YogiSource.com my account | view cart | customer service
 Search:    
Welcome to the new Yoga.com Forums home!
For future visits, link to "http://www.YogiSource.com/forums".
Make a new bookmark.
Tell your friends so they can find us and you!

Coming soon ... exciting new changes for our website, now at YogiSource.com.

Search | Statistics | User Listing View All Forums
You are logged in as a guest. ( logon | register )



sondern auf sich selbst
Moderators: Moderators

Jump to page : 1
Now viewing page 1 [25 messages per page]
View previous thread :: View next thread
   Yoga -> General YogaMessage format
 
xiaoxiangyu
Posted 2019-12-16 12:55 AM (#254211)
Subject: sondern auf sich selbst


Expert Yogi

Posts: 4555
200020005002525
"Je moet meer water meenemen dan dat wanneer het heet is."

“Oh, neem je geen elektrolyten op? Je lichaam heeft www.dieliseusen.de ze echt nodig. ”Gevolgd door een uitleg over hoe elektrolyten werken en de verschillende opties die voor ons beschikbaar zijn als hardlopers.

Het was een 12 mijlrace met drie hulpposten langs de baan. De kilometerstand in combinatie met 2.000 voet aan hoogtewinst gaf me het vertrouwen dat ik ruim drie uur zou eindigen. Ik overwoog eigenlijk niets te dragen, maar ik besloot mijn zachte fles te dragen omdat ik wist dat het heet zou worden en ik wilde een gemakkelijke en plezierige race hebben zonder het risico te lopen alles uit te zweten voordat ik weer water nodig had.

Toen een man me inhaalde en commentaar gaf op mijn water, begon ik me eigenlijk af te vragen of ik de juiste keuze had gemaakt. Crap. Had ik mijn vest met beide drinkflessen moeten dragen? Misschien drink ik het te snel. Misschien zou ik moeten vertragen zodat Adidas Superstar Dámské ik niet te veel zweet.

Terwijl ik die zorgen uit mijn hoofd duwde, bleef ik in mijn comfortabele tempo bewegen en liet mijn gedachten dwalen in de wildernis van mijn brein. Niet lang daarna zag ik een andere hardloper achter me aan komen, met stokken die de grond met kracht raakten. Hij vertraagde en begon te chatten, en vertelde me over zijn ervaring tijdens deze race in het voorgaande jaar. Snel merkte hij mijn enkele fles op en vroeg of het alleen water was. Vervolgens kwam zijn toespraak over elektrolyten.

Het is met grote trots en opwinding dat ik kan aankondigen dat ik, een zelfbekend lui meisje en onlangs hervormde bankaardappel, mijn eerste 18-mijls trainingsrun heb voltooid. Kun je het geloven? Ik kan het niet

Op zondag vertrok ik alleen naar Richmond Park met alleen mijn hardlooprugzak vol water en vier SiS-gels Adidas Superstar Damen voor gezelschap. Lazy Boy, die de laatste tijd mijn supportploeg is geweest, had een eerdere afspraak met de Six Nations (kijken niet spelen is dat).

Mijn route nam me mee vanaf het einde van mijn weg naar Richmond Park, daarna twee keer langs de omtrek van het park voordat ik naar huis ging en bevatte twee toiletstops. In mijn eerste ronde ging het bijna allemaal mis. Ik ontmoette een groep tieners wiens bijpassende T-shirts suggereerden dat ze deel uitmaakten van een activiteitenclub. Ze stonden te praten en niet lang nadat ik ze had gepasseerd begonnen ze als een groep te rennen en liepen langs me heen.

Een ding dat ik begin op te merken, is dat ik een competitieve inslag in me heb. het kan jarenlang sluimeren door mijn gebrek aan deelname aan sport, maar het kan niet worden ontkend. Ik merkte dat mijn tempo aan het stijgen Nike Air Max 1 Womens was en ik was het pakket tieners aan het beoordelen welke ik kon kiezen en passeren. Ik zei tegen mezelf dat het niet nodig was om ze te passeren omdat ze duidelijk een paar mijlen gingen en ik nog 15 moest doen. Maar dat werkte niet. Geleidelijk haalde ik op twee na alle van de groep die, zoals vermoedelijk, na twee mijl in een café stopte en me wat moeer achterliet dan ik had moeten zijn voor de resterende 13 mijl. Godzijdank voor mijn gels.

Het komt niet vaak voor dat ik Nike Air Pegasus 89 Damen advies probeer te geven, omdat ik mezelf nog aan het leren ben, maar ik wil graag mijn mening geven over hoe je 18 km kunt rennen. Hier is het - denk er niet over na.

Voor mij is het idee om 18 mijl te doen een beetje zoals vliegen in een vliegtuig. Het verbaast me dat het mogelijk is - en ik heb beide gedaan. Wanneer ik vlieg, probeer ik me voor te Nike Cortez Hombre stellen dat ik in een bioscoop of ergens anders in plaats van 30.000 voet boven de aarde zit in een metalen buis die met 500 mph reist. Ik gebruik een vergelijkbare techniek met hardlopen. Als ik denk aan hoe ver 18 mijl eigenlijk is, is er geen manier waarop ik het zou kunnen uitvoeren. Dus in plaats daarvan zag ik het als "vorige week run plus een beetje meer". Simples.
Top of the page Bottom of the page
Jump to page : 1
Now viewing page 1 [25 messages per page]
Jump to forum :
Search this forum
Printer friendly version
E-mail a link to this thread


(Delete all cookies set by this site)