YogiSource.com my account | view cart | customer service
 Search:    
Welcome to the new Yoga.com Forums home!
For future visits, link to "http://www.YogiSource.com/forums".
Make a new bookmark.
Tell your friends so they can find us and you!

Coming soon ... exciting new changes for our website, now at YogiSource.com.

Search | Statistics | User Listing View All Forums
You are logged in as a guest. ( logon | register )



berühmtesten Sportereignisse
Moderators: Moderators

Jump to page : 1
Now viewing page 1 [25 messages per page]
View previous thread :: View next thread
   Yoga -> General YogaMessage format
 
xiaoxiangyu
Posted 2019-06-25 12:43 AM (#252017)
Subject: berühmtesten Sportereignisse


Expert Yogi

Posts: 4555
200020005002525
Hardlopen is een seizoensaangelegenheid. En ik heb het niet alleen over het opbergen van de thermale panty en het uitgraven van de korte broek voor wat zonnestralen - broodjes uitlopen. Ik heb het over race-afstanden.

Lente en herfst zijn het marathonseizoen, maar die zonnige maanden daar tussenin hebben alles te maken met Nike Air Pegasus 83 Womens kortere afstanden. Logisch, je spieren zijn warmer en klaar om hard te rennen, en niemand wil het uitputten, rond 26,2 mijl door de heetste uren van de dag gedurende de heetste maanden van het jaar. Dat is waar biertuinen voor zijn uitgevonden. En met een race van 10 km kun je je medaille verzamelen en op tijd een douche nemen om je plekje in de zon te pakken als de pubs opengaan.

Deze zomer zal ik er in juli aan werken om mijn 10K PB in bedrijf te stellen voor de Vitality British 10K London. Het is een vrij spectaculaire route door het centrum van Londen op afgesloten wegen langs enkele van de beroemde bezienswaardigheden.

Dus of het nu je allereerste 10k is of je komt dit voorjaar uit de buurt van een langere race, hier is wat trainingsadvies voor een snellere zomer 10k ....

Eerste keer 10K
Je eerste 10K is een groot probleem. Nike Air Max Tavas Mujer Je hebt een plan nodig, maar raak niet in paniek. Je kunt er zelf een losjes in kaart brengen - kijk hoeveel weken je hebt tot de race en kijk waar je nu bent. Zelfs het toevoegen van een halve mijl per week aan een van je runs zou je voldoende tijd moeten geven om geleidelijk je kilometers op te bouwen.
Als je dit nog niet doet, introduceer dan een soort van snelheidswerk voor een van je runs per week. Veel nieuwe lopers zijn hierdoor bang, maar dat hoeft niet zo te zijn. Ik gebruik 'pieken' bij een aantal van mijn hardlopers als een manier om sneller hardlopen te introduceren. Dus in een loop van 3 mijl zou ik ze kunnen vragen om 5 pieken van 30 seconden te doen - wat betekent dat je een beetje sneller moet rennen gedurende 30 seconden dan in een ontspannen tempo door moet gaan.
Hills zijn je vriend. Zelfs als je van plan Nike Internationalist Mujer bent om een ??vlakke 10k te racen, introduceer dan een beetje heuvelrennen om je beensterkte en -snelheid te vergroten en je zult sneller op de flats gaan.

Sommige dagen wil ik niet gaan hardlopen. Hoewel ik wil rennen en in staat is om mijn plan af te tikken, vervult de gedachte dat ik echt de deur uitga om te rennen me vreselijk.

Het is waarschijnlijk een verrassing voor mijn hardlopers dat ik me zo voel. Ze gaan ervan uit dat de persoon die wind, regen of sneeuw opdoet vrolijk hun sessies leidt en hen aanmoedigt om wat meer te duwen, geen probleem is om zichzelf te motiveren om te rennen, maar dat is niet altijd het geval.

Ik heb geen onbeperkte motivatie. Soms droogt het uit en ik wil niet hardlopen, hoewel ik wel wil rennen. Er is een conflict tussen het ding dat ik in het moment wil doen (op de bank zitten en Netflix Nike Air Max 2017 Damen kijken) en het belangrijkste wat ik wil doen (sterker en sneller worden).

Op zaterdag wilde ik echt gaan hardlopen. Ik wilde hard lopen gedurende 16 mijl en zien dat mijn conditie terug is naar waar het afgelopen herfst was voordat ik gewond raakte. Ik heb me voorbereid op deze grote run. Ik had een grote kom gnocchi en rijstpudding voor thee, ik had een vroege nacht en werd vroeg wakker, klaar om te rennen en opgewonden te zijn. Ik wist dat het moeilijk zou zijn, maar ik had me voorbereid en ik was gemotiveerd om weg te rennen.

De kilometers vloeiden, de zon was uit en ik had gezelschap. Ik kwam thuis van mijn run die zoemde van het bereiken van de afstand en het tempo waar ik naar op weg was, van een goed gevoel de hele weg en een paar uur genieten van buiten zijn in de zon.
Top of the page Bottom of the page
Jump to page : 1
Now viewing page 1 [25 messages per page]
Jump to forum :
Search this forum
Printer friendly version
E-mail a link to this thread


(Delete all cookies set by this site)