YogiSource.com my account | view cart | customer service
 Search:    
Welcome to the new Yoga.com Forums home!
For future visits, link to "http://www.YogiSource.com/forums".
Make a new bookmark.
Tell your friends so they can find us and you!

Coming soon ... exciting new changes for our website, now at YogiSource.com.

Search | Statistics | User Listing View All Forums
You are logged in as a guest. ( logon | register )



amusant que vous le pensez
Moderators: Moderators

Jump to page : 1
Now viewing page 1 [25 messages per page]
View previous thread :: View next thread
   Yoga -> General YogaMessage format
 
xiaoxiangyu
Posted 2019-10-16 11:16 PM (#253816)
Subject: amusant que vous le pensez


Expert Yogi

Posts: 4555
200020005002525
Mijn eerste run was een run van 5 mijl in een comfortabel tempo. Ik voelde meteen de lichtheid van de schoen. Het was belachelijk (6,5 oz vergeleken met de 10,0 oz van mijn Guide 6). Ik had het plotselinge gevoel snel te willen gaan. Ik haalde het binnen en bleef op punt.

Ten tweede merkte ik dat er een kussen tussen mij en de grond zat. Het leek niet veel op mijn andere schoenen, maar het was genoeg om me te verzekeren dat ik mijn voet niet zou weggooien Nike Air Force 1 Damen als ik een middelhoge plant miste en in een hielaanval gleed.

Mijn tweede run was iets langer, iets meer dan 7 mijl. Nike Internationalist Herren Ik wilde ze langzaam introduceren en zien hoe mijn lichaam reageerde. Ik kon niet rechtstreeks van een schoen met hoge stabiliteit naar een afstand van 20 mijl in een natuurlijke schoen gaan. Dat kan potentieel letsel veroorzaken, omdat ik nog niet op dat niveau ben. Zie je, het hebben van meerdere schoenen heeft me geholpen slim te zijn over de overgang. De run voelde goed en ik was me meer bewust van hoe mijn voet de grond raakte. Ik merkte wel dat mijn pas korter werd en ik had een snellere omzet. Het kwam niet overeen met een snellere mijl, maar hield me op mijn normale tempo.

Het is een werk in uitvoering om mijn pas te corrigeren en ik ben blij dat ik de eerste stappen kan zetten. Ik heb korte runs gemaakt Adidas Nmd Womens en veel gewandeld. Het wordt een overgang en wat vallen en opstaan, maar ik zal ze in meer van mijn 5-8 mijl Nike Air Pegasus 83 Heren runs werken om mijn benen te versterken en aan mijn vorm te werken.

Marathons accepteren geen excuses. Er zijn geen snelkoppelingen en geen wonderen, u krijgt wat u verdient. Dat is de manier waarop ik het leuk vind en daarom loop ik zonder mijn sub-4 tijd weg van Nottingham en accepteer mijn 4.17, zo niet gelukkig, dan gracieus. Omdat ik weet dat het bij deze gelegenheid niet op de kaarten stond, omdat ik het harde werk niet had gedaan.

4.17 is een PB van 14 minuten, maar het is niet alles wat ik had gehoopt. Ja, het was winderig en ja, het was heuvelachtiger dan ik had gepland, maar geen excuses: mijn training rechtvaardigde deze keer gewoon geen sub-4. Ik had dit eerder moeten accepteren. In plaats daarvan ging ik door de eerste (heuvelachtige) helft in 2 uur wat veel leed betekende in de tweede helft.

Nottingham was een Nike Cortez Womens teef en het strafte me voor elke heuveltraining die ik heb gemist. Ken je de Penrose Steps? Het is de optische illusie van een eindeloze trap. Zo was Nottingham. De start, het halverwege punt en de finish waren allemaal op dezelfde plaatsen, dus de wetten van de geografie zouden moeten dicteren dat er voor elke bergop een gelijkwaardige bergaf is. Het leek niet zo op mijn benen.

Tussen mijl 9 en 13 rende de saaiste man ter wereld achter me aan. Dat soort dingen waarop je niet kunt trainen of plannen. Hij gaf een arme man een lezing over voeding voor een paar kilometer voordat hij besprak hoeveel hij verdiende aan verschillende banen die hij had en ging daarna door (nadat we allemaal opzij moesten stappen voor een ambulance om door te komen) over hoe hij zag een man defibrilleren op de marathon van Londen. Echt kerel, denk je Asics Gel Lyte 3 Damen dat iemand van ons dat visioen in onze gedachten wilde hebben terwijl hij zijn benen afrende?

Nadat 5.500 halfmarathonlopers hun finish hadden uitgeschakeld, was het een eenzame 1.400 die de rest van de cursus doorging. En hier begon het een beetje mis te gaan voor mij. Ik heb het gehaald waar mijn familie opgewonden op 17 mijl wachtte voordat mijn snelheid een duik nam.
Top of the page Bottom of the page
Jump to page : 1
Now viewing page 1 [25 messages per page]
Jump to forum :
Search this forum
Printer friendly version
E-mail a link to this thread


(Delete all cookies set by this site)