YogiSource.com my account | view cart | customer service
 Search:    
Welcome to the new Yoga.com Forums home!
For future visits, link to "http://www.YogiSource.com/forums".
Make a new bookmark.
Tell your friends so they can find us and you!

Coming soon ... exciting new changes for our website, now at YogiSource.com.

Search | Statistics | User Listing View All Forums
You are logged in as a guest. ( logon | register )



ritorno attraverso
Moderators: Moderators

Jump to page : 1
Now viewing page 1 [25 messages per page]
View previous thread :: View next thread
   Yoga -> General YogaMessage format
 
xiaoxiangyu
Posted 2019-10-15 9:22 PM (#253810)
Subject: ritorno attraverso


Expert Yogi

Posts: 4555
200020005002525
In tegenstelling tot wat vaak wordt gedacht, hoef je geen fortuin op de fiets uit te geven om in triatlon te beginnen. Bij sommige van de meer beginnersvriendelijke races, kun je een verscheidenheid aan velocipedes verwachten. Blenheim Triathlon lijkt een magneet voor debutantes en ik heb ooit een man in een ijsbeerkostuum ingehaald die zijn shopper daar de heuvel op duwde. Dat Nike Air Max Vision Femme gezegd hebbende, je fiets moet veilig zijn en de weg waard om te concurreren en, idealiter, comfortabel als je jezelf wilt vermaken. Neem contact op met een plaatselijke fietsenwinkel voor advies als u twijfelt. Fietshelmen zijn ook verplicht (en je zult er dankbaar voor zijn wanneer een ijsbeer je op snelheid benadert tijdens iets dat lijkt op The Wacky Races).

Met 3 sporten op één ochtend zul je tijdens deze race twee keer moeten veranderen. Bekend als "overgang", wordt dit vaak de 4e discipline genoemd en triatleten nemen dit verbazingwekkend serieus. Op de vraag of ik sokken in mijn eerste tri zou moeten aantrekken, antwoordde mijn triatleetvriend: "K, je kunt net zo goed je stijltangen gebruiken." uitzoeken wat je gaat dragen en in welke volgorde je het gaat dragen. Klinkt gek? Bedenk hoe hard je zou moeten werken om een ??Nike Cortez Herren minuut van je 5K pb af te slaan; bedenk dan hoe lang het duurde om je skinny jeans aan te trekken na je laatste duik en hoeveel tijd je zou hebben bespaard als je dat vooraf nog eens had nagedacht.

Ik wilde je alleen een update geven over wat er gaande is. Het lijkt erop dat het eerste nummer van Mush volgende week uitkomt. Ik ben een paar www.bloominponies.co.uk dingen aan het afronden die me iets meer tijd kosten dan verwacht. Maar ik word behoorlijk enthousiast over dit (achterstallige) probleem.

Wist jij dit? Ik kan me volledig verhouden omdat idee?n van de meest willekeurige plaatsen komen tijdens het creatieve proces. Blijkbaar komt de tag Just Do It van de laatste woorden tijdens een uitvoering. Hier is de video waarin het wordt uitgelegd, maar het idee achter het vinden van een tag voor iemand die voor het eerst naar atleten van wereldklasse rent, is effectief en iconisch.
?
Hier is ook de originele Nike-commercial uit 1988. Ik had hem nog nooit gezien en om voor de hand liggende redenen HOUD ervan. Ik zou dit of zo iets humoristisch ermee moeten herscheppen, toch?

Ik heb deze race 4 keer gelopen en het is een bekende route van de jachthaven naar Chrissy Field, door de Presidio Adidas Superstar Damenen een heen en terug over de Golden Gate Bridge. Hun afwerkingsoverhemden zijn altijd een van mijn favorieten en ze hebben in het verleden herbruikbare flessen water gegeven, dus de swag is altijd spannend.
?
Ik heb ook een aantal Rock'n' Roll-promotiecodes.
?
Bedankt dat je geduld hebt, want deze blog heeft de 'stille' modus uitgevoerd terwijl ik een aantal dingen probeer te debuteren. Ik werk ook begin augustus aan iets, wat best spannend zal zijn.
Top of the page Bottom of the page
Jump to page : 1
Now viewing page 1 [25 messages per page]
Jump to forum :
Search this forum
Printer friendly version
E-mail a link to this thread


(Delete all cookies set by this site)