YogiSource.com my account | view cart | customer service
 Search:    
Welcome to the new Yoga.com Forums home!
For future visits, link to "http://www.YogiSource.com/forums".
Make a new bookmark.
Tell your friends so they can find us and you!

Coming soon ... exciting new changes for our website, now at YogiSource.com.

Search | Statistics | User Listing View All Forums
You are logged in as a guest. ( logon | register )



meer conformerende pasvorm
Moderators: Moderators

Jump to page : 1
Now viewing page 1 [25 messages per page]
View previous thread :: View next thread
   Yoga -> General YogaMessage format
 
xiaoxiangyu
Posted 2019-03-14 12:15 AM (#251024)
Subject: meer conformerende pasvorm


Expert Yogi

Posts: 4555
200020005002525
Ik vertrouw erop dat de Nirvana-serie nu 8 jaar mijn werkpaard is. Geen enkele andere schoen heeft consequent de stabiliteit van het Nirvana geleverd. Hoewel ik slechts 160 pond op een hoogte van 1,8 meter weeg, heb ik zeer flexibele bogen die extra hulp van mijn schoenen vereisen. En ik hou er niet van om orthesen aan mijn schoenen toe te voegen. Ik geloof dat een schoen van $ 100 - $ 150 genoeg zou moeten zijn. Mizuno levert door de steun in de buurt van de hiel in hun schoenen te plaatsen en dit is voor mij de ideale manier om een ??schoen te ontwerpen.

Met betrekking tot het nieuwe bovendeel heb ik gemengde gevoelens. Ik ben geen fan van de kleurencombinatie op dit Nirvana. Nike Air Max 270 Pánské Het is gewoon te ... blauw. Het biedt echter zeker een betere pasvorm dan het vorige model en is verantwoordelijk voor de lichte gewichtsvermindering van de Wave Nirvana 7. Het nieuwe bovenstuk ligt veel lager op de voet en ik moest oppassen de veters niet te strak aan te trekken. Hoewel de vorige tab voor het rijgen van Dynamotion Fit sommige hinderde, ondervond ik nooit problemen. Ik kan zeggen dat het zijwaartse aspect Adidas Nmd Femme van de kraag absoluut lager is dan voorheen. Hoe dan ook, de schoen past beter dan ooit en heeft dezelfde stabiele rit als de Wave Nirvana 7. In feite heb ik geen schoen getest die deze hoeveelheid stabiliteit combineert met flexibiliteit en demping.

Pas onlangs heeft een andere schoen gedreigd om de nummer één plek weg te nemen die het Nirvana heeft behouden in mijn schoenrotatie. Niet verrassend was de uitdager Nike Cortez Womens de Mizuno Wave Inspire 8 die ik eerder heb besproken. Na veel runs in beide schoenen moet ik zeggen dat het net zo goed is als een schoen als de nieuwe Wave Inspire 8, maar het kan gewoon de lange-afstandsstabiliteit van de Wave Nirvana 8 niet leveren. Dat is de kracht van de Nirvana-serie, beste lezers!

Twee van de best verkochte stabiliteitsschoenen van Brooks zijn de Adrenaline GTS 12 en de Trance 11. Hoewel beide Nike Air Max Command Mujer geweldige stabiliteitsopties zijn, wat zijn dan de belangrijkste verschillen tussen beide?

De materialen in de bovenkant van de Trance bieden een maximaal kussen en zijn zachter, wat bijdraagt ??aan de hogere kosten. De Adrenaline GTS 12 zorgde voor een snugger, meer conformerende pasvorm. De Trances waren plus en boden maximaal comfort. In tegenstelling tot het Adrenaline GTS 12-model dat met DNA gevulde pods biedt, biedt het Trance 11-model volledige demping van DNA.

De Adrenaline GTS 12 biedt verstelbare elastische veters die zorgen voor een veilige en kenmerkende "middenvoet wrap" -pasvorm terwijl de Trance 11 Toe Box breder is en een ruimere pasvorm biedt. Bovendien is de ondersteuning van de voetboog in het Trance 11-model lager. Beide bieden geweldige ondersteuning, maar ik gaf de voorkeur aan de aangepaste pasvorm van de Nike Air Vapormax Femme Adrenalines. Omdat ik afkomstig was van iemand met een plat wagenpark, was de ondersteuning van de voetboog in de Trance 11 lager dan mijn persoonlijke voorkeur.
Top of the page Bottom of the page
Jump to page : 1
Now viewing page 1 [25 messages per page]
Jump to forum :
Search this forum
Printer friendly version
E-mail a link to this thread


(Delete all cookies set by this site)