YogiSource.com my account | view cart | customer service
 Search:    
Welcome to the new Yoga.com Forums home!
For future visits, link to "http://www.YogiSource.com/forums".
Make a new bookmark.
Tell your friends so they can find us and you!

Coming soon ... exciting new changes for our website, now at YogiSource.com.

Search | Statistics | User Listing View All Forums
You are logged in as a guest. ( logon | register )



coppia tutta bianca degli
Moderators: Moderators

Jump to page : 1
Now viewing page 1 [25 messages per page]
View previous thread :: View next thread
   Yoga -> General YogaMessage format
 
xiaoxiangyu
Posted 2019-12-05 12:50 AM (#254176)
Subject: coppia tutta bianca degli


Expert Yogi

Posts: 4555
200020005002525
Bekentenis: tot gisteren had ik maar één track-sessie Nike Air Pegasus 89 Mujer gedaan en dat was meer dan twee jaar geleden. Het heeft me zo'n slechte DOMS nagelaten dat ik sindsdien ben afgeschrikt. Dat wil niet zeggen dat mijn training zonder intervallen was. Ik heb ze gewoon niet gedaan op de renbaan.

Maar ik woon nu in de buurt van de renbaan van Parliament Hill. Gelegen aan de rand van Nike Air Vapormax Mens Hampstead Heath zie je de skyline van Londen terwijl je rechtdoor het huis afloopt. Het is een uitnodigend vooruitzicht. Eentje die me bijna doet vergeten hoeveel ik bang ben van de baan.

Afgezien van de ? 3 prijskaartje, is er de ernst van de baan, de andere hardlopers en de dingen die mis kunnen gaan. Wat als er daar supersnelle lopers zijn en ik na mijn laatste vertegenwoordiger over twee rijstroken flauwval en in de weg zit? Wat als ik op rij 1 overgeef en iedereen een paar extra meters moet toevoegen aan zijn Nike Air Max Command Mens rondes om te vermijden? Hun schootslippen zullen overal zijn en het zal mijn schuld zijn.

Ik ging gisteravond naar de baan en geen van deze dingen gebeurde. Het was veel erger.

Ik rende de mijl naar de baan als een warming-up met een felroze hardloopjack, een paar zwarte, zilveren en witte panty's met patroon en een frisse paar turquoise trainers. Het was wat ik mijn "ik ben nerveus over naar de baan gaan en wil geen aandacht op mezelf" outfit noem.

Er was een groep van ongeveer 50 schoolkinderen die de baan gebruikten. Ik rende naar de poort en vroeg de conci?rge of deze gesloten was voor een privésessie, hoopvol dat hij me zou vertellen om nog een keer terug te komen. Geen geluk.

"Oh nee, let maar niet op hen. Je blijft aan de binnenkant en ze houden je weg. "

Ik overhandigde mijn ? 3 en liep zenuwachtig naar het ovaal toen Nike Air Max Tavas Damen een andere hardloper arriveerde en zijn seizoenspas aan de conci?rge flitste.

PE-lessen op school brengen me slechte herinneringen terug. Ik was niet sportief en had geen interesse om deel te nemen, en toch werd ik gedwongen om in alle weersomstandigheden rond te rennen met mensen die lachten om het minste teken van zwakte. En hier was ik weer, 15 jaar verder in het midden van een andere bloedige PE-klasse.

Ik was nerveus over het rennen voor deze tieners. Ze zouden me zeker heel graag leppen en lachen om mijn rijbroek met een patroon, maar toch ging ik richting rijstrook. Sommigen keken over me heen terwijl ik door mijn warming-up en stretch ging, maar ik ging door.

Ik begon te rennen. Ik rende 400 meter, een volledige ronde van de baan, en ging door. Ik liep een tweede ronde hard. 800 m en mijn eerste vertegenwoordiger was klaar. Ik had er nog zeven te doen. De tweede Nike Internationalist Hombre keer dacht ik terug aan het jaar dat ik de 800m moest lopen op schoolsportdag. Ik was ongeveer even oud als de kinderen om me heen nu. Dat jaar haalde ik het niet 400m voordat ik moest stoppen en lopen, mijn hand op mijn zij geklemd om een ??steek te verzachten. Ik eindigde mijn tweede 800m-rep in 3 minuten en 16 seconden.

Rep drie begon en nadat ik 20 meter had gelopen, hoorde ik een van de PE-leraren achter me die 15 van de klas instrueerde een ronde te rennen. Ik zette me schrap voor een paar tieners die langs me heen snelden, maar het kwam niet. Ik liep de tweede 400 meter van de pauze en zag hoe sommige van de kinderen hun 400 be?indigden, terwijl anderen achter hen aan sleepten en sommigen aan hun zijde grepen.

Ergens rond rep vier of vijf stopte ik met het opmerken van de kinderen om me heen. Ik concentreerde me alleen op Nike Air Max Zero Womens de witte lijnen voor me en probeerde niet te overgeven. Tegen de tijd dat ik mijn achtste en laatste 800m had ge?indigd, waren ze verdwenen, en mijn angst voor de baan of voor wat iemand anders denkt ook.

Ik heb veel schoenen ... FEIT. Ik train in verschillende merken en gebruik verschillende soorten schoenen voor verschillende afstanden. MAAR, als het gaat om lange afstandsritten (18+ mijl), heb ik één schoen en slechts één schoen: de ASICS GEL-Kayano. Het is mijn marathonschoen geweest sinds mijn allereerste marathon in 2006 (zie hieronder) en het was de ASICS GEL-Kayano 12. Ik heb 26 marathons gelopen en ik denk dat er slechts één (2013 RnRLV) niet in een ASICS zit Gel-Kayano-model.

Ik heb zelfs minstens één versie van de Kayano van de Kayano 12 van 2006 tot de Kayano 21 van dit jaar (die nu wordt verzonden) in bezit gehad. Ik Nike Air Max 270 Damen heb nu een volledig wit paar van de 19's en twee paren van de Lite Show 20's in huis. Op elk gegeven moment heb ik een paar dat klaar is voor marathon en een paar dat wordt ingebroken voor toekomstige races. Zoals ik al zei, het is mijn vertrouwde schoen en ik rotzooi niet als het gaat om hardlopen 26.2.

Bekijk de onderstaande afbeeldingen, ik heb geprobeerd een foto uit 2007 te vinden, maar dat was voordat ik een blog had en voordat ik de computer had waar ik nu mee bezig ben, wat betekent dat de digitale foto's op een harde back-up zijn begraven - ergens naartoe rijden. Hieronder zie je witte paren (2006 en 2011), zilveren paren (2010 ad 2012), volledig zwarte paren (2010 en 2013) ... Ik had zelfs een paar rode 13's en gouden 15's, maar kon het niet vinden eventuele afbeeldingen.
Top of the page Bottom of the page
Jump to page : 1
Now viewing page 1 [25 messages per page]
Jump to forum :
Search this forum
Printer friendly version
E-mail a link to this thread


(Delete all cookies set by this site)