YogiSource.com my account | view cart | customer service
 Search:    
Welcome to the new Yoga.com Forums home!
For future visits, link to "http://www.YogiSource.com/forums".
Make a new bookmark.
Tell your friends so they can find us and you!

Coming soon ... exciting new changes for our website, now at YogiSource.com.

Search | Statistics | User Listing View All Forums
You are logged in as a guest. ( logon | register )



qualcuno che si chiede
Moderators: Moderators

Jump to page : 1
Now viewing page 1 [25 messages per page]
View previous thread :: View next thread
   Yoga -> General YogaMessage format
 
xiaoxiangyu
Posted 2019-12-02 12:14 AM (#254158)
Subject: qualcuno che si chiede


Expert Yogi

Posts: 4555
200020005002525
Er was geen groot plan om twee marathons te doen in acht dagen, het gebeurde gewoon op die manier.

Ik had dit jaar een Good For Age-inzending voor Londen, maar na de ervaring van vorig jaar wilde ik niet proberen daar snel te rennen.

Mijn raceplan was hetzelfde als dat van Paula Radcliffe - geniet van de sfeer, geniet van de dag en denk niet teveel na over de tijd. Toen ik uit de 80k ultramarathon kwam in maart, voelde mijn benen behoorlijk goed. Dus toen ik naar Manchester ging om Phil toch te ondersteunen, besloot ik hem rond de 26,2 mijl te ondersteunen door naast hem te rennen.

Waren je Nike Air Max 2017 Dames benen niet Nike Air Max 90 Herren verpest?

Nee niet echt. Ik reed beide races met een verstandige snelheid waarmee ik van beide kon genieten. Als je twee marathons zo dicht bij elkaar doet, krijg je ook geen PB, dus probeer het niet eens. Gewoon ontspannen en genieten van veel ondersteuning tijdens uw trainingsrun. Mijn benen zijn beter in vorm dan vorig jaar tijdens / tijdens SnowDublin.

Eet veel. Veel geslapen. Ging naar het werk en at en sliep nog wat meer. Nike Internationalist Damen Ik rende eenmaal: drie mijl op de woensdag om een ??idee te krijgen hoe mijn benen meer dan wat dan ook aanvoelden. Ik fietste een paar dagen langzaam van en naar mijn werk en ging twee keer zwemmen. Neem je herstel verstandig op. Ga niet veel kilometers maken - het heeft geen zin. Eet goed en slaap goed.

Ik ga in mei naar Kopenhagen om daar de marathon te lopen. Ik hoop het een beetje sneller te laten lopen dan bij deze twee en dicht bij mijn Nike Air Vapormax Mujer marathon-PB te zijn. Je zou dus kunnen zeggen dat ik nu aan het afbouwen ben. Hoera daarvoor!

Laten we er niet omheen draaien. Ik rijd zondag de ASICS LA Marathon en ik wil sub 3:30. Ik wilde het een maand geleden en het gebeurde gewoon niet. Dit is een tweede kans. Dit is een tweede kans. Dit is een kans op verlossing.

In vergelijking met de baan die ik in Phoenix heb gevolgd, zal dit Nike Internationalist Dames zeker een grotere uitdaging zijn. Dat gezegd hebbende, in vergelijking met mijn aanstaande marathon-schema, is dit misschien mijn beste kans. Mijn volgende twee races hebben een nog moeilijkere hoogte.

Kan ik het doen? Ja.
Ben ik nerveus? Ja.
Ben ik heilig dat ik mijn doel niet voor de tweede keer kan halen? Absoluut.

Ik ga eerlijk tegen je zijn. Ik voel me misschien een beetje verpletterd als ik dit mis. Dat is gewoon echt. Ik weet dat ik mijn doelen daar weggooi en dat wanneer ik op publiceer in een bericht of een tweet verstuur, ik weet dat het Nike Internationalist Womens openbaar is als ik tekortkom. Ik ga dit weekend niet met vertrouwen tegemoet, maar dat is niet ongewoon. Ik heb nooit echt teveel "type A" door Nike Air Pegasus 83 Womens mijn aderen laten lopen voor deze races. Ik ben niet zo'n hardloper. Ik ben geneigd in mezelf te blijven, stil te worden en me voor te bereiden op een helse strijd. Ik ben al zo geweest voor de meeste van mijn PR's, dus het is geen nieuw gevoel en geen indicatie van mislukking (of succes).
Top of the page Bottom of the page
Jump to page : 1
Now viewing page 1 [25 messages per page]
Jump to forum :
Search this forum
Printer friendly version
E-mail a link to this thread


(Delete all cookies set by this site)