YogiSource.com my account | view cart | customer service
 Search:    
Welcome to the new Yoga.com Forums home!
For future visits, link to "http://www.YogiSource.com/forums".
Make a new bookmark.
Tell your friends so they can find us and you!

Coming soon ... exciting new changes for our website, now at YogiSource.com.

Search | Statistics | User Listing View All Forums
You are logged in as a guest. ( logon | register )



pianificando di correre
Moderators: Moderators

Jump to page : 1
Now viewing page 1 [25 messages per page]
View previous thread :: View next thread
   Yoga -> General YogaMessage format
 
xiaoxiangyu
Posted 2019-12-18 12:06 AM (#254232)
Subject: pianificando di correre


Expert Yogi

Posts: 4555
200020005002525
Ik werd gediagnosticeerd als Bipolaire II vlak voordat ik begon met de graduate school. Dat, in combinatie met de stress van de academische wereld en een psychiater die geloofde Nike Air Vapormax Femme dat het enige antwoord op alles medicatie was, cre?erde de perfecte omgeving voor een zeer nare verslaving aan pillen. Een verslaving die een jaar duurde om te spenen. Zelfs zo verschrikkelijk als die jaren waren (de donkere jaren), toen vond ik rennen, en ik klampte me eraan vast voor een dierbaar leven (letterlijk).

Ik kon niet slapen en was een angstige puinhoop. Ik stond onder het toeziend oog van artsen en familieleden en wilde heel graag in orde zijn. Mijn nieuwe Dr. zou altijd dezelfde vragen stellen: "Heb je getraind en ben je aan het slapen?" begon met een poging om drie mijl op de loopband te lopen. Ze waren erg traag en erg pijnlijk, maar ik probeerde wanhopig in leven te blijven. Ik bleef proberen, sloooooly opbouwend om te lopen / rennen. Mijn vriend wist dat ik moeite deed, dus nodigde ze me uit voor de 5K van Nike Air Max 270 Homme haar bedrijf en bood aan om het met mij te doen. Ik deed mee en tot mijn verbazing had ik veel plezier. Later dat jaar kreeg ik het vertrouwen om me aan te melden voor mijn eerste 10K, toen was het een halve marathon, toen nog een, en toen kwam de marathon ... je kent het verhaal.

Naarmate mijn mentale gezondheid sterker werd, werden ook mijn lichaam en mijn hardlopen! Met elk jaar dat voorbijging, werd mijn geest een beetje sterker en ik wist zonder het te weten ook.

Alle schade die ik de eerste 30 jaar van mijn leven aan mijn lichaam had toegebracht, was volledig zichtbaar. Vooral de pillen hadden me zowel in lichaam als geest in een zittende toestand gebracht, en het was alsof ik langzaam voor het eerst wakker werd. Elke keer dat ik een nieuwe uitdaging doorliep, was ik erbij, stabiel en betrouwbaar, zelfs als mijn geest Nike Cortez Damen dat niet was. Ik bleef het echter doen, worstelen met een diagnose waar ik niet door bepaald wilde worden.

Mijn eerste jaren dat ik op de weg rende, hielp me de controle over mijn lichaam te krijgen, me te laten weten dat het van mij was en het mijn thuis was. In mijn achterhoofd vroeg ik me echter nog steeds af of dit gevoel Nike Air Max Sequent 2 Mujer van welzijn echt was en of ik echt in orde was. Het was trailrunning die bevestigde dat ik ook de controle over mijn geest had.

Trailrunning kwam precies op het juiste moment in mijn leven. Het kwam in mijn leven toen ik er klaar voor was en ik heb het omarmd met een vreugde die alleen voor puppy's was gereserveerd. Ik verwelkom de uitdagingen, de verrassingen en de onzekerheid van de paden, met open armen en open geest. "Als je me dit 15 jaar geleden had verteld, zou ik het niet hebben geloofd ... nu Adidas Superstar Femme lijkt het zo natuurlijk." Dit is wat mijn studievriend Christine zei toen ik haar vertelde dat ik mijn eerste 50 miler overwoog en mijn yogaleraar begon Opleiding. Ik lachte omdat het waar was. Sterker nog, vijf jaar geleden had ik het ook nog steeds niet geloofd. Maar hier ben ik, blij dat ik leef en opgewonden ben over de Nike Air Vapormax Mujer eindeloze mogelijkheden van het leven.

Terugkijkend op oude berichten slaagde ik erin om 5k voor het eerst meer dan een maand geleden te lopen en dit is nog steeds mijn verste afstand tot nu toe. Toegegeven, de eerste 5k stond op de loopband en mijn eerste 5k buitenshuis was slechts twee weken geleden, maar ik heb het gevoel dat ik in mijn voortgang naar een plateau ben gekomen.

De afgelopen week kreeg ik een beetje jip uit mijn linkerbeen en de hypochonder in me was ervan overtuigd dat het een stressfractuur was. Het deed geen pijn tijdens of vóór mijn run, maar kwam de volgende dag - een doffe pijn in een specifiek deel van mijn scheenbeen.

Dit gebeurde twee keer na het hardlopen, dus ik nam een ??paar dagen rust. Gisteravond ging ik een korte wandeling maken om te zien of de pijn terugkwam en ik ben blij te kunnen melden Nike Air Max Command Damen dat het zich meer dan 12 uur later niet heeft voorgedaan.

Aan de andere kant werd mijn run afgebroken door een brandende pijn aan de bovenkant van de enkel van het andere been en moest ik mijn run afronden op slechts 2,2 km. Dit heeft me echt ge?rriteerd. Ik wil echt voorbij de 5k gaan en proberen drie keer per week te gaan hardlopen, maar op dit moment gebeurt het gewoon niet.

Ik weet dat een paar dagen rust het beste is om een ??blessure te voorkomen, maar het heeft echt invloed op mijn motivatie. Ik ga misschien op mijn fiets om alleen maar actief te blijven, maar ik weet dat ik echt jaloers zal worden als ik alle hardlopers in mijn buurt passeer.
Top of the page Bottom of the page
Jump to page : 1
Now viewing page 1 [25 messages per page]
Jump to forum :
Search this forum
Printer friendly version
E-mail a link to this thread


(Delete all cookies set by this site)