YogiSource.com my account | view cart | customer service
 Search:    
Welcome to the new Yoga.com Forums home!
For future visits, link to "http://www.YogiSource.com/forums".
Make a new bookmark.
Tell your friends so they can find us and you!

Coming soon ... exciting new changes for our website, now at YogiSource.com.

Search | Statistics | User Listing View All Forums
You are logged in as a guest. ( logon | register )



lichaam te geweldig
Moderators: Moderators

Jump to page : 1
Now viewing page 1 [25 messages per page]
View previous thread :: View next thread
   Yoga -> General YogaMessage format
 
xiaoxiangyu
Posted 2019-10-12 12:06 AM (#253795)
Subject: lichaam te geweldig


Expert Yogi

Posts: 4555
200020005002525
Ik wou dat ik dit bericht schreef en deelde hoe ongelooflijk sterk mijn benen voelden ... hoe ik de tweede helft van de race met vertrouwen en gemak aanviel Asics Gel Lyte 3 Femme ... en hoe ik op tempo eindigde en met een grote glimlach van voldoening en geruststelling dat ik kon stuiteren terug van mijn laatste twee races. Helaas is dat niet hoe deze race zich afspeelde en dat is niet waar ik over zal schrijven (vandaag).

Afgelopen zondag was het Oakland Running Festival en ik hield het voor het 5e jaar op rij en mijn 4e keer de hele marathon. Ik wist precies wat ik kon verwachten en ben zeer vertrouwd met de cursus. Ik wist dat de eerste helft moeilijk zou worden met een 12-mijl klim en de tweede helft redelijk vlak zou zijn met een aantal lange stukken die je mentale kracht kunnen testen. Ik wist dat de community van kracht zou zijn en ons zou aanmoedigen en ik wist dat ik de afgelopen jaren succesvol was geweest met deze cursus.

Over ORF: als je je één ding herinnert bij het lezen van dit bericht, laat het dan zijn dat het Oakland Running Festival Nike Internationalist Mens een geheim is voor races in Bay Area. Iedereen die ik ken die het heeft uitgevoerd, heeft het meerdere keren gedaan. Ik heb het alle 5 jaar gedaan en ik blijf het runnen vanwege hoe leuk een evenement is. Runner's World werd dit jaar gekenmerkt en werd door de lezers in 2013 verkozen tot de beste marathon in de PAC WEST voor Competitor Magazine. Ze hebben een 5k, half, vol en estafette en het woord is uit: Run Oakland!

Voor de race kreeg ik de kans om een ??paar vrienden te ontmoeten, waaronder Paul en Joyce (die beiden geweldige races hadden), Diana (Oakland-rockster), Francis en Eileen (hieronder) en Carla en @FoodieMcBody (ook hieronder). Blijkbaar als je bij de porta-potjes staat, verzamelen alle lopers zich. LOL.

Ik realiseer me dat ik het gevaar loop een groot aantal lezers te vervreemden van wat ik ga schrijven. Maar ik ga het toch schrijven. Ik wou dat nog een paar vrouwen Nike Air Max 180 Damen dit soort dingen zouden schrijven.

Ik hou van mijn benen. Je zou dit ijdel of trots kunnen vinden. Ik niet. Ik ben het zat om opiniepeilingen te zien die statistieken onthullen zoals 50% van de vrouwen die dit of dat lichaamsdeel haten. Het maakt me verdrietig. Armen, benen, schouders, tenen - het lijkt erop dat er geen lichaamsdeel van een vrouw is dat niet is onderzocht door een onderzoek naar de tevredenheid van gebruikers.
Ik verbergde altijd mijn benen. Ik werd matchstickbenen genoemd toen ik een kind was dat me niet stoorde. In mijn vroege tienerjaren werd ik ‘musbenen’ genoemd. Ik had geen idee wat de gewenste vorm van de benen van een vrouw moest zijn, maar ik werd me ervan bewust dat mijn collega's dachten dat het niet zoiets was als dat van mij.

Mijn gemberhaar en vlekkerige huid - twee andere dingen die in de loop der jaren negatieve aandacht hebben getrokken - waren dingen die ik kon bedekken of veranderen, maar Nike Air Max 95 Femme mijn benen waren niet zo gemakkelijk bijgewerkt. Dus ik droeg een spijkerbroek en broek, mijn knie?n krijgen zelden een uitje. Toen vele jaren later werd ik een hardloper en dat veranderde allemaal. Nu hou ik van mijn benen.

Het is een beetje taboe voor een vrouw om te verklaren dat ze van een deel van haar eigen lichaam houdt. In plaats daarvan moeten we onze tijd besteden door te wensen dat we stukjes Kate's, Gwyneth's of Kylie's hebben en flessen slangenolie kopen die beloven dat te geven.

We worden niet alleen verondersteld op ons eigen lichaam te rusten, we verwachten ook dat anderen op zichzelf zijn. Daarom is uw reactie op mijn openbaring misschien negatief geweest. Nou, het leven is te kort en je lichaam te geweldig voor al die onzin. Mijn muspoten zijn de afgelopen jaren niet te veel veranderd, maar mijn houding is dat wel. Wist je dat mijn benen zes marathons hebben gelopen? Ze liepen er een vorige week in 3 uur en 38 minuten. Hoe ze er ook uitzien, deze benen verdienen het te worden toegejuicht, niet verborgen.
Voor de Nike Air Pegasus 83 Mens goede orde: geen van Kate's, Gwyneth's of Kylie's benen hebben een marathon gelopen dus ze zijn welkom om ze te houden, ik ben veel gelukkiger met het paar waarmee ik geboren ben. Deze muspoten zijn misschien niet gemaakt voor rode tapijten of catwalks, maar ze zijn gemaakt om te rennen.

Benen, ik hou van je. En je moet ook van de jouwe houden. Ze helpen je geweldige plekken te bereiken. Op weg naar goede dingen en weg van iedereen die slechte dingen over hen zegt.
Top of the page Bottom of the page
Jump to page : 1
Now viewing page 1 [25 messages per page]
Jump to forum :
Search this forum
Printer friendly version
E-mail a link to this thread


(Delete all cookies set by this site)