YogiSource.com my account | view cart | customer service
 Search:    
Welcome to the new Yoga.com Forums home!
For future visits, link to "http://www.YogiSource.com/forums".
Make a new bookmark.
Tell your friends so they can find us and you!

Coming soon ... exciting new changes for our website, now at YogiSource.com.

Search | Statistics | User Listing View All Forums
You are logged in as a guest. ( logon | register )



werd die informatie gebruikt
Moderators: Moderators

Jump to page : 1
Now viewing page 1 [25 messages per page]
View previous thread :: View next thread
   Yoga -> General YogaMessage format
 
xiaoxiangyu
Posted 2019-03-19 1:41 AM (#251090)
Subject: werd die informatie gebruikt


Expert Yogi

Posts: 4555
200020005002525
Heb je ooit onzekerheid ervaren over wat anderen denken over je lichaam of loopstijl, waardoor Asics Gel Lyte 3 Femme je niet meer kunt rennen? Zo ja, hoe heb je dit overwonnen?

Voordat ik mijn dochter had, dacht ik dat ik er niet atletisch genoeg uitzag om een ??hardloper te zijn en dat mijn spleten en afstanden niet snel of lang genoeg waren om mezelf een hardloper te noemen. Terugkijkend zoog ik absoluut wat plezier uit het hardlopen. Ik zou een run visten, ik zou me geweldig voelen, maar dan zou ik mezelf zeggen: op een dag zal ik sneller en verder rennen, dan kan ik echt trots op mezelf zijn. Ik was absoluut geobsedeerd door het einddoel en niet door het proces; het heeft me nooit laten rennen maar het hield me tegen om van de sport te genieten tot zijn volle potentieel.
?
Tot mijn verbazing na de bevalling had ik een waardering voor mijn lichaam waarvan ik nooit dacht dat het mogelijk was. Ik verwachtte dat ik uren en dagen zou doorbrengen met Nike Air Force 1 Damen het uit elkaar halen van mijn postpartumlichaam en Nike Air Huarache Mujermezelf openscheurde omdat ik bepaalde kilometers of splitsingen niet had gehaald; maar dat gebeurde niet. Ik was vol ontzag dat mijn lichaam groeide en een mens werd, ik zag mijn lichaam in een heel ander licht. Elke kilometer die ik kon lopen was een overwinning, hoe snel of langzaam ook, feitelijk gaf ik mezelf gratie en had ik geen verwachtingen. Verwachtingen 100% zuigen de vreugde uit het hardlopen, eigenlijk zuigen ze de vreugde uit de meeste dingen in het leven.
?
Ik heb nog steeds mijn momenten waarop ik niet sterk genoeg ben om mezelf ervan te overtuigen dat ik in staat ben, dus mijn man zegt me om mijn gedachten om te draaien en mezelf te vertellen dat ik in staat ben. Ik vertelde hem bijvoorbeeld onlangs dat 'mijn hamstrings zo zwak waren en er echt onbestemd uitzagen'. www.ecologiecitoyenne.fr Met zijn mantra in gedachten hield ik mezelf hardop Adidas Superstar Pánské voor: 'Mijn hamstrings zijn sterk, ze hebben me aangespoord om snelle kilometers te rijden en ze worden elke dag sterk, met elke stap die ik zet'. Het is soms moeilijk om te doen, maar wat we onszelf vertellen, is wat onze geest gelooft.

Welk advies zou je vrouwen willen geven over hoe ze dit kunnen overwinnen?

Mijn grootste advies zou zijn om geobsedeerd te zijn door het proces en niet door het einddoel. Denk niet dat je alleen maar een hardloper zult zijn als je X, Y & Z doet, want als je je schoenen aantrekt, de deur uitgaat en rent, ben je een hardloper. Oh, en geef jezelf wat genade, jij (en je lichaam) zijn geweldig.

Het proces voor het ontwikkelen van het bovenblad van de flyprint begint met het vastleggen van gegevens van sporters. Die gegevens werden vervolgens berekend (door middel van computationele ontwerphulpmiddelen)Nike Air Max Command Womens om de ideale samenstelling van het materiaal te bevestigen. Ten slotte werd die informatie gebruikt om het uiteindelijke textiel te produceren.

Deze operatie spreekt de veelzijdigheid aan (outputs kunnen geheel uniek zijn voor atleet of functie) van Flyprint-textiel, evenals het toegenomen tempo van de totale ontwerptijd.

Door middel van prestatiedruk kan Nike sneller bewegen met ongekende precisie - prototyping is 16 keer sneller dan bij elke voorgaande productiemethode.

Een interessant voordeel van 3D-textiel over traditionele 2D-weefsels is de toegenomen dynamiek die mogelijk wordt gemaakt door een verbinding toe te voegen voorbij een schering en inslag; een voordeel van Flyprint textiel komt in de gefuseerde aard van het materiaal.
Top of the page Bottom of the page
Jump to page : 1
Now viewing page 1 [25 messages per page]
Jump to forum :
Search this forum
Printer friendly version
E-mail a link to this thread


(Delete all cookies set by this site)