YogiSource.com my account | view cart | customer service
 Search:    
Welcome to the new Yoga.com Forums home!
For future visits, link to "http://www.YogiSource.com/forums".
Make a new bookmark.
Tell your friends so they can find us and you!

Coming soon ... exciting new changes for our website, now at YogiSource.com.

Search | Statistics | User Listing View All Forums
You are logged in as a guest. ( logon | register )



bankaardappel tot het voltooien
Moderators: Moderators

Jump to page : 1
Now viewing page 1 [25 messages per page]
View previous thread :: View next thread
   Yoga -> General YogaMessage format
 
xiaoxiangyu
Posted 2019-10-14 1:10 AM (#253804)
Subject: bankaardappel tot het voltooien


Expert Yogi

Posts: 4555
200020005002525
Deze is ook Nike Air Pegasus 83 Femme eenvoudig. Het is de verbazingwekkende Jen van KineticFix.com. Ik had het genoegen haar eerder dit jaar te ontmoeten op het Boston Strong-evenement in San Francisco. Het was een geweldige dag die altijd een van de meest memorabele ervaringen in mijn leven zal zijn en ik heb de geweldige hardloopgemeenschap daarvoor te bedanken. Toen ik Jen ontmoette en we spraken, was er iets dat opviel. Ik weet niet of het de oprechtheid in haar stem was of zo, maar weet je wanneer je iemand ontmoet en je gewoon een soort connectie hebt? Wel dat. We praatten over het maken van enkele kilometers samen (omdat ze nog niet eerder in de SF woonde) en toen we later in het jaar verbinding konden maken, gingen we op pad voor 7-8 mijl en de kilometers vlogen voorbij. Ze trainde voor de Nike Women's Marathon en wilde haar eerste marathontijd vanaf 2002 verbeteren. Adidas Superstar Womens Haar reis door 2013 was een inspirerende, nieuwe PR's op de 10k, 13.1 en 26.2 afstanden ... Ik kijk er naar uit om met haar te rennen meer in 2014 en weet dat ze een aantal belangrijke doelen moet neerhalen in de toekomst.

Als je je jaar in een paar woorden zou kunnen samenvatten, wat zouden ze dan zijn?
Kennis opgedaan, missie volbracht ... klaar voor het volgende doel.

Dat is behoorlijk vaag, toch? Welnu, ik had een aantal doelen gesteld voor het jaar: (1) Ik wilde nog een race van 50 mijl lopen en hopelijk proberen me te kwalificeren voor de westerse staten. Hoewel ik tekortschoot (kennis opgedaan), heb ik ervan geleerd en het heeft me geholpen een sterkere hardloper te worden. (2) Ik brak uiteindelijk de 1:40 op de helft en de 3.40 op de volledige (missie volbracht deel).

Toen ik deze blog bijna vijf jaar geleden begon,Nike Air Max 90 Herren had ik echt geen idee waarom ik het deed en in het begin las bijna niemand het. Ik had mijn vrienden en familie er niet eens over verteld, dus mijn hits zaten op nul. Maar langzamerhand kwamen er mensen langs en ze lieten me opmerkingen en aanmoedigingen achter. Het was toen dat bloggen voor mij logisch was.
Ik ben altijd een schrijver geweest - het is hoe ik mijn brood verdiende en zelfs voordat ik de universiteit verliet om een Nike Air Max 95 Mujer ??echte baan te krijgen om uiteindelijk betaald te krijgen voor het verzamelen van woorden, was schrijven iets dat ik altijd had gedaan. Zoals de meeste schrijvers, is er altijd de veronderstelling geweest dat ik op een dag een boek zou schrijven en ik heb die half voltooide roman op mijn harde schijf staan ??wachten om te worden voltooid.

Ik heb veel boeken over hardlopen gelezen, ik heb er een plank vol Nike Air Max 720 Mujervan: Born to Run, waar ik het over heb als ik het heb over hardlopen, Run, Running for Women, de lijst gaat maar door. Het idee dat ik een boek over hardlopen zou schrijven, was echter tot ongeveer een jaar geleden belachelijk.

Meer en meer mensen kwamen hier langs en vertelden me dat ze vanaf het begin de blog waren gaan lezen en ik begon met een beetje verlegenheid op die vroege berichten terug te kijken. Ze waren na een run Nike Air Max 270 Womens weggestoten als iets meer dan een record voor mezelf om op terug te kijken. Ik wilde teruggaan en ze herschrijven.

Ik zat in een bus in Australi? toen ik besloot om The Lazy Runner te schrijven. Meer dan alleen maar mijn verhaal over hoe ik ging van luie bankaardappel tot het voltooien van vijf marathons, biedt het praktisch advies voor iedereen die dezelfde reis probeert.

Ik kreeg een e-mail van mijn uitgever die me vertelde dat ze het zouden publiceren terwijl ik deze zomer op de Olympische Spelen was. The Lazy Runner is nu verkrijgbaar als ebook. Lees wat Glamour magazine erover te zeggen had.

Bedankt aan iedereen die de afgelopen jaren langskwam. Soms weet ik niet zeker of het bloggen volhield of andersom. De opmerkingen die jullie allemaal hebben achtergelaten, hebben echter zeker geholpen beide in stand te houden.
Top of the page Bottom of the page
Jump to page : 1
Now viewing page 1 [25 messages per page]
Jump to forum :
Search this forum
Printer friendly version
E-mail a link to this thread


(Delete all cookies set by this site)