YogiSource.com my account | view cart | customer service
 Search:    
Welcome to the new Yoga.com Forums home!
For future visits, link to "http://www.YogiSource.com/forums".
Make a new bookmark.
Tell your friends so they can find us and you!

Coming soon ... exciting new changes for our website, now at YogiSource.com.

Search | Statistics | User Listing View All Forums
You are logged in as a guest. ( logon | register )



différentes options
Moderators: Moderators

Jump to page : 1
Now viewing page 1 [25 messages per page]
View previous thread :: View next thread
   Yoga -> General YogaMessage format
 
xiaoxiangyu
Posted 2019-10-14 12:45 AM (#253802)
Subject: différentes options


Expert Yogi

Posts: 4555
200020005002525
Goed nieuws, als je een hardloper bent, ben je veel beter voorbereid dan de gemiddelde persoon om Nike Air Max Command Mujer Kerstmis te overleven. Hetzelfde geldt voor een apocalyps, maar omdat Kerstmis de meest urgente van de twee scenario's is, zal ik die nu behandelen.

U moet dit benaderen met hetzelfde planningsniveau als een marathon. Zorg dat je brandstofstrategie goed is en je bent meteen thuis voordat je het weet. Begrijp het verkeerd en je zult de muur raken en jezelf opnieuw in een struik moeten herbeleven voordat je ding dong vrolijk kunt zeggen op hoog. Voor een marathon neem ik om de vijf mijl gels, plus water en misschien een paar Jelly baby's daartussen - allemaal ondersteund door een maag voering kom van een paar uur eerder. Voor een kerstfeest vertaalt dit zich in een burrito voor de lunch, een paar pinten Guinness voor wat slow-release alcohol gevolgd door een energie-uitbarsting van rum en cola rond mijl 18. Net als de marathon Adidas Zx 700 Donna begint hydratatie de dag vóór het grote evenement. Zorg ervoor dat je voldoende water krijgt en uitgerust bent in de aanloop naar het feest.

Dit is waar hardlopers uitblinken. Wat je na de race ook doet, is precies wat je na het feest zou moeten doen. Bereik uw favoriete elektrolytendrank - Nuun, kokoswater of cola en geniet ervan. Een post-party maaltijd van koolhydraten en eiwitten is aan te raden - ik stel voor een gebakken eiersandwich met ketchup voor het ontbijt.

De kans is groot dat iemand op kantoor met een camera rond het kerstfeest ronddwaalt en dat de resulterende Nike Internationalist Dames portretten van jou in je ironische jumper die met de kerstboom probeert te dansen op Facebook verschijnen. Maar je bent een hardloper - je hebt slechtere racefoto's gehad dan dit, je kunt er afstand van doen. Het goede nieuws is dat er, in tegenstelling tot Marathon Photo, waarschijnlijk geen ? 30 in rekening wordt gebracht voor deze afbeeldingen. En ook, je bent tenminste niet deze kerel.

Je belangrijkste excuus om je verplichtingen te ontzeggen die je liever hebt verbonden met de verlichting van de volgende deur dan mee te doen, is 'Sorry, ik moet gaan hardlopen'. Marathon trainingsseizoen begint nu. Een run op eerste kerstdag is een van de beste van het jaar - er is nauwelijks verkeer of voetgangers om je in de weg te staan ??en je kunt een kerstmuts dragen en je feestelijk voelen.

Onlangs is mij veel gevraagd hoe ik de Nike + Nike Air Max Command Homme SportWatch leuk vind. Ik deel mijn runs op Twitter en post veel foto's op mijn Instagram-account, dus ik denk dat met de feestdagen vlak achter ons, veel lopers op zoek waren naar een upgrade.

Dus wat vind ik er van?
Ik hou ervan. Ik ben er helemaal mee bezig hoe het werkt en hoe ik er via de app en op mijn bureaublad mee kan communiceren bij het volgen van mijn kilometers. Maar het ding is, ik voel dat ik wat extra context moet bieden omdat wat ik zoek in een horloge, misschien niet in overeenstemming is met wat JIJ zoekt.

Stellar. Nike heeft het goed gedaan, zoals altijd met een eenvoudig en strak ontwerp. Vroeger rockte ik 'de steen', ook wel bekend als de Garmin 305. Ik kreeg dit terug in 2007 en het was mijn favoriete horloge voor meer dan 5 jaar. Het gaf me nooit problemen en werkte als charme op alle afstanden, van een Nike Air Pegasus 83 Womens 5k tot 50 mijl in de regen / modder. Waarom stopte ik ermee? Ik wou dat ik een andere reden had dan 'iets nieuws wilde'. Het was een omvangrijk horloge en ik was op zoek naar iets sexy en strak.

Het Nike + horloge is echt gemakkelijk te gebruiken met drie knoppen en een enorm scherm om de gegevens te bekijken. Je kunt door verschillende opties klikken, zoals afstand, tempo, tijd, enz., Vrij standaard dingen, maar op een gebruiksvriendelijke manier weergegeven (zie neonhorloge in bovenstaande foto). Het was klassieke Nike-eenvoud. Ik wilde echt de volledig witte versie, maar wist dat met de hoeveelheid lopen die ik doe, het snel zou veranderen in een volledig bruine versie. (dat ben ik een grapje maken ... neem dat niet letterlijk.)
Top of the page Bottom of the page
Jump to page : 1
Now viewing page 1 [25 messages per page]
Jump to forum :
Search this forum
Printer friendly version
E-mail a link to this thread


(Delete all cookies set by this site)