YogiSource.com my account | view cart | customer service
 Search:    
Welcome to the new Yoga.com Forums home!
For future visits, link to "http://www.YogiSource.com/forums".
Make a new bookmark.
Tell your friends so they can find us and you!

Coming soon ... exciting new changes for our website, now at YogiSource.com.

Search | Statistics | User Listing View All Forums
You are logged in as a guest. ( logon | register )



beetje eng kan zijn
Moderators: Moderators

Jump to page : 1
Now viewing page 1 [25 messages per page]
View previous thread :: View next thread
   Yoga -> General YogaMessage format
 
xiaoxiangyu
Posted 2019-06-24 1:17 AM (#251999)
Subject: beetje eng kan zijn


Expert Yogi

Posts: 4555
200020005002525
Ik vroeg mijn vriend Josie om me de andere dag te laten zwemmen. Ik heb al lange tijd niet gezwommen en om verschillende redenen, hoewel ik een massale zwemstart van een Ironman met 2Adidas Nmd Mujer 000 andere zwemmers overleefde, was ik nerveus om naar het zwembad te gaan.

Het kan eng en intimiderend zijn om iets voor de eerste keer of na een lange onderbreking te doen, en voordat je het weet, heb je het zes maanden uitgesteld. Ook al wil je het echt DOEN.

In september zwommen mijn vrienden Josie en Liz de hele lengte op Coniston (dat is het en zij daarboven, alle 5,5 mijl ervan). Begin vorig jaar waren beiden redelijk nieuwe zwemmers, dus ik vroeg hen om een ??paar tips om aan de slag te gaan. Dit is wat ze zeiden.

Josie
Hier zijn enkele dingen die me zorgen baarden / in de war brengen, of die ik nuttig zou hebben gevonden bij het beginnen met zwemmen ...

Voor zoiets kleins kan een zwemkostuum een ??heel intimiderend pakket zijn. Als je eenmaal worstelt en het water in gaat, zul je je realiseren dat niemand de minste aandacht besteedt aan hoe je eruit ziet. Al snel wordt Adidas Zx Flux Mujerhet gewoon een nieuw stuk trainingskleding.

Wanneer u voor het eerst begint, is het niet de bedoeling om zo snel mogelijk van het ene uiteinde van het zwembad naar het andere einde te gaan. Ik zeg dit uit ervaring; een paar jaar geleden, toen ik voor het eerst in ongeveer tien jaar in het zwembad stapte (omdat ik een triatlon had ingegaan en 10 weken had om te oefenen niet te verdrinken) gaf ik die eerste 20 meter (van een 33m zwembad) alles wat ik gehad. En toen moest ik aan de rand van het zwembad hangen en een paar minuten naar adem huilen en panikeren, terwijl ik op adem kwam en me afvroeg waarom het zo moeilijk was.

Zwemmen reageert niet goed op paniek. Het is ritmisch en als je eenmaal een ritme hebt bereikt (vaak door een beetje te vertragen) stroomt het allemaal op een manier die niet veel geselen en sputteren inhoudt (opnieuw - op de harde manier geleerd!)

Zwem fitness komt zoveel sneller dan fitness. Hang daar binnen,Nike Air Presto Donna de resultaten komen eraan!

Het is allemaal techniek! Iedereen kan het leren. Zoals sommigen zijn sommige mensen er natuurlijk meer geschikt voor, maar iedereen kan leren zwemmen. Investeer dus in een paar lessen als je kunt, lokale zwembaden en triatlonclubs geven les en stimuleren alle niveaus en vaardigheden, en nemen enkele oefeningen en oefeningen af ??om aan te werken om je techniek te blijven verbeteren.

Het is goed om een ??plan te hebben. Een beetje zoals naar de sportschool gaan, als ik geen vaag idee heb van welke sessie ik ga doen, heeft een vaag soort van sessie de neiging om te gebeuren. Ik heb mezelf een half uur in het water gevonden zonder echt te hebben zwemmen. Zelfs als je plan zo simpel is als '1 lengte, 2 minuten rust, x 10', zal het je helpen geconcentreerd te blijven.

Voor een aangename duik in een openbaar zwembad met baankabels, is het de moeite waard een minuutje te nemen om de rijstrooketiquette te begrijpen. Houd een bord boven aan elke Nike Air Max 90 Damesbaan in de gaten dat je een idee geeft van de snelheid waarin mensen Nike Air Max Command Dames zwemmen (snel / medium / langzaam). Als je in een baan komt met snellere zwemmers, pas dan op dat ze je kunnen inhalen, wat een beetje eng kan zijn als je niet gewend bent aan mensen die vlakbij je zwemmen. Wees je bewust van wie om je heen is; als je niet zeker weet of de persoon achter je wil vooruit wil gaan, vraag het dan gewoon!

Als een kluisje 20p kost, bewaart het dit. Als het ? 1 kost, krijg je het terug. Neem Nike Air Max Command Heren contact op met de receptie wat ze doen en zorg dat je het in je tas hebt voordat je de kleedkamer raakt, of je moet een streepje terug doen in badkleding om de juiste verandering te krijgen. (Ja, dat ook gedaan ...).
Top of the page Bottom of the page
Jump to page : 1
Now viewing page 1 [25 messages per page]
Jump to forum :
Search this forum
Printer friendly version
E-mail a link to this thread


(Delete all cookies set by this site)