YogiSource.com my account | view cart | customer service
 Search:    
Welcome to the new Yoga.com Forums home!
For future visits, link to "http://www.YogiSource.com/forums".
Make a new bookmark.
Tell your friends so they can find us and you!

Coming soon ... exciting new changes for our website, now at YogiSource.com.

Search | Statistics | User Listing View All Forums
You are logged in as a guest. ( logon | register )



echt goede vooruitgang
Moderators: Moderators

Jump to page : 1
Now viewing page 1 [25 messages per page]
View previous thread :: View next thread
   Yoga -> General YogaMessage format
 
xiaoxiangyu
Posted 2019-12-29 8:56 PM (#254286)
Subject: echt goede vooruitgang


Expert Yogi

Posts: 4555
200020005002525
Terwijl de dagen na Tahoe maanden werden, keerden mijn voeten geleidelijk terug naar hun normale grootte en begonnen de blaren die hun oppervlak bedekten te genezen, maar mijn geest en lichaam sliepen nog steeds ergens rond dat grote meer. Alles voelde moeilijk.

Toen ik bij de startlijn van Arrowhead kwam, was Nike Air Zoom Pegasus 32 Femme mijn geest slaperig en waren mijn benen zwaar. Toen ik bij de finish van Arrowhead kwam, begon ik te vallen ... Ik had dit keer geen plan. Ik wilde er een. Ik dacht dat ik er een nodig had. Maar ik was te moe om er een te bedenken. Mijn gedachten begonnen zich te verzamelen en een andere reeks vragen te onderzoeken: wat als ik probeer meer te doen en dat niet kan? Wat als ik mijn vermogen uitput om de mentale en fysieke pleidooien te stoppen om te stoppen? Wat als de acute schade die gepaard gaat met elke lange trainingsrun die bedoeld is om me voor te bereiden op elke lange race, begint te groeien en zich diep in mijn spieren te verspreiden en zich over 12 maanden vanaf nu als een blessure laat zien, waardoor ik het volgende grote ding niet kan voltooien? Wat als de gedachte om een ??race te doen korter in afstand en duur niet het gevoel had dat ik een stap achteruit deed en in Nike Air Max 90 Dames plaats daarvan het als een enorme stap voorwaarts herkende?

Ik heb de afgelopen 6 maanden wanhopig gezocht naar iets dat beter is dan wat ik al heb gedaan. In de waanzinnige zoektocht naar iets groters en beters, heb ik mezelf uitgeput. En waarschijnlijk ook mijn coach en iedereen die dicht bij mij staat!

Ik heb grote bewondering en respect voor de back-to-back 100 mijl race-finishers, de Triple Crown royalty's en de run-streakers (en zelfs degenen die run-strepen hebben?), Het is gewoon niet iets dat ik kan doen. Terwijl ik een paar maanden nodig heb om te vertragen en mezelf de gelegenheid te geven de consistentie van training te waarderen, bezoek ik enkele van de alledaagse afstanden waarop mijn liefde voor deze sport gebaseerd was en laat mijn lichaam zich herstellen, Ik kan het niet helpen, maar vraag me af, wat als dit genoeg is? Is het genoeg?

Ongeacht waar u zich bevindt Nike Air Max Tavas Womens op uw reis, onthoud dat het goed is om de races te laten vollopen, een jaar vrij te nemen om de avonturen van uw vrienden te ondersteunen, de winter vrij te nemen en om niet toe te staan ??dat steeds langere races worden voltooid en jouw succes in deze sport.

Anne had voor de vakantie een geweldige post over wat ze voelde dat ze met bloggen zou moeten doen, en het resoneerde met mij en mijn bloggen. Ik weet wat ik "zou moeten" doen - en wat zal werken - om mijn blog te laten groeien, maar soms wil ik gewoon mijn gekke zelf zijn in plaats van het schrijven van een pinbare, SEO-vriendelijke post (hoewel SEO-dingen gemakkelijker zijn dan ik had beseft !) Maar ik wil deze blog laten groeien - zowel in lezers als in inkomsten - en dus moet ik echt gaan zitten en uitzoeken wat ik van deze blog wil, wat ik je wil bieden, en wat ik denk dat ik kan bieden dat is anders, of ik ben gewoon ondubbelzinnig. Ik wil ook een soort 'planning' www.caminosdelabici.es uitzoeken waarvan ik voel dat het voor mij werkt. Op dit moment blog ik wanneer ik kan ... maar ik heb altijd het gevoel dat ik meer moet "bloggen" en ik weet dat ik beter kan denken als ik een plan heb, dus ik wil een los plan voor mezelf opstellen.

Ik word niet jonger en rondhangen met mijn (geweldige) vrienden maakt me niet minder vrijgezel. Onze DB-trainer Becca gaf vandaag een geweldig interview over haar wens om meer te daten omdat ze zoveel tijd aan zichzelf heeft besteed dat ze klaar was om het met iemand te delen. Ik ook, meisje, ik ook. Dus, als je in de 30-er jaren leuke alleenstaande mannen in de omgeving van NYC kent die van een enigszins gekke hardloper houden ...

Ik heb het verdomde boek al jaren en sleep me aan het studeren. Maar ik wil deze certificering krijgen, zowel voor mijn eigen kennis voor werk / bloggen / nieuwsgierigheid - en ik zou het heerlijk vinden om ooit groepsfitness te onderwijzen en / of andere vrouwen te helpen ontdekken hoe fitness levensveranderend kan zijn, zoals ik deed.
5. Kook meer. Als ik het echt doe, vind ik dat 1. Ik vind het leuk. 2. Ik bespaar geld (duh) 3. Ik eet gezonder (meer duh.)

Nogmaals, ik voel me zowel mentaal als fysiek beter als ik dit doe. Ik boekte hier aan het einde van het jaar echt goede vooruitgang en ik wil dat momentum voortzetten dat een beetje een achterbank heeft gekost tijdens de vakantie / vakantie.

Het is gemakkelijk voor mij om ermee in te stemmen om plezier te hebben, maar ik begon vorig jaar mijn trainingen in mijn bullet-dagboek in kaart te brengen en het hielp me me te concentreren op waarom ik elke training deed.
Top of the page Bottom of the page
Jump to page : 1
Now viewing page 1 [25 messages per page]
Jump to forum :
Search this forum
Printer friendly version
E-mail a link to this thread


(Delete all cookies set by this site)