make a new bookmark.
Tell your friends so they can find us and you!

Coming soon ... exciting new changes for our website, now at YogiSource.com.

Search | Statistics | User Listing View All Forums
You are logged in as a guest. ( logon | register )



schoen kwam nooit bij
Moderators: Moderators

Jump to page : 1
Now viewing page 1 [25 messages per page]
View previous thread :: View next thread
   Yoga -> General YogaMessage format
 
xiaoxiangyu
Posted 2019-02-15 3:31 AM (#248472)
Subject: schoen kwam nooit bij


Expert Yogi

Posts: 4555
200020005002525
De bovenkant van de Gaviota 2 is opnieuw ontworpen sinds de 1e editie. Het materiaal dat voor de voorvoet is gebruikt, is gewijzigd in een speciaal mesh.

Dit werd gedaan om de schoen meer ademend te maken. De tong van de schoen is bevestigd aan dit gemanipuleerde gaas, dat lijkt op de "Saucony Iso" -technologie.

Rond de voetboog verandert het materiaal in een canvas dat zo Nike Air Max 2016 Dames zacht is als suede. Dit materiaal wordt bedekt door de boogslotvleugels.

Rond de hiel is suède met de embossed emblemen aan beide kanten van de hiel. Het reli?f suède is een uniek tintje. Dit visuele herontwerp van de schoen maakt de schoen aantrekkelijker.

De boogslotvleugels zijn prominenter aanwezig op deze Gaviotas 2. De vleugels hebben een soortgelijk doel als Nike Flywire en Saucony Iso-technologie: om je voeten op slot te doen en meer stabiliteit en ondersteuning te bieden.

Het vinden van de juiste benauwdheid duurde een paar keer proberen tijdens het rijgen. De vleugels voegen absoluut wat stabiliteit en ondersteuning toe, maar niet zoveel als het J-frame in de tussenzool.

De Gaviota 2 heeft naden vanwege de drie verschillende gebruikte materialen. Ik had geen problemen met hotspots of irritatiepunten terwijl ik in deze Nike Air Max 97 Damen schoenen rende.

De hakken van Gaviota hadden een goede pasvorm zonder aanmatigend te zijn. De demping was standaard aan de achterkant en de tong van de schoen. De gezelligheid gaat verder door de bogen. Soms voelde ik dat het booggedeelte een beetje te knus was.

Ze liepen in de lengterichting op maat. Ik heb de veters losgemaakt om aan te passen. De nauwsluitende pasvorm ging verder in de teenendoos. Dit kan een nadeel zijn voor degenen die grote voeten hebben of als een ruime teenendoos voor het afduwen.

De Hoka Gaviota 2 is een van de meest Asics Gel Lyte 3 Femme uitgebalanceerde hardloopschoenen die ik heb gedragen. De schokdemping en het reactievermogen zijn van topklasse. Ik verwachtte over-the-top demping, maar ik had het mis.

Het heeft een grote hoeveelheid demping en reageert op de juiste gebieden, met name in de voorvoet voor de tenen.

Tijdens Adidas Stan Smith Damen het hardlopen, merkte ik dat mijn pas meer natuurlijk was. Ik had meer middenvoetaanvallen en soepele overgangen naar toe-offs.

Mijn voeten en benen hadden minder tijd nodig om te herstellen na mijn lange runs. Ik keek uit naar het volgende punt in de Gaviotas kort nadat ik een punt had afgewerkt.

Ze zijn smal door de schoen, vooral in de boog. De behaaglijkheid was er tijdens runs maar had geen invloed op mijn pas.

De Gaviotas zien eruit als tanks. Je zou denken dat ze in tanks zouden willen rennen. De grootte van de schoen kwam nooit bij Nike Air Max Axis Womens me op terwijl ik er in rende.

Ik had nooit het gevoel dat ze me vertraagden of mijn loopje be?nvloedden. Ik zou niet aanraden om speedwork te doen, maar ik zal wel zeggen dat ze langere runs goed aankunnen.

Dit was mijn eerste paar Hoka One One die ik heb gelopen en ik zal zeggen dat ze een geweldige schoen maken. Als je op zoek bent naar een max-cushioned, lichtgewicht dagelijkse stabiliteitstrainer klaar voor vele kilometers, zou ik de Gaviota 2 bekijken.
Top of the page Bottom of the page
Jump to page : 1
Now viewing page 1 [25 messages per page]
Jump to forum :
Search this forum
Printer friendly version
E-mail a link to this thread


(Delete all cookies set by this site)