YogiSource.com my account | view cart | customer service
 Search:    
Welcome to the new Yoga.com Forums home!
For future visits, link to "http://www.YogiSource.com/forums".
Make a new bookmark.
Tell your friends so they can find us and you!

Coming soon ... exciting new changes for our website, now at YogiSource.com.

Search | Statistics | User Listing View All Forums
You are logged in as a guest. ( logon | register )



aggressivo ogni giorno
Moderators: Moderators

Jump to page : 1
Now viewing page 1 [25 messages per page]
View previous thread :: View next thread
   Yoga -> General YogaMessage format
 
xiaoxiangyu
Posted 2019-12-29 9:14 PM (#254287)
Subject: aggressivo ogni giorno


Expert Yogi

Posts: 4555
200020005002525
Dus Nike Roshe Run Womens hoe begin je met het intimiderende proces van het plannen van zo'n hardloopavontuur? Misschien is het meest waardevolle hulpmiddel in je avontuurlijke run-set je mindset. Vergeet niet dat een uitje van welke aard dan ook een avontuur wordt wanneer de uitkomst onzeker is. We volgen en ultralopers weten dat we op de dag van de race omgaan met een breed scala aan variabelen. Dingen gaan zelden volgens plan. Overweeg het ondersteuningssysteem te verwijderen dat een race biedt; het aantal variabelen in een zelfondersteund avontuur neemt dramatisch toe. Zoals in elk avontuur, is een denkrichting die de ongeplande regen verwacht - stortregens, bonusmijlen, een blaar die je nog nooit eerder hebt gehad - waarschijnlijk je belangrijkste uitrusting.

Ben je bereid je plan aan te passen en je verwachtingen los te houden? (Ja, ik ook niet, maar toch ...) Geweldig! Vraag jezelf nu af, welke Nike Air Max Thea Mujer speciale plek op aarde jou roept? Een koppeling van paden in uw achtertuin die niemand ooit in één uitje heeft aangesloten? Een pad in een ver weg nationaal park dat al lang op uw lijst staat? Woestijncanions? Boomloze stukken in het hooggebergte? Wees niet bang om creatief te zijn. Zodra u beslist waar u naartoe gaat, begint de voorbereiding.

Begin met wat huiswerk. Koop een goede papieren kaart van het gebied en leer hoe je het kunt lezen. Lessen bij lokale buitenwinkels kunnen goede plaatsen zijn om basiskaartvaardigheden te leren. Zoek op internet naar reisverslagen van hardlopers of wandelaars die eerder uw geplande route hebben afgelegd. Raadpleeg online trailprofielen en Strava-informatie. Websites en apps zoals Trail Run Project zijn geweldige bronnen. Maak uzelf vertrouwd met het hoogteprofiel van uw route met de informatie die u via topografische kaarten en online kunt verkrijgen. Het kennen van de totale kilometerstand Nike Air Max Command Mens kan enige aanwijzing geven over hoe lang je avontuur zal duren, maar rekening houden met de beklimmingen (en steile, technische afdalingen) zorgt voor een veel nauwkeuriger tijdschatting. Raadpleeg andere hardlopers die eerder je route hebben gelopen; een geweldige plek om zulke hardlopers te vinden zijn de Trail Sisters online forums.

Een intimiderende factor van de zelfondersteunde avontuurrun is het ontbreken van koersmarkeringen; u kunt de intimidatie verminderen door alle beschikbare middelen te gebruiken om uw beoogde route te leren kennen. Breng indien mogelijk wat tijd voor de grote dag (of weekend of week) door met het afleggen van kleinere stukken van de route, waarbij u belangrijke kruispunten van het pad zoekt. En als je eenmaal op avontuur bent, onthoud dan dat een verkeerde afslag of onzekerheid over de route deel uitmaakt van wat het, nou ja, een avontuur maakt. Het is prima om onzeker te zijn, zolang je maar hebt wat je nodig hebt om een ??paar extra mijlen en uren op het parcours door te brengen. Maak uzelf vertrouwd Nike Air Pegasus 83 Mens met de principes van Leave No Trace, een filosofie om onze impact op wilde plekken te minimaliseren. Vergeet het derde principe niet, gooi afval op de juiste manier weg. Leer wat te doen als er geen toilet is en pak de benodigdheden in die nodig zijn om comfortabel en op een milieuvriendelijke manier aan uw behoeften te voldoen. Op die manier hoeft het gebrek aan port-o-potties ook geen angst te veroorzaken. Dit Nike Tanjun Femme Trail Sisters-artikel deelt belangrijke details over het onderwerp.

Ik heb hier veel geschreven over mijn ups en downs van mijn geestelijke gezondheid. Hoewel het soms moeilijk is om dit soort berichten te delen, vind ik het erg leuk om ze te schrijven vanwege de diepe connectie die het vormt met jou, de persoon aan de andere kant van het scherm. (Of soms naast me op het werk zitten, dat helemaal nooit eng voelt ...)
Ik beschouw mezelf als het type persoon dat voorover zou buigen voor haar vrienden, familie en collega's, maar door de jaren heen heb ik echt het belang geleerd om ook voor mezelf te zorgen. Als ik dat niet doe, ben ik geen effectieve vriend / dochter / collega. Ik heb problemen gehad met de depressie van zowel de chemische als de situationele vari?teiten, en ik heb geleerd dat geluk me niet zal overkomen; Ik moet Adidas Eqt Support Adv Donna het maken. (Of is dat gewoon opgroeien?)
Zoals de meeste mensen, denk ik "misschien zou ik gelukkiger zijn als xxx in mijn leven." Natuurlijk heb ik daar een deel van in de hand, en daar ga ik achteraan. Hier zijn enkele van mijn eigen Nike Air Max 95 Mujer manieren waarop ik elke dag agressief geluk najaag.
Werk: een paar jaar geleden besloot ik dat werken in fitness erg belangrijk voor me was, en ik heb mijn zoektocht naar banen beperkt om alleen naar fitnessbanen te kijken, en ik vond mijn huidige baan, waar ik dol op ben. Het is nog steeds een "9-5" (<< LOL) maar ik heb een heleboel flexibiliteit - omdat ik dat zocht. Toentertijd waren fitness en 'iets waar ik in geloof' mijn criteria, en ik heb echt geluk gehad. Er zijn zoveel positieve dingen in mijn werk, het maakt het moeilijk om me voor te stellen wat ik daarna zou kunnen doen.
Met meer dan 10 jaar onder mijn riem in mijn carrière, heb ik me comfortabel gevoeld zowel mijn hand op te steken voor projecten die mij interesseren, maar misschien niet perfect aansluiten bij mijn vaardigheden - maar ... en ook om hulp vragen wanneer nodig en echt gaan bat voor mezelf ervoor.
Top of the page Bottom of the page
Jump to page : 1
Now viewing page 1 [25 messages per page]
Jump to forum :
Search this forum
Printer friendly version
E-mail a link to this thread


(Delete all cookies set by this site)